יסודות הקופירייטינג

מאת  |

יסודות הקופירייטינג

 

 

למילים יש כוח, לפעמים אפילו יותר ממה שאנו יכולים להעריך. מילים יכולות לשכנע אותנו לבצע פעולות שלעולם לא היינו חושבים כלל לבצע. בתוך תורת השיווק נמצאת אומנות השימוש במילים הנקראת קופירייטינג, והעוסקים בה ניחנים ביכולות מגוונות. ביניהן: מקוריות, שליטה מלאה בשפה העדכנית ומעל הכל - חשיבה שיווקית ומסחרית.

 

קופירייטינג הוא חלק מרכזי במיתוג המוצר או הרעיון שלכם, וניתן לבצע אותו באופן עצמאי. עם זאת כדי לא לגרום לנזק תדמיתי לעסק שלכם, כדאי מאד להשאיר את העבודה למומחים בתחום. הקפידו לבחור בחברת פרסום או קופירייטר שעונה על צרכי הפרסום שלכם, היות והוא זה שיבנה את תדמית העסק אל מול הלקוחות.

 

במידה ובחרתם ליצור את הקופירייטינג שלכם לעסק באופן עצמאי, הנה כמה עקרונות שכדאי לפעול לפיהם:

 

 

צרו אמינות בקרב הלקוחות שלכם

 

 

הראשון שצריך להאמין במוצר זה אתם. הצרכנים בימינו יודעים לזהות בקלות רמאות מצד המפרסמים וסלוגנים מזלזלים הופכים לבדיחה במהירות ולא מתקבלים על ידי הקהל. כבדו את הלקוחות שלכם ודאגו שהתוכן השיווקי אכן מציג את יתרונות המוצר, ולא יוצר תחושת זיוף.

 

 

אמינות בקרב הלקוחות – אנשים לשרות אנשים

 


קצר, קליט, פשוט

 

היום, כאשר הפרסומות מציפות אותנו מכל כיוון, קהל הלקוחות נהיה אפאתי למסרים פרסומיים. השתמשו במסר קצר וקליט שימחיש את הרעיון באופן פשוט וקל להבנה. שימוש במסר ברור ייקלט בעיני ואוזני הלקוחות גם אם לא ייחסו לו חשיבות רבה באותו הרגע. במפגש הבא עם המוצר הוא כבר לא יהיה זר להם והם ידעו לבחור בו מבין שאר המוצרים באותה הקטגוריה על אותו המדף.

 

קצר, קליט, פשוט – הקש על החמש ביטוח ישיר.

 

 

שיקלו להשתמש בקופי אחר

 

לא תמיד חייבים ללכת לפי הכללים. לעיתים קופי יוצא דופן ואפילו מזעזע ישיג את המטרה. סוג זה אינו מציג את המוצר או הרעיון בדרכי הפרסום המקובלות והוא בשימוש בעיקר כדי להגיע ללקוחות המחפשים פריט ייחודי או חוויה שונה. השימוש באופן פרסום זה אינו נפוץ והוא נצפה בעיקר בפרסום של רעיונות ולא בקידום מכירות של מוצרים פיזיים. עם כל הרצון להיות הכי נועזים ויוצאי דופן, חשוב לוודא כי הפרסום אינו עובר את הגבול וגורם נזק תדמיתי למוצר.

 

קופירייטינג אחר – אלימות מכת מדינה

 

 

נקרא 2310 פעמים שונה ב 05 מרס
תן ציון למדריך זה
(0 votes)

מאמרים נוספים מהקטגוריה

השאר תגובה

אנא מלא את כל השדות המסומנים בכוכבית (*). קוד HTML אינו זמין