איך לתפוס את תשומת ליבם של הגולשים

מאת  |

כתיבה לאינטרנט - איך למשוך תשומת לב

 

 

כאשר גולש מגיע לאתר יש לנו כמה שניות בודדות לתפוס את תשומת ליבו ולספק לו את המידע שחיפש, אחרת הוא ינטוש ויעבור הלאה בתוצאות החיפוש. הדרך הכי טובה לתפוס את הגולש ולהשאיר אותו, היא שימוש נכון באומנות המילים – קופירייטינג.

מלבד היכולת לתפוס את הגולש, קופירייטינג טוב יכול לסייע לנו גם בהליך המכירה של מוצרים שונים באתר ואפילו בהליך קידומו של האתר דרך אתרים אחרים. חשבו על כל הפעמים שראיתם באנר שפשוט הייתם חייבים ללחוץ עליו.

קופירייטינג טוב מתבסס על החיבור הפשוט שבין צרכי הלקוח לפתרונות שהמוצר מספק. השידוך בין שתי נקודות האלה יוצר תחושת אמון אצל הלקוח, ומשפר את הסיכויים לביצוע מכירה.

 

הסלולרי טורף לך הרבה כסף בארה"ב ? הפיתרון – אצלנו.

 

כתיבה לאינטרנט - איך למשוך תשומת לב

 

בעבר, הקופי היה נכתב על ידי קופירייטרים בחברות הפרסום השונות ועלה לא מעט כסף. כיום, תחת המילה קופירייטינג נכללים גם כותבי התכנים השונים המתפרסמים באינטרנט. במקרים רבים גם בתוכן אינפורמטיבי פשוט ישולב התוכן השיווקי במטרה לקרב את הלקוח עוד שלב לקראת ביצוע מכירה.

כן, גם אתם יכולים לבצע את העבודה בעצמכם. אבל במידה ובחרתם באפשרות זו מומלץ לערוך סקר שוק ולהתייעץ עם מומחים בתחום כדי להגיע לתוצאה הרצויה מבלי לפגוע בתדמית של העסק שלכם. נסו לחשוב איך העסק נתפס בעיני הלקוחות והקפידו להשתמש בשפה מתאימה לנישה בה נמצאים הלקוחות, והנגישו את התוכן שלכם עבורם ככל שניתן.

 

הנגישו את המידע השיווקי שלכם באמצעות קופירייטינג מתאים

 

הקפידו להשתמש במשפט מפתח או בסלוגן אותו תשלבו בתוכן על מנת ליצור אווירה מתאימה ותחושת הזדהות אצל הלקוחות שלכם. הסלוגן קוטג'- הגבינה עם הבית לדוגמא יזכיר לנו מיד כי מדובר בגבינת קוטג' של חברת תנובה ויזכיר לנו כיצד נראה המוצר. בנוסף, הסלוגן מחזיר אותנו לילדות ומזכיר לנו כי המוצר הזה ליווה אותנו עוד מבית ההורים ולמעשה כל חיינו. התחושה שיוצר אצלנו הסלוגן תביא אותנו לבחור בו על פני מוצרים אחרים כאשר נתקל בו בסופרמרקט או במכולת.

 

קוטג' – הגבינה עם הבית ומתחרים

 

 

כתיבה לאינטרנט - איך למשוך תשומת לב

 

אל תפחדו להשוות את עצמכם למתחרים אך הקפידו להציג את הפרמטרים שיגרמו למוצר שלכם להראות טוב יותר. תוכלו לערוך את ההשוואה מבחינת מחיר, איכות מוצר או דעת קהל. את הבסיס לנתונים כדאי להשיג מסקר מטעמכם. עם כמה שסקר שאתם מזמינים הוא מוטה, זכרו כי אין מוצר מושלם ויהיו חסרונות. מה שתעשו עם תוצאות הסקר זה מה שיקבע אם עשיתם את עבודתכם בצורה טובה או לא.

מתגו את המוצר כך שיתחבר לנקודות שונות בחיי הלקוח. תוכל להתחבר אליו דרך התייחסות לצרכים בסיסים כמו ביטחון והגנה. מיתוג המוצר במקרה יציג בפני הלקוח כיצד הוא יכול לשפר את תחושת הביטחון ולענות למעשה על הצורך. מנגד, במידה ואתם כותבים קופי למוצר יוקרתי יותר, תוכלו לשייכו לרמת חיים מסויימת ובכך, לפנות באופן מפורש לקבוצה זו.

 

SAT  - משיגים יותר. בשבילך

 

כתיבה לאינטרנט - איך למשוך תשומת לב

 

חשוב לזכור תמיד כי קופיריינג טוב יכול להישמר שנים ומומלץ להשקיע בחלק זה מאמצים רבים.

 

 

נקרא 2191 פעמים שונה ב 17 פבר
תן ציון למדריך זה
(1 Vote)

השאר תגובה

אנא מלא את כל השדות המסומנים בכוכבית (*). קוד HTML אינו זמין