הוספת תמונה לתוצאות החיפוש בגוגל

מאת  |

הוספת תמונה לתוצאות החיפוש בגוגל

 

לארסנל כלי הקידום נוספה לאחרונה אפשרות חדשה בשם Authorship Markup המאפשרת לכותבים להוסיף תמונה שתופיע בצמוד לתוכן בתוצאות החיפוש ב-Google. אפשרות זו היא חלק ממערך ה-Rich snippets המאפשר למשתמשים להוסיף פריטים שונים לתוכן שלהם בתוצאות החיפוש. האפשרות מושתתת על הרשת החברתית Google+, כאשר התמונה המוצגת היא למעשה תמונת הפרופיל של המשתמש שהגדרתם.

 

הוספת תמונה לתוצאות החיפוש בגוגל

 

לפני שנתחיל, חשוב לוודא שאתם רשומים לרשת החברתיתGoogle+  ושתמונת הפרופיל שלכם ברורה ומייצגת אתכם כראוי.

 

 

הוספת תמונה לתוצאות החיפוש בגוגל

 

 

הוספת תמונה לתוצאות החיפוש בגוגל

 

כדי לחבר בין מאמר שכתבתם לתמונת הפרופיל שלכם ברשת החברתית Google+ עליכם לשלב בעמוד בו מופיע המאמר את הקוד הבא במיקום שתבחרו:

 

  <a href="/[profile_url]?rel=author">Google</a>

 

שימו לב להחליף את הביטוי [profile_url] בכתובת הפרופיל שלכם ברשת החברתית Google+ כך שיופיע באופן הבא:

 

<a href="/ https://plus.google.com/111848465187006634556/posts?rel=author">Google</a>

 

ודאו כי הפרמטר ?rel=author" מופיע בקוד שלכם אחרת Google לא תדע לקרא את הנתונים מהקוד.

כדי לדעת אילו נתונים מנוע החיפוש שלGoogle  יכול לקרא מהעמוד בו פרסמתם את התוכן, אתם יכולים להשתמש בכלי הבדיקה לאובייקט Rich Snippets.  על ידי שימוש בכלי אתם יכולים לבדוק תוכן שעלה לרשת או כל תוכן HTML אחר.

 

 

הוספת תמונה לתוצאות החיפוש בגוגל

 

במידה ומצאתם תוכן שלכם שפורסם באתר כלשהו תוכלו להכריז שאתם בעלי התוכן ולאמת אותו באמצעות האפשרות לאימות דרך כתובת דואר אלקטרוני מאומתת ב Google+ .

 

יתרונות השימוש ב- Authorship Markup

 

הדבר הראשון שמקנה לכם השימוש ב- Authorship Markupהוא בעלות על התוכן. היות והתמונה האישית שלכם מוצמדת לתוכן כבר בתוצאות החיפוש יהיה קשה מאד להעתיק את התוכן ולטעון בעלות עליו בידי אחרים. בנוסף לכך, במידה ותעלו תוכן רב שיזוהה על ידיGoogle  כתוכן איכותי ותתייגו אותו בדרך שהראינו כאן, הפרסומים הבאים שלכם יקבלו עדיפות בדירוג תוצאות החיפוש של מנוע החיפוש של Google.

 

שימוש ב- Authorship Markup ככלי לקידום אתרים

 

כיום, השימוש ב- Authorship Markup נחשב כלי חשוב בפעילות של מקדמי האתרים. השימוש ב- Authorship Markup הוא חלק ממדד חדש לבדיקת איכות התוכן באתר בשם AuthoRank . מדד זה מהווה שכבה נוספת לדירוג התוכן באתר עצמו מבחינת מנוע החיפוש של Google, במקביל למדדPageRank  המוכר.

ישנם פרמטרים רבים המשפיעים על מדד AuthoRank כמו מהירות שיתוף של התוכן, המשתמשים ששיתפו אותו, דירוג ה- AuthoRankשלהם, תגובות מרשתות חברתיות ותגובות למאמר עצמו. כל הפרמטרים האלה יוצרים דירוג לתוכן המופיע באתר עצמו ויכולים להשפיע על דירוג האתר במנועי החיפוש במידה והוא זוהה כאתר בעל תוכן איכותי.

 

 

נקרא 3444 פעמים שונה ב 05 מרס
תן ציון למדריך זה
(2 votes)

מאמרים נוספים מהקטגוריה

השאר תגובה

אנא מלא את כל השדות המסומנים בכוכבית (*). קוד HTML אינו זמין