התוכן הוא המלך

מאת  |

 

בעבר אתרי אינטרנט רבים הוקמו במטרה לשתף תוכן מסוים בפני גולשים רבים ככל האפשר. היום, עולם האינטרנט הפך להיות מסחרי ושיווקי יותר ובשל כך, התוכן עצמו בא במטרה ללוות את ההצעות השיווקיות. למרות זאת, התוכן באתרי האינטרנט הוא עדיין אחד הפרמטרים החשובים ביותר בקביעת דירוגו של האתר בתוצאות החיפוש.

 

מהו תוכן טוב לאתר אינטרנט ?

 

תוכן טוב הוא תוכן המותאם לגולשים. התוכן צריך להיות קריא ומובן, ולספק מענה לשאלות שיכולות לעלות בפי הגולשים. מנוע החיפוש יודע לסרוק את התוכן ולקבוע רמה במדד הרלוונטיות לכל מילת חיפוש. על פי נתון זה מדורגים האתרים בתוצאות החיפוש של אותה מילת חיפוש ספציפית.

תוכן עמוס בקישורים לדפים אחרים, מילות חיפוש, משפטים מתוכנתים או תוכן מועתק יחשב כתוכן לא רלוונטי ולא יסייע בהליך קידום האתר. המטרה היא ליצור תוכן איכותי עבור הגולשים שבו ישולבו דגשים מעולם קידום האתרים כמו שימוש במילות מפתח, מבנה נכון ובניית קישורים מתאימה.

 

איך כותבים תוכן נכון לאתר אינטרנט ?

 

בניית תוכן לאתר אינטרנט לצורכי קידום, שונה מכתיבת תוכן שיווקי אחר המוכר לרובינו מצורות הפרסום הקלאסיות. לכן היא תתבצע לרוב על ידי כותבי תוכן מקצועיים המועסקים על ידי חברות קידום האתרים.

כאשר בונים תוכן איכותי חשוב לשים לב למספר דגשים:

צרו תוכן יעיל עבור הגולשים – במאמר עצמו דאגו לספק תשובות לשאלות נפוצות שמעניינות את הקוראים, והקפידו לא ליצור מאמר ארוך מידי. מרבית מאמרי התוכן הם בהיקף של כ-500 מילים אך תמיד תזכרו – אם אין לכם מה לומר, אל תדברו. אין טעם למרוח מאמרים רק כדי למלא את הדף, ככה נראים מאמרי SEO ולא מאמרי איכות.

 

מה מחפשים הגולשים שלכם?

 

מילות מפתח – הקפידו לשלב בטקסט מילות מפתח מאותה הקבוצה על פי תוכן המאמר. שילוב מילות מפתח שאינן משתלבות באופן טבעי במאמר יורידו את דירוגו וגם את דירוג הקישורים היוצאים ממנו. את מילות המפתח חשוב לשלב בכל חלק במאמר ובמיוחד בכותרת, בפסקה הראשונה ובפסקה האחרונה.

שימרו על צפיפות נכונה של מילות המפתח ודאגו שהן לא יכללו יותר משלושה אחוזים מכמות המילים הכוללת של המאמר עצמו.

מבנה נכון ושימוש בכותרות משנה – הקפידו לכתוב בצורת פירמידה כאשר הנושא בראש הפירמידה וככל שתתקדמו במאמר רדו לרזולוציה נמוכה יותר. בנוסף, הקפידו להשתמש בתתי כותרות לחלוקה לנושאים שונים בתוך המאמר ושלבו בכותרות אלו את מילות המפתח. לא כולם טורחים לקרוא את כל המאמר, ושימוש נכון במבנה יסייע להם לנווט בקלות ישירות אל התוכן הרלוונטי אליהם

 
 

נקרא 2979 פעמים שונה ב 18 נוב
תן ציון למדריך זה
(1 Vote)

השאר תגובה

אנא מלא את כל השדות המסומנים בכוכבית (*). קוד HTML אינו זמין