יצירת פרופיל עסקי בפייסבוק

אתר אינטרנט מוצלח הוא חלק בלתי נפרד משיווק העסק. יצירת תנועה של משתמשים רבים אל האתר היא חלק חשוב בתהליך הקידום ודרך מצוינת לייצר תנועה אל האתר היא יצירת פרופיל עסקי ב-Facebook.

 

כל אחד יכול לפתוח פרופיל עסקי בכמה צעדים פשוטים ולהשתמש בו כדי להגדיל אחוזי המרה ולמשוך עוד לקוחות אל המטרה. במדריך זה תלמדו איך ליצור את הפרופיל העסקי שלכם בפייסבוק.

 

1.התחברות לאתר - כצעד ראשון יש להתחבר אל חשבון ה-Facebook שממנו תנהלו את העמוד, ולגלוש לכתובת http://www.facebook.com/pages/create.php.

2. בחירת סוג העסק – בחרו בסוג העסק מתוך הרשימה הקיימת. שימו לב לבחור בקטגוריה שמתארת את טיב העסק בצורה הקרובה ביותר.

 

 

פרופיל עסקי בפייסבוק1

 

 

 

3. פרטי העסק – מלאו פרטים אודות העסק כמו שם, מיקום ומספר הטלפון. סמנו V  ליד I Agree כדי לאשר את תנאי השימוש. לסיום לחצו על כפתור התחל בחלון.

 

פרופיל עסקי בפייסבוק 2

 

 

4. הגדרת תמונת פרופיל - בשלב זה תתבקשו לבחור את תמונות הפרופיל שתייצג את העמוד העסקי. תוכלו לבחור בתמונה קיימת מהאינטרנט או להעלות תמונה חדשה. מומלץ להשתמש בתמונה מקורית הרלוונטית לעסק שלכם ולא סתם תמונה מהאינטרנט.

 

פרופיל עסקי בפייסבוק 3

 

 

5. מידע אודות העסק - רשמו תיאור קצר אודות העסק. כתיבה טובה כאן היא הכרח. מידע זה יוצג למבקרי העמוד כך שכדאי לציין את כתובת אתר האינטרנט של העסק במידה וישנו.

 

פרופיל עסקי בפייסבוק 4

 

6. בחירת כתובת העמוד – ברגע שתבחרו לא תוכלו לשנות אז תחשבו טוב. בחרו את כתובת הפרופיל העסקי שלכם. מבנה הכתובת: הכתובת שנבחרהwww.facebook.com/

 

פרופיל עסקי בפייסבוק 5

 

7. אפשרויות ניהול העמוד – כעת תראו את אפשרויות ניהול העמוד בחלקו העליון של העמוד. ניתן להזמין משתמשים מתוך רשימת החברים לצפייה בעמוד, לשתף אותו על הקיר, ולצפות בתגובות המשתמשים ונתוני כניסות העמוד.

 

פרופיל עסקי בפייסבוק 6

 

8. אפשרויות עריכה ויצירת תוכן – בחלקו התחתון של העמוד תמצאו את אפשרויות העריכה; אפשר לשנות את תמונת הפרופיל, תמונת הנושא ושאר הפרטים המוצגים למשתמשים. בנוסף, ניתן לעדכן סטטוס הקורא לאינטראקציה, להוסיף תמונות וסרטונים של המוצר, וליצור אירועים שיוצגו לפני כל המבקרים בעמוד.

 

פרופיל עסקי בפייסבוק 7

 

 

פרופיל עסקי באתרFacebook  יכול לתת מענה מעולה בקישור בין האתר או העסק אל המשתמשים עצמם. אתם מקבלים את היכולת לנהל דו שיח בלתי אמצעי עם המשתמשים, לקבל מהם פידבק אודות פעילות העסק ולא פחות חשוב מכך, נותן לכם את היכולת לטפל בכל תלונה באופן אישי.

 


כשכל האפשרויות הייחודיות האלה ניתנות לנו ללא תשלום אין שום סיבה שלא ליצור פרופיל עסקי ולהוסיף אותו לרשימת כלי השיווק שלכם.

 

 

נקרא 3604 פעמים שונה ב 05 מרס
תן ציון למדריך זה
(1 Vote)

השאר תגובה

אנא מלא את כל השדות המסומנים בכוכבית (*). קוד HTML אינו זמין