יצירת קמפיין בגוגל אדוורדס

מאת  |

 

 בניית קמפיין בגוגל אדוורדס

 


AdWords היא רשת הפרסום של חברת Google המציגה מודעות פרסומת בצמוד לתוצאות החיפוש במנוע החיפוש של Google  או ברשת המדיה שלה. התשלום עבור המודעה נקבעה על פי כמות הלחיצות עליה ומי שישלם יותר עבור לחיצה בודדת, יופיע גבוה יותר ביחס למפרסמים האחרים באותה מילת חיפוש ספציפית.

בעת יצירת הקמפיין ניתן להגדיר תקציב על פי חלוקה לימים, לחודש, או להקלקות על המודעה. בכך תדעו מראש מה תהיה עלות הקמפיין, וכמה לחיצות על המודעה, הכסף שלכם קונה.

כדי ליצור קמפיין ב-Google AdWords :

 

1.      גלשו לאתר Adwords  בכתובת adwords.google.com ולחצו על התחל כעת .

 

 יצירת קמפיין בגוגל אדוורדס

 

 

2.      בחרו באפשרות יש לי כתובת דוא"ל וסיסמא שבהן כבר השתמשתי בשירותים שלGoogle, ולאחר מכן בחרו באפשרות ברצוני להשתמש בחשבוןGoogle הקיים שלי עבורAdwords. מלאו את פרטי חשבון ה-Google ולחצו על כפתור כניסת משתמש.

 

יצירת קמפיין בגוגל אדוורדס

 

3.      הגדירו את המדינה, אזור הזמן והמטבע בו תעשו שימוש בחשבון ה-AdWords, ולחצו על המשך.
 לאחר שלב זה לא ניתן לשנות את הפרטים.


יצירת קמפיין בגוגל אדוורדס

 

4.      תקבלו הודעת דואר אלקטרוני אל תיבת הדואר האלקטרוני איתה נרשמתם לשירות AdWords המאשרת כי הרישום הסתיים בהצלחה . לחצו על הקישור המופיע בסעיף 1.

 

יצירת קמפיין בגוגל אדוורדס

 

5.      בחלון הראשי של חשבון AdWords לחצו על צור את מסך הפרסום שלך.

 

יצירת קמפיין בגוגל אדוורדס

6.      הגדרת מספר הפרסום – מלאו את הפרטים הבאים אודות מסע הפרסום:

 

·         שם מסע הפרסום – בחרו בשם פשוט שיקל עליכם בזיהוי הקמפיין.

 

·         מיקומים ושפות – יש לבחור את המיקומים הגאוגרפיים והשפות הרלוונטיות למסע הפרסום שלכם.

 

·         רשתות – ניתן לבחור ברשת החיפוש של Google (AdWords) או ברשת המדיה של גוגל (AdSense).

 

·         התקנים – בחירה בין מחשבים נייחים, ניידים, טלפונים סלולריים וכדומה .

 

·         תקציב – הגדירו את המחיר המקסימלי ללחיצה על המודעה ואת התקציב המקסימלי ליום.

 

לסיום לחצו על כפתור המשך

 

יצירת קמפיין בגוגל אדוורדס 


 

7.      ערכו את מודעת הפרסומת שלכם המורכבת מכותרת המודעה, שתי שורות תיאור וכתובת אתר היעד. מומלץ להשתמש בטקסט קצר וקולע הממחיש את המוצר ומניע ללחיצה.

בנוסף, הגדירו את מילות המפתח שעל פי הן תוצג המודעה בתוצאות החיפוש. בחרו במילות מפתח רלוונטיות לעסק וחישבו לעצמכם מה הלקוח היה מחפש.

 

יצירת קמפיין בגוגל אדוורדס

 

8.      בחרו במדינה בה נמצא המשלם עבור הקמפיין. במקרה זה בחרו בישראל ולחצו על המשך.

 

יצירת קמפיין בגוגל אדוורדס

 

9.      מלאו את פרטי העסק ולחצו על כפתור המשך.

 

יצירת קמפיין בגוגל אדוורדס

 

10.      בחרו באמצעי התשלום המועדף - כרטיס אשראי או חשבון בנק. בנוסף, הגדירו האם יבוצע חיוב אוטומטי של אמצעי התשלום כאשר תיצור קמפיינים חדשים או שיש לבצע תשלומים ידניים עבור הקמפיינים.

 

 

 לאחר ביצוע התשלום הקמפיין ירוץ, ומודעות הפרסומת שיצרתם ישולבו בתוך תוצאות החיפוש. אותן תוצאות יוצגו למשתמשים על מילות החיפוש שהגדרתם בקמפיין.

חשבון AdWords הוא כלי מסחרי חשוב ביותר, ודרכו ניתן להגיע להכנסה גבוהה מאוד. אבל כמו בכל סיטואציה אחרת, המיומנות וההתמדה משתלמים. המשיכו לנסות למצוא את שילוב המילים והתקציב הנכון, ועם הזמן תגיעו לתוצאות משביעות רצון.

 

 

נקרא 4140 פעמים שונה ב 05 מרס
תן ציון למדריך זה
(1 Vote)

השאר תגובה

אנא מלא את כל השדות המסומנים בכוכבית (*). קוד HTML אינו זמין