SEO
מדריך לאחסון האתר שלך
אם בניתם אתר כלשהו ואתם מעוניינים לאפשר לגולשים להיכנס אליו, לעיין בתכניו ולרכוש מכם שירותים יהיה עליכם לאחסן אותו.

מה זה אחסון אתרים?
אם בניתם אתר כלשהו ואתם מעוניינים לאפשר לגולשים להיכנס אליו, לעיין בתכניו ולרכוש מכם שירותים יהיה עליכם לאחסן אותו. כדי לאחסן אותו בצורה נכונה אשר מתאימה לאתר יש לבחור בחברה אשר מספקת שירותי אחסון אתרים. חברה אשר מספקת את שירותי האחסון "תשכיר" לכם מקום מתאים בשרת האחסון ותאפשר לכם לגלוש באתר בקלות, במהירות ובכל שעות היממה. מכיוון שהחברות מחלקות את האזורים בשרת ומעניקות שירותים למגוון לקוחות אשר מקושרים לאינטרנט, מתחלק התשלום בין האנשים וכל לקוח יכול לשלם תשלום מופחת.
מהרגע בו בוחרים את החברה ונרשמים לשירות מספקת החברה קוד גישה אשר משמש כמפתח. בצורה זו ניתן להתקשר אל השרת של אתר האחסון ולעלות את האתר.
איך לבחור את השירות המתאים ביותר?
החברה אשר מספקת שירותי אחסון אתרים מאפשרת לכל לקוח לבחור בחבילת אחסון ולכן חשוב להתאים את חבילת האחסון לדרישות הטכניות של האתר. חבילת האחסון תשתנה בהתאם לגודלו של האתר (האם הוא משרת עסק בינוני, גדול או קטן), בהתאם לנפח האחסון, כמות החשבונות של הדואר האלקטרוני, נפח התעבורה, האפשרות לבצע שדרוגים דרושים לאתר, עלות חבילת האחסון, מערכת ההפעלה של האתר ועוד.
כדי לבחור בחברה המתאימה רצוי לשאול את עצמכם את השאלות הבאות:
כמה קבצים אתה מעוניין להעלות לשרת?
נפח האחסון הוא כמות הקבצים שיהיה ניתן להעלות על השרת- אתר קטן למשל, יזדקק לנפח אחסון מירבי של ג'יגה בייט ואתר גדול יצטרך כשני ג'יגה בייט ומעלה. במידה והאתר כולל קטעי וידיאו, תמונות וכו' יהיה צורך בנפח אחסון גדול.
כמה חשבונות דואר אלקטרוני אתה צריך?
מספר חשבונות הדואר האלקטרוני קובע את כמות התיבות בעלות שם הדומיין שבאתר. פרט זה הינו קריטי באופן מיוחד במידה ומדובר על אתר גדול, בו עובדים כמה מנהלים וכל אחד מהם זקוק לתיבת דואר משלו. נוסף על כך, ניתן לבחור בחבילות שאינן מכילות אחסון אלא רק תיבות דואר. במרבית המקרים יהיה ניתן לגשת אל התיבות באמצעות ממשק של מייל פנימי או בעזרת התחברות לשירות שתומך בחיבורו של הדומיין אל השרת החיצוני.
כמה מידע אתה צריך להעביר מהשרת למחשבים?
נפח התעבורה מכיל את כמות המידע שניתן להעביר מהשרת למחשבים של האנשים שגולשים באתר. במרבית המקרים מתחיל נפח התעבורה בכעשרה ג'יגה בייט. הנפח מגיע לכעשרות ג'יגה בייטים כאשר מדובר על אתרים גדולים. כמו כן, יש חברות שמשתמשות בנפח תעבורה ללא הגבלה, למרות שהדבר אינו מדויק ויש סעיפים אשר מגבילים את הלקוחות ואינם מאפשרים להם להשתמש בנפח תעבורה גדול מידי (של מאות עד אלפי בייטים).
WINDOWS או LINUX?
בנוגע למערכת ההפעלה, ניתן לבחור בין שני סוגים מרכזיים של חבילות אחסון- הסוג הראשון הינו אחסון WINDOWS והסוג השני הינו אחסון LINUX. אחסון LINUX זול יותר אך הוא לא מתאים לאתרים אשר מתבססים על טכנולוגיה השייכת למיקרוסופט.
האם ניתן לשדרג את החבילה בהמשך?
מעבר לפרטים הטכניים יש לבדוק האם יהיה ניתן לשפר את שירותי החבילה בהמשך- גם במקרים בהם ניתן התשלום עבור החבילה הקיימת.
האם התמיכה הטכנית טובה?
החשיבות של התמיכה הטכנית הינה רבה ביותר- במידה והחברה מספקת שירות מהיר אשר ניתן על ידי בעלי מקצוע מנוסים ומסייעת ללקוחותיה לפתור תקלות במשך 24 שעות ביממה בכל ימות השבוע יהיה ניתן למנוע בעיות רבות ולא לבזבז זמן עבודה יקר.
כמה עולה השירות?
תודות לתחרות הרבה בין החברות השונות הצטמצמו הפערים בין שירותי אחסון אתרים בארץ ובין שירותי אחסון אתרים בחו"ל ומכיוון שהשירות מחברות אשר פועלות בארץ מהיר יותר, מעדיפים לקוחות רבים לקבל שירותי אחסון מחברות מקומיות. חשוב לציין כי מומלץ לקבל שירות מחברות שגובות מחירים שאינם נמוכים מידי משום שהן עשויות לרכוש את החבילות מחברות אחרות, דבר שיפגע בביצועים של האתר.
לאחר בחינת הפרמטרים הללו ופרמטרים נוספים, ביצוע השוואת מחירים וקבלת המלצות מקולגות וחברים יהיה ניתן לבחור בחברת אחסון אתרים איכותית שלא תגרום לאכזבה ותעניק שירות ברמה גבוהה.
SEO
4 כלי הקידום אתרים שהכי כדאי להשתמש בהם
SEO
4 סיבות למה העסק שלכם חייב להיות בגוגל
רוצים למקסם את ההכנסות של העסק שלכם? מתלבטים האם לקדם אותו בגוגל? עושים סוף להתלבטות, קבלו 4 סיבות למה העסק שלכם חייב להיות בגוגל.

להגדיל את ההכנסות
מה המטרה של העסק שלכם? נכון, להכניס כמה שיותר. אז איך נגיד את זה בצורה הכי ישירה, אין לכם דרך לעשות את זה אם לא תופיעו בגוגל.
גוגל היום הוא מנוע החיפוש הכי גדול בעולם, כמות התנועה שעוברת דרכו היא עצומה, מה שאומר שאתם צריכים לקדם את העסק שלכם על מנת שלקוחות ייחשפו אליכם.
באמצעות הקידום האורגני, ובעבודה נכונה כמובן, תוכלו לגרום לאתר שלכם לטפס במעלה תוצאות החיפוש של גוגל, מה שאומר שההכנסות שלכם יעלו בהתאם.
זכרו, זה שאתם מקדמים את האתר שלכם בצורה אורגנית, זה לא אומר שההכנסות מגיעות מאליהן. אתם מבחינתכם, צריכים להקפיד שאתם באמת מספקים ללקוחות שלכם את המענה לצרכים שלהם.
להתחרות במתחרים שלכם
בואו נפתח בשורה החתונה, אם אתם לא שם אתה לא קיים, לא משנה כמה העסק שלך מצליח ומבריק בעיניך.
בתור עסק מתחיל, או אפילו ותיק, אתם לא יכולים להרשות שהמתחרים שלכם ינצנצו בצמרת תוצאות החיפוש, כשאתם מדשדשים איי שם מאחורה.
זה נכון במיוחד בכל הקשור למקרים בהם העסק שלכם יושב על תחום תחרותי שלקוחות רבים עוסקים בו, כך שאם יש לכם עסק נישתי, סביר להניח שתהיו פחות פגיעים.
בכל אופן, אם תדשדשו למטה בתוצאות החיפוש, לא רק שפחות לקוחות יגיעו אליכם, יש מצב שגם מי שמגיע לעבור למתחרים החזקים, מה שאומר למעשה שאתם פשוט עושים להם את העבודה.
למתג את האתר שלכם
זוכרים שאמרנו שאם אתם לא שם אתם לא קיימים? אז האמת היא שהאמירה הזו נכונה גם בכל הקשור לעניין המיתוג.
בסופו של דבר, המטרה שלכם היא למצב את העסק שלכם כעסק רציני שלא רק מופיע בצמרת תוצאות החיפוש של גוגל, אלא גם מספק את הסחורה ללקוחות שלו.
אם תקפידו להופיע פעם אחר פעם בצמרת תוצאות החיפוש של גוגל, תגרמו ללקוחות שלכם להיכנס ולחוות חוויה נעימה וטובה, אתם ממתגים את העסק שלכם כאמין, רציני, כזה שלקוחות ירצו לחזור אליו.
כי זה משתלם מאד
האמת היא שהקידום האורגני משתלם מאד ואם עושים את זה נכון, אפשר להגיע לתוצאות טובות מאד בתקציב מאד מפתיע. בנוסף, הקידום האורגני בגוגל מאפשר לכם להשיג תוצאות לאורך זמן, לא מדובר במשהו זמני, לא בפיקים, אלא בקידום שמשפיע על מגמות באתר.
בשורה התחתונה, אתם תוכלו להפיק את המירב מהקידום האורגני בגוגל, בטח ובטח ביחס לתקציב שאותו אתם משקיעים.
חשוב לציין – תמיד תוכלו לקדם את העסק שלכם, בנוסף לקידום האורגני, גם באמצעות הקידום הממומן וכך להשיג את התוצאות הטובות ביותר.
SEO
למה כדאי למוקד טלמרקטינג לטפל בלידים שלך? כל התשובות בפנים
כיצד תבצעו תהליך נכון של למידה והתעדכנות שוטפת וכיצד תשפרו את העבודה היומיומית שלכם בקידום אתרי לקוחות? הנה 3 עצות שתוכלנה לסייע לכם במלאכה הלא פשוטה הזאת.

לקוחות בימינו נחשפים לכמויות עצומות של מידע פרסומי במהלך היום, ולכן בעלי עסקים חייבים לחשוב על הדרכים הטובות ביותר לעודד אינטראקציה שתביא למכירה. כאשר לקוח פוטנציאלי נתקל במודעה ברשת, יש סיכוי נמוך שהוא יעשה מצדו את הצעד האקטיבי ליצירת קשר. למעשה כשזה נוגע למדיות החברתיות, סביר להניח שהלקוח לא ישים לב למודעה הפרסומית כלל.
הדרך הטובה ביותר להגדיל את המכירות בעסק היא תקשורת ישירה עם הלקוח באופן יזום. זו בדיוק הסיבה שבגללה כדאי להשתמש בשירות הטלמרקטינג כדי ליצור קשר טלפוני ואנושי מול הלקוח שמגדילה את הסיכוי לראות תוצאות בצורה משמעותית.
מה זה טלמרקטינג?
טלמרקטינג היא שיטת שיווק שבו מוקדנים יוצרים קשר ישיר עם לקוחות פוטנציאליים כדי להציע שירותים או מוצרים. לעיתים השיחות יעשו מול לקוחות רנדומליים, אך לרוב טלמרקטינג יבוצע מול מאגרי לקוחות רלוונטיים שנקראים גם לידים.
מהם לידים?
ליד הוא לקוח פוטנציאלי אשר הביע עניין בשירות או מוצר מסוים דרך פלטפורמות שונות. יכול להיות שאותו לקוח מילא את פרטיו בטופס מקוון בין אם באתר החברה ובין אם ברשתות חברתיות, במטרה שמוקד טלמרקטינג ייצור עמו קשר. לעיתים מדובר במאגר לקוחות קיים של החברה שרשומים לרשימות דיוור, וכך למעשה יש לחברה את פרטי ההתקשרות של אותו אדם.
מהם היתרונות של מוקד טלמרקטינג בטיפול בלידים?
לידים הם משאב יקר ואיכותי עבור עסקים, ולרוב הוא נאסף לאחר עבודה קשה ואף השקעה כספית. לכן, יש לוודא שכל תקשורת שמתקיימת מול אותו ליד תהיה איכותית כדי שאכן תתבצע מכירה בסופה. מוקד טלמרקטינג מעסיק אנשי מכירות מנוסים שיודעים כיצד לשוחח עם הלקוח, ולפתור כל בעיה, שאלה או התנגדות שעלולות לעלות בעת השיחה. לכן, נדרש ניסיון בתחום ויכולת מכירות גבוהה.
כדי להגיע לקהל רחב של לקוחות פוטנציאליים יש להשקיע זמן ומרץ בטלמרקטינג בלבד. אם לדוגמה בעל עסק נותן את משימת הטלמרקטינג כעבודה נוספת לעובד שיווק או כל עובד אחר, הוא לא יצליח לכסות כמות גדולה מהלידים כפי שיוכל לעשות זאת מוקד טלמרקטינג.
בנוסף, לקוחות רבים מעדיפים דווקא שיצרו איתם קשר לאחר שעות העבודה. כאן נכנס היתרון שמוקדי טלמרקטינג עובדים בשעות מגוונות, כולל שעות הערב. כך אף ליד איכותי אינו מתפספס בשל חוסר התאמה בלוחות זמנים.
שיחת טלמרקטינג מחייבת את הלקוח להגיב בזמן אמת על הצעת המכירה, כך ניתן לחשוף אותו לתוכן פרסומי שהוא לא היה מקבל לולא היה רואה מודעה במקומות כמו גוגל או פייסבוק. חשוב לדעת כי קשר אנושי תמיד מגדיל את הסיכוי לתשובה חיובית.
אחד היתרונות המשמעותיים של טלמרקטינג הוא שבכל מצב של התלבטות או חשש, ניתן לבצע תיאום פגישות בין לקוחות רלוונטיים לבין הגורם המתאים בעסק. הדבר חוסך זמן יקר ומונע את הסיכון בפגישות סרק שאינן מסתיימות ברווח.
-
קופירייטינג8 שנים ago
איך לכתוב קופי טוב?
-
SEO5 שנים ago
קידום אתרים מקצועי – כיצד הוא מתבצע ועל מה הוא מתבסס
-
SEO5 שנים ago
חדשות קידום אתרים
-
SEO3 שנים ago
למה כדאי למוקד טלמרקטינג לטפל בלידים שלך? כל התשובות בפנים
-
SEO7 שנים ago
קידום אתרים חינם
-
Google Analytics8 שנים ago
הטמעת קוד גוגל אנליטיקס
-
SEO6 שנים ago
מדריך מהיר: הגדרה ובדיקה של AMP לאתרי וורדפרס
-
פרסום באינטרנט4 שנים ago
פרסום בפייסבוק: מהו פרסום ממומן בפייסבוק וקצת על פרסום גוגל