PPC
הקטנת עלות פרסום בגוגל אדס
מודל התשלום הנפוץ במערכת הוא תשלום על פי לחיצה על המודעה. אך יכול להיווצר מצב בו שני מפרסמים המשתמשים באותה מילת מפתח ומשלמים בפועל סכומים שונים.
מערכת Google Ads היא מערכת הפרסום הממומן של חברת Google, המאפשרת הצגת קישורים ממומנים בצמוד לתוצאות החיפוש על פי מילות המפתח שנבחרו על ידי המשתמשים. מודל התשלום הנפוץ במערכת הוא תשלום על פי לחיצה על המודעה. אך, כניסות שונות לאותה המודעה יכולות להוביל לחיובים שונים, ויכול להיווצר מצב בו שני מפרסמים המשתמשים באותה מילת מפתח ומשלמים בפועל סכומים שונים.
קביעת עלות הפרסום על פי Google
במרבית המקרים, בשלב יצירת הקמפיין אנו קובעים מהו המחיר המקסימלי שאנחנו מוכנים לשלם עבור לחיצה בודדת על המודעה. בכל פעם שמשתמש מקליד מילת חיפוש מסוימת מופעל במנוע החיפוש אלגוריתם המבצע מעין מכירה פומבית בין המפרסמים על פי כמות המודעות הפנויות. בשלב זה מבוצע חישוב לדירוג המודעה על פי תוכנה, הרלוונטיות שלה, אחוז הקלקה ודירוג נוסף עבור איכות עמוד הנחיתה אליו יועבר המשתמש. שני פרמטרים אלו משוקללים לציון איכות למודעה ומשולבים עם נתונים אודות ביצועי מילת המפתח והמודעה. בשלב זה מדרגת המערכת את המפרסמים על פי המחיר המקסימלי שהציעו ודירוג האיכות הכולל ומציגה את המודעות שנמצאות בראש הדירוג למשתמשים.
נהלו מחקר מילים נכון
לפני תחילת הליך הקידום בצעו מחקר מילים יסודי והשוו את התחרות בין מילות המפתח השונות. התמקדו במילות המפתח שהתחרות עבורן בין המפרסמים נמוכה יחסית אך תנועת המשתמשים דרכן גדולה. השתדלו להשתמש בביטויים ייחודיים לנישה מסוימת על מנת לצמצם את הפניות הלא רלוונטיות דרך המודעה שיובילו לעלויות בפרסום אך לא במכירות. יש לבצע מחקר מילים חדש מעת לעת על מנת ללמוד על השינויים במילות המפתח ולשפר את מודעות הפרסומת במערכת בהתאם.
השקיעו במודעות הפרסומת שלכם
חשוב מאד להשקיע במודעות הפרסומת של Google AdWords. מלבד שמירה על חוקי הפרסום של Google , מומלץ לשים דגש על תוכן המודעה ועד כמה הוא רלוונטי לגולשים שהשתמשו במילת המפתח הספציפית אליה משויכת המודעה. בצעו מחקר ובדקו אילו מודעות מופיעות שוב ושוב תחת מילות מפתח מסוימות וחשבו על ההקשר בין התוכן לבין מילת המפתח. השתמשו במילות המפתח גם בתוכן המודעה עצמה והיו ישרים עם הצופים בה. מומלץ גם ליצור כמה מודעות שונות על מנת לבצע מבחן תוכן למודעה ולוותר על מודעות לא מועילות. כל אלו יעלו את אחוז ההמרה של המודעה ועל ידי כך ישפרו דירוג המודעה.
צרו עמודי נחיתה טובים
לרוב עמוד הנחיתה כולל תוכן מצומצם ומקום למילוי פרטים. אך, חשוב לזכור תמיד כי ישנם פרמטרים הנמדדים מאחורי הקלעים. אחסנו את דפי הנחיתה בשרת מהיר גם אם האתר עצמו אינו מאוחסן על אותו שרת, הקפידו להשתמש בקוד יעיל ונקי במיוחד ליצירת עמוד הנחיתה בכדי לשפר את מהירות העלייה וקריאת העמוד. אל תייצרו רק פרסומת בעמוד הנחיתה אלא ספקו גם תוכן קצר על השירות או המוצר. בתוכן זה שלבו כמובן את מילות המפתח המתאימות לאותה המודעה. מומלץ גם ליצור עמוד נחיתה נפרד לכל מודעה על מנת ליצור תחושת ייחודיות, מה שיוביל לשיפור אחוז ההמרה ולדירוג המודעה, וכמובן הקפידו ליצור את עמודי הנחיתה בפורמט HTML המכילים תוכן כתוב במקום להשתמש בתמונות כמו עם Slices של פוטושופ. רק ככה מנועי החיפוש יוכלו לקרא את התוכן ולקשרו למודעה ולמילות המפתח בהן השתמשתם.
נהלו את התקציב בצורה נכונה
השתדלו להשתמש בתקציב יומי עבור כל יום בחודש. כך תוכלו לבצע ניטור פרטני יותר של המודעות, אחוז ההמרה שלהן ולשלוט בתקציב.
זכרו: אם מטרתכם היא לעורר מודעות למשהו בחרו בתשלום עבור חשיפות, אם אתם מעוניינים למכור מוצר בחרו לשלם עבור הקלקה. מומלץ לבצע חלוקה של התקציב על פני הקמפיינים השונים ולשנות את החלוקה בהתאמה להצלחתן של כל אחד מהם.
את קמפיין הפרסום הממומן יש לנהל עם יד על הדופק בכל שלב. יש לבצע מחקרי מילים מפעם לפעם ולפקח על השינויים השונים, לבדוק את אחוזי ההמרה של המודעות ואת יעילותן וכמובן לנהל באופן נכון את עמודי הנחיתה אליהם מגיעים המשתמשים. כל אלו יובילו לחשיפת מודעות רלוונטיות למשתמש בעלות אחוז המרה גבוה בתקציב פרסום נמוך.
PPC
פרסום עסק באינטרנט – למה זה חשוב ?
בעולם שעובר יותר ויותר להתנהל בדיגיטל, הנוכחות של העסק שלכם משתנה ועוברת מנוכחות פיזית לנוכחות דיגיטלית. לכן הפרסום הדיגיטלי מקבל תפקיד חשוב מאוד בזירת השיווק העסקית שלכם. קראו על היתרונות שבפרסום העסק באינטרנט.
בעבר הרחוק, כדי שישמעו עלינו היינו צריכים ליצור שירות חדש, או לייבא מוצר שישבור את שוק המכירות. היום כל אחד יכול בקלות ובפשטות לפתוח עסק, לבנות אתר, למתג את עצמו – ופשוט לקחת מפרסם חזק ואיכותי שיביא את המוצר/שירות שלכם לתוצאות גבוהות.
למרות התהליך הפשוט, אנשי מקצוע מרובים בתחום, והבנה בסיסית כדי לבצע זאת – רבים מהאנשים בכל זאת, בוחרים שלא לפרסם את העסק, מסיבות כאלו ואחרות. ישנם אנשים שסבורים כי זה שהם עברו מפה לאוזן זה מספיק לעסק שלהם, ישנם אנשים שפשוט לא מאמינים ביכולת הפרסום. אנחנו כאן כדי להשיב לכם למה כדאי לפרסם את העסק שלכם…
היתרונות בפרסום וקידום אינטרנטי
- חשיפה רחבה – על ידי מודעות פרסום, חשיפה גדולה לאתר האינטרנט שלכם, חשיפה לכל השירותים שאתם מעניקים.
- הגדלת לקוחות – עקב שיווק ופרסום באינטרנט אתם תגדילו את קהל הלקוחות שלכם. תגיעו לאנשים נוספים שאולי לא שמעו עליכם, ואינם מכירים את השירות או המוצרים שלכם.
- אפשריות צמיחה עתידיות – אולי בעתיד הרחוק יותר תרצו לפתח את העסק, ולהפסיק להיות קבלני משנה. לשם כך אתם תזדקקו לקהל לקוחות מרובות אשר יכיר אתכם.
פרסום וקידום אתרים
אם בבעלותכם אתר אינטרנטי של העסק שלכם, הרי שעל ידי מפרסם מצליח – תוכלו לחשוף את האתר שלכם לקהל לקוחות רחב. על ידי הרחבת קהלי הלקוחות שלכם, ובכך שיכיר את השם שלכם ואת מי שאתם – תוכלו להתרחב בפן העסקי, וליצור הזדמנויות שונות ומתקדמות לכם ולעסק שלכם.
פרסום ברשתות החברתיות
אחד האפיקים החזקים כיום בחיינו, הינו פרסום ברשתות החברתיות. אתרי אינטרנט גדולים אשר בהם נמצא קהל יעד רחב ממדים, על ידי פרסום ברשתות החברתיות אתם תוכלו להרחיב את העסק שלכם, ולצבור קהל יעד שונה מכל רחבי העולם.
משתלם לעשות שיווק ופרסום באינטרנט
לפרסום ושיווק אין חסרונות כלל. מומלץ ואף רצוי ביותר להיות אטרקטיבי באופן תמידי. להיחשף לקהל רחב של אנשים, ליצור הזדמנויות נוספות, לצבור אפיקים חדשים ונשנים. פרסום אתרים, זאת הנישה החזקה ביותר כיום בכל הרשתות האינטרנטיות. פרסמו את העסק שלכם בכל אפיק אפשרי, ובכך תגדילו את הרווחים שלכם ואת קהלי היעד השונים.
PPC
פרסום ממומן – רשתות חברתיות או גוגל
כדי להזרים תנועה בשיווק דיגיטלי ניתן להשקיע בקידום האורגני שמניב פירות לטווח הארוך, אבל יותר חשוב מזה עסק גם צריך להתקיים עכשיו ולשך כך יש את הקידום הממומן
ישנן לא מעט דרכים להזרים לקוחות אל העסק שלנו, שלטי חוצות, פרסומות בטלוויזיה וברדיו, ומגנטים על דלתות, האומנם?
למעשה בעולם של היום, את שלטי החוצות החליפו הפרסומות באינסטגרם, את הפרסומות בטלוויזיה החליפו הפרסומות ביוטיוב, ואת המגנטים על דלתות החליפו מודעות ממומנות בגוגל.
כשמדובר על שיווק דיגיטלי ישנו חוק אחד עיקרי שמנחה את המשחק, והוא תנועה = כסף.
כל בעל עסק שרוצה להזרים לקוחות חדשים אל העסק שלו ב-2020 מבין שהוא צריך אתר אינטרנט שייצג את השירותים שהוא מציע ואת המוצרים שהוא מוכר, אבל זה לא נגמר כאן כי כל אדם שבונה אתר ממהר להבין שלא משנה כמה הוא יפה וכמה כסף הושקע עליו, אם אין אנשים שרואים אותו אז זה לא כל כך עוזר לנו.
כדי להזרים תנועה בשיווק דיגיטלי ניתן להשקיע כמובן בקידום האורגני שמניב פירות לטווח הארוך, אבל יותר חשוב מזה עסק גם צריך להתקיים עכשיו ולא יכול לחכות מספר חודשים או שנים כדי להתחיל לראות רווחים ולכן קיים הנושא של פרסום ממומן.
הפרסום הממומן למעשה מציע לנו תוצאות כאן ועכשיו, בתמורה לכסף
אם אנחנו רוצים להביא לקוחות חדשים כבר מחר לעסק שלנו זה אפשרי בתמורה לסכומים מסויימים.
כל שצריך לעשות הוא להגיע לקניונים הגדולים הדיגיטליים של התנועה בעולם שהם למעשה מנועי חיפוש כדוגמת גוגל, ורשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם ולשלם להם בתמורה לכך שיציגו את "שלטי החוצות" האינטרנטיים שלנו לגולשים שלהם.
כשאנחנו מחלקים תקציב פרסום לקידום ממומן עלולה לעלות לנו ההתלבטות אם כדאי להשקיע רק ברשתות החברתיות, רק בגוגל או בשניהן יחד?
התשובה היא די פשוטה – צריך לדעת את ההבדל העיקרי ביניהן.
כשלקוח פוטנציאלי מטייל לו ברשתות החברתיות בין תמונות, סרטונים ופוסטים ולפתע קופצת לו הפרסומת שלכם, רוב הסיכויים הם שהוא לקוח "קר" בשפה המקצועית שאין לו עניין ממשי בשירותים שאותם אתם מציעים.
אם הטירגוט שלכם טוב יש סיכוי שהוא יהיה מעוניין בשלב כזה או אחר בשירות שלכם, אבל אף אחד לא מבטיח לכם שזה קורה בזה הרגע ולכן אחוזי ההמרה מפרסומות ברשתות החברתיות יהיו נמוכות יותר, כמובן שהרשתות החברתיות מבינות את העניין הזה ולכן הפרסום בהן גם יהיה זול יותר מגוגל.
לעומת זאת,
בגוגל הקהל שיפגוש את הפרסומות שלכם הוא "חם".
הוא נתקל בפרסומות שלכם מסיבה פשוטה, הוא חיפש את השירות שאתם מציעים ולכן אחוזי
ההמרה יהיו גבוהים יותר, אבל לא כל הנוצץ זהב כי גוגל כמובן מבינים את הנושא ולכן
הפירסום שלכם פר "קליק" יהיה במחיר גבוה יותר.
לכן מהי האופציה העדיפה ביותר בפרסום ממומן?
התשובה היא – ניסוי וטעייה.
אין באמת תשובה נכונה ולכל עסק זה משתנה, נסו להשתפר תוך כדי תנועה ולשפר גם את המודעות שלך וגם את הטירגוט שלכם כדי לנצל את המקסימום מהכסף שאתם משקיעים ותוכלו להכניס לקוחות חדשים לעסק שלכם כבר מהיום.
PPC
פרסום בגוגל עבור אתרי אינטרנט
פרסום בגוגל הפך פופולארי מאוד עבור אתרי אינטרנט המחפשים לשווק, ולקדם את עצמם. אתרים ברשת נמצאים בתחרות אחד עם השני ועל כן הם זקוקים לכל יתרון שיבדל אותם
פרסום בגוגל הפך פופולארי מאוד עבור אתרי אינטרנט המחפשים לשווק, לקדם ולמתג את עצמם. אתרים רבים ברשת נמצאים בתחרות אחד עם השני ועל כן הם זקוקים לכל יתרון שיבדל אותם מהמתחרים. אפילו אתרי אינטרנט המתמחים בנישה מסוימת מוצאים את עצמם בתחרות קשה וחריפה עם אתרים אחרים. השגת יתרונות על-פני המתחרים אפשר להשיג בדרכים שונות. ישנם כאלה המשקיעים כסף רב בעיצוב אתר האינטרנט, ישנם כאלה השוכרים כותבים מקצועיים ופרסומאים שייכתבו את תוכון אתר האינטרנט וישנם כאלה המשקיעים בפרסום. פרסום בגוגל הוא אחד מסוגי הפרסום המשתלמים ביותר ברשת. אנו בחברת ווב גו מתמחים בפרסום בגוגל – אם גם אתם מעוניינים להתפרסם ולהתקדם בגוגל, מומלץ לקרוא את המאמר הבא.
פרסום בגוגל הוא אפקטיבי מאוד משום שאנשים רבים מספור נחשפים לפרסומת. רוב גולשי האינטרנט משתמשים במנועי חיפוש בתדירות גבוהה מאוד. מנוע החיפוש הפופולארי בעולם הוא גוגל. מנוע החיפוש הענקי הזה חולש על התחום ביד רמה. פרסום בגוגל משמעו שהמוני גולשים ייחשפו לפרסומת.
קידום בגוגל יעיל מפרסום במקומות אחרים משום שהוא מפלח את קהל היעד אליה מיועדת הפרסומת. הפרסומת מופיעה רק ליד מילות חיפוש או נושאים מסוימים אותם מגדיר המפרסם. דבר זה מבטיח שרק אנשים המתעניינים בנושא מסוים ייחשפו לפרסומת, כך יעילותה של הפרסומת עולה פלאים. פרסום בגוגל למעשה מבטיח שמי שלא מתעניין בפרסומת לא ייחשף אליה ונהפוך הוא. דבר זה מהווה יתרון עצום למפרסם שאינו משלם הון עתק עבור ערוץ גישה ללקוחות פוטנציאליים שכלל אינם מתעניינים בפרסומת שלו.
פרסום בגוגל משתלם מבחינה כלכלית כמעט לכל מפרסם וכל בעל אתר אינטרנט. לא רק שהמפרסם מקבל גישה לקהל יעד מפולח וממוקד, המפרסם משלם רק עבור כמות ההקלקות על מודעת הפרסומת שלו. אפילו אם אלפי בני אדם נחשפו למודעה כלשהי ורק חצי מהם הקליקו עליה בעזרת העכבר, המפרסם אינו משלם יותר. דבר זה עוזר למפרסם לבחון את יעילות הפרסומת שלו. אם המפרסם רוצה להחליף את הפרסומת הוא יכול לעשות זאת תוך דקות וזהו יתרון גדול נוסף של פרסום בגוגל.
שיווק באינטרנט
שיווק באינטרנט הינה דרך יעילה מאוד של שיווק ופרסום מוצרים ושירותים. האינטרנט פרץ בסערה לחיינו וכיום כמעט כל דבר ניתן לעשות דרך רשת האינטרנט. משום שרבים משתמשים באינטרנט ככלי עבודה או כלי ללימודים הם חשופים אל מסעות שיווק באינטרנט. ניתן לשלם חשבונות דרך האינטרנט, לברר הגדרות מילוניות של דבר מה כלשהו, לתרום כספים, לברר חשבונות פלאפון וטלפון, לאתר אנשים שונים, להביע מחאה פוליטית, לקרוא חדשות ועוד דברים רבים נוספים.
שיווק באינטרנט מסתמך על כך שהאינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מחיינו ועל כן אנו מבלים שעות רבות מול המסך חשופים לאין ספור פרסומות ומסעות שיווק באינטרנט. כמו כן, שיווק באינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מרשת האינטרנט. כמו שתכניות טלוויזיה ורדיו לא יכולות להתקיים ללא פרסומות אשר מממנות אותן כך גם אתרי אינטרנט אשר נסמכים על שיווק באינטרנט כמקור הכנסה. ללא הכנסות מן שיווק באינטרנט יש לאתרים השונים שתי ברירות: או לקחת כסף עבור גלישה באתר, או להסגר.
-
קופירייטינג9 שנים ago
איך לכתוב קופי טוב?
-
SEO4 שנים ago
למה כדאי למוקד טלמרקטינג לטפל בלידים שלך? כל התשובות בפנים
-
SEO6 שנים ago
חדשות קידום אתרים
-
SEO8 חודשים ago
כיצד AI משנה את עולם השיווק הדיגיטלי
-
SEO3 חודשים ago
השוואה בין קידום אורגני לקידום ממומן בגוגל
-
SEO6 שנים ago
קידום אתרים מקצועי – כיצד הוא מתבצע ועל מה הוא מתבסס
-
Google Analytics10 שנים ago
הטמעת קוד גוגל אנליטיקס
-
SEO8 שנים ago
קידום אתרים חינם