Connect with us

PPC

פרסום ממומן – רשתות חברתיות או גוגל

כדי להזרים תנועה בשיווק דיגיטלי ניתן להשקיע בקידום האורגני שמניב פירות לטווח הארוך, אבל יותר חשוב מזה עסק גם צריך להתקיים עכשיו ולשך כך יש את הקידום הממומן

Published

on

פרסום ממומן או קידום אורגני

ישנן לא מעט דרכים להזרים לקוחות אל העסק שלנו, שלטי חוצות, פרסומות בטלוויזיה וברדיו, ומגנטים על דלתות, האומנם?
למעשה בעולם של היום, את שלטי החוצות החליפו הפרסומות באינסטגרם, את הפרסומות בטלוויזיה החליפו הפרסומות ביוטיוב, ואת המגנטים על דלתות החליפו מודעות ממומנות בגוגל.

כשמדובר על שיווק דיגיטלי ישנו חוק אחד עיקרי שמנחה את המשחק, והוא תנועה = כסף.
כל בעל עסק שרוצה להזרים לקוחות חדשים אל העסק שלו ב-2020 מבין שהוא צריך אתר אינטרנט שייצג את השירותים שהוא מציע ואת המוצרים שהוא מוכר, אבל זה לא נגמר כאן כי כל אדם שבונה אתר ממהר להבין שלא משנה כמה הוא יפה וכמה כסף הושקע עליו, אם אין אנשים שרואים אותו אז זה לא כל כך עוזר לנו.

כדי להזרים תנועה בשיווק דיגיטלי ניתן להשקיע כמובן בקידום האורגני שמניב פירות לטווח הארוך, אבל יותר חשוב מזה עסק גם צריך להתקיים עכשיו ולא יכול לחכות מספר חודשים או שנים כדי להתחיל לראות רווחים ולכן קיים הנושא של פרסום ממומן.

הפרסום הממומן למעשה מציע לנו תוצאות כאן ועכשיו, בתמורה לכסף

אם אנחנו רוצים להביא לקוחות חדשים כבר מחר לעסק שלנו זה אפשרי בתמורה לסכומים מסויימים.
כל שצריך לעשות הוא להגיע לקניונים הגדולים הדיגיטליים של התנועה בעולם שהם למעשה מנועי חיפוש כדוגמת גוגל, ורשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם ולשלם להם בתמורה לכך שיציגו את "שלטי החוצות" האינטרנטיים שלנו לגולשים שלהם.

כשאנחנו מחלקים תקציב פרסום לקידום ממומן עלולה לעלות לנו ההתלבטות אם כדאי להשקיע רק ברשתות החברתיות, רק בגוגל או בשניהן יחד?
התשובה היא די פשוטה – צריך לדעת את ההבדל העיקרי ביניהן.
כשלקוח פוטנציאלי מטייל לו ברשתות החברתיות בין תמונות, סרטונים ופוסטים ולפתע קופצת לו הפרסומת שלכם, רוב הסיכויים הם שהוא לקוח "קר" בשפה המקצועית שאין לו עניין ממשי בשירותים שאותם אתם מציעים.
אם הטירגוט שלכם טוב יש סיכוי שהוא יהיה מעוניין בשלב כזה או אחר בשירות שלכם, אבל אף אחד לא מבטיח לכם שזה קורה בזה הרגע ולכן אחוזי ההמרה מפרסומות ברשתות החברתיות יהיו נמוכות יותר, כמובן שהרשתות החברתיות מבינות את העניין הזה ולכן הפרסום בהן גם יהיה זול יותר מגוגל.

לעומת זאת, בגוגל הקהל שיפגוש את הפרסומות שלכם הוא "חם".
הוא נתקל בפרסומות שלכם מסיבה פשוטה, הוא חיפש את השירות שאתם מציעים ולכן אחוזי ההמרה יהיו גבוהים יותר, אבל לא כל הנוצץ זהב כי גוגל כמובן מבינים את הנושא ולכן הפירסום שלכם פר "קליק" יהיה במחיר גבוה יותר.

לכן מהי האופציה העדיפה ביותר בפרסום ממומן?
התשובה היא – ניסוי וטעייה.
אין באמת תשובה נכונה ולכל עסק זה משתנה, נסו להשתפר תוך כדי תנועה ולשפר גם את המודעות שלך וגם את הטירגוט שלכם כדי לנצל את המקסימום מהכסף שאתם משקיעים ותוכלו להכניס לקוחות חדשים לעסק שלכם כבר מהיום.

PPC

פרסום עסק באינטרנט – למה זה חשוב ?

בעולם שעובר יותר ויותר להתנהל בדיגיטל, הנוכחות של העסק שלכם משתנה ועוברת מנוכחות פיזית לנוכחות דיגיטלית. לכן הפרסום הדיגיטלי מקבל תפקיד חשוב מאוד בזירת השיווק העסקית שלכם. קראו על היתרונות שבפרסום העסק באינטרנט.

Published

on

בעבר הרחוק, כדי שישמעו עלינו היינו צריכים ליצור שירות חדש, או לייבא מוצר שישבור את שוק המכירות. היום כל אחד יכול בקלות ובפשטות לפתוח עסק, לבנות אתר, למתג את עצמו – ופשוט לקחת מפרסם חזק ואיכותי שיביא את המוצר/שירות שלכם לתוצאות גבוהות.

למרות התהליך הפשוט, אנשי מקצוע מרובים בתחום, והבנה בסיסית כדי לבצע זאת – רבים מהאנשים בכל זאת, בוחרים שלא לפרסם את העסק, מסיבות כאלו ואחרות. ישנם אנשים שסבורים כי זה שהם עברו מפה לאוזן זה מספיק לעסק שלהם, ישנם אנשים שפשוט לא מאמינים ביכולת הפרסום. אנחנו כאן כדי להשיב לכם למה כדאי לפרסם את העסק שלכם…

היתרונות בפרסום וקידום אינטרנטי

  • חשיפה רחבה – על ידי מודעות פרסום, חשיפה גדולה לאתר האינטרנט שלכם, חשיפה לכל השירותים שאתם מעניקים.
  • הגדלת לקוחות – עקב שיווק ופרסום באינטרנט אתם תגדילו את קהל הלקוחות שלכם. תגיעו לאנשים נוספים שאולי לא שמעו עליכם, ואינם מכירים את השירות או המוצרים שלכם.
  • אפשריות צמיחה עתידיות – אולי בעתיד הרחוק יותר תרצו לפתח את העסק, ולהפסיק להיות קבלני משנה. לשם כך אתם תזדקקו לקהל לקוחות מרובות אשר יכיר אתכם.

פרסום וקידום אתרים

אם בבעלותכם אתר אינטרנטי של העסק שלכם, הרי שעל ידי מפרסם מצליח – תוכלו לחשוף את האתר שלכם לקהל לקוחות רחב. על ידי הרחבת קהלי הלקוחות שלכם, ובכך שיכיר את השם שלכם ואת מי שאתם – תוכלו להתרחב בפן העסקי, וליצור הזדמנויות שונות ומתקדמות לכם ולעסק שלכם.

פרסום ברשתות החברתיות

אחד האפיקים החזקים כיום בחיינו, הינו פרסום ברשתות החברתיות. אתרי אינטרנט גדולים אשר בהם נמצא קהל יעד רחב ממדים, על ידי פרסום ברשתות החברתיות אתם תוכלו להרחיב את העסק שלכם, ולצבור קהל יעד שונה מכל רחבי העולם.

משתלם לעשות שיווק ופרסום באינטרנט

לפרסום ושיווק אין חסרונות כלל. מומלץ ואף רצוי ביותר להיות אטרקטיבי באופן תמידי. להיחשף לקהל רחב של אנשים, ליצור הזדמנויות נוספות, לצבור אפיקים חדשים ונשנים. פרסום אתרים, זאת הנישה החזקה ביותר כיום בכל הרשתות האינטרנטיות. פרסמו את העסק שלכם בכל אפיק אפשרי, ובכך תגדילו את הרווחים שלכם ואת קהלי היעד השונים.

Continue Reading

PPC

פרסום בגוגל עבור אתרי אינטרנט

פרסום בגוגל הפך פופולארי מאוד עבור אתרי אינטרנט המחפשים לשווק, ולקדם את עצמם. אתרים ברשת נמצאים בתחרות אחד עם השני ועל כן הם זקוקים לכל יתרון שיבדל אותם

Published

on

By

פרסום בגוגל עבור אתרי אינטרנט

פרסום בגוגל הפך פופולארי מאוד עבור אתרי אינטרנט המחפשים לשווק, לקדם ולמתג את עצמם. אתרים רבים ברשת נמצאים בתחרות אחד עם השני ועל כן הם זקוקים לכל יתרון שיבדל אותם מהמתחרים. אפילו אתרי אינטרנט המתמחים בנישה מסוימת מוצאים את עצמם בתחרות קשה וחריפה עם אתרים אחרים. השגת יתרונות על-פני המתחרים אפשר להשיג בדרכים שונות. ישנם כאלה המשקיעים כסף רב בעיצוב אתר האינטרנט, ישנם כאלה השוכרים כותבים מקצועיים ופרסומאים שייכתבו את תוכון אתר האינטרנט וישנם כאלה המשקיעים בפרסום. פרסום בגוגל הוא אחד מסוגי הפרסום המשתלמים ביותר ברשת. אנו בחברת ווב גו מתמחים בפרסום בגוגל – אם גם אתם מעוניינים להתפרסם ולהתקדם בגוגל, מומלץ לקרוא את המאמר הבא.

פרסום בגוגל הוא אפקטיבי מאוד משום שאנשים רבים מספור נחשפים לפרסומת. רוב גולשי האינטרנט משתמשים במנועי חיפוש בתדירות גבוהה מאוד. מנוע החיפוש הפופולארי בעולם הוא גוגל. מנוע החיפוש הענקי הזה חולש על התחום ביד רמה. פרסום בגוגל משמעו שהמוני גולשים ייחשפו לפרסומת.

קידום בגוגל יעיל מפרסום במקומות אחרים משום שהוא מפלח את קהל היעד אליה מיועדת הפרסומת. הפרסומת מופיעה רק ליד מילות חיפוש או נושאים מסוימים אותם מגדיר המפרסם. דבר זה מבטיח שרק אנשים המתעניינים בנושא מסוים ייחשפו לפרסומת, כך יעילותה של הפרסומת עולה פלאים. פרסום בגוגל למעשה מבטיח שמי שלא מתעניין בפרסומת לא ייחשף אליה ונהפוך הוא. דבר זה מהווה יתרון עצום למפרסם שאינו משלם הון עתק עבור ערוץ גישה ללקוחות פוטנציאליים שכלל אינם מתעניינים בפרסומת שלו.

פרסום בגוגל משתלם מבחינה כלכלית כמעט לכל מפרסם וכל בעל אתר אינטרנט. לא רק שהמפרסם מקבל גישה לקהל יעד מפולח וממוקד, המפרסם משלם רק עבור כמות ההקלקות על מודעת הפרסומת שלו. אפילו אם אלפי בני אדם נחשפו למודעה כלשהי ורק חצי מהם הקליקו עליה בעזרת העכבר, המפרסם אינו משלם יותר. דבר זה עוזר למפרסם לבחון את יעילות הפרסומת שלו. אם המפרסם רוצה להחליף את הפרסומת הוא יכול לעשות זאת תוך דקות וזהו יתרון גדול נוסף של פרסום בגוגל.

שיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט הינה דרך יעילה מאוד של שיווק ופרסום מוצרים ושירותים. האינטרנט פרץ בסערה לחיינו וכיום כמעט כל דבר ניתן לעשות דרך רשת האינטרנט. משום שרבים משתמשים באינטרנט ככלי עבודה או כלי ללימודים הם חשופים אל מסעות שיווק באינטרנט. ניתן לשלם חשבונות דרך האינטרנט, לברר הגדרות מילוניות של דבר מה כלשהו, לתרום כספים, לברר חשבונות פלאפון וטלפון, לאתר אנשים שונים, להביע מחאה פוליטית, לקרוא חדשות ועוד דברים רבים נוספים.

שיווק באינטרנט מסתמך על כך שהאינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מחיינו ועל כן אנו מבלים שעות רבות מול המסך חשופים לאין ספור פרסומות ומסעות שיווק באינטרנט. כמו כן, שיווק באינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מרשת האינטרנט. כמו שתכניות טלוויזיה ורדיו לא יכולות להתקיים ללא פרסומות אשר מממנות אותן כך גם אתרי אינטרנט אשר נסמכים על שיווק באינטרנט כמקור הכנסה. ללא הכנסות מן שיווק באינטרנט יש לאתרים השונים שתי ברירות: או לקחת כסף עבור גלישה באתר, או להסגר.

Continue Reading

PPC

יתרונות של פרסום עסקים קטנים באמצעות גוגל אדס

אם יש לכם עסק קטן – ממש מכל סוג – פרסום מודעות ממומנות באמצעות גוגל אדס יכול להוות עבורכם כלי פרסומי מעולה. הנה מדוע, וגם קצת על כיצד משתמשים בכלי זה.

Published

on

By

פרסום עסקים קטנים בגוגל אדס

אם יש לכם עסק קטן – ממש מכל סוג – פרסום מודעות ממומנות באמצעות גוגל אדס יכול להוות עבורכם כלי פרסומי מעולה. הנה מדוע, וגם קצת על כיצד משתמשים בכלי זה.

עיתונות יומית, טלוויזיה ורדיו הם כולם ערוצי פרסום יקרים, שלא מתאימים למפרסם הקטן. הופעתו של גוגל והמודעות שלו – גוגל אדס – מאפשר לנו היום לייצר פרסום ממאוד ממוקד ויעיל גם בתקציבים קטנים יחסית.

גוגל אדס מוכר לכם פרסום בגוגל ובאתרים שונים ברחבי הרשת. כדי להשתמש בו, די יהיה אם תבינו מעט מונחים למפרסם המתחיל, כיון שקל מאוד ליישם את הפרסום הזה גם בלי להיות מומחים גדולים בפרסום.

גוגל אדס מספקת כלי מדידה מדויקים

מערכת גוגל אדס מאפשרת לכם למדוד תנועה לאתר שלכם מכל מודעה או באנר שתפרסמו.

כמו שנראה, אתם יכולים ליצור מספר גדול של מודעות מסוגים שונים ולבדוק איזו מודעה 'שווה' לכם יותר ממודעות אחרות. מודעה ש'ממירה' יותר גולשים (מסתם גולשים לקונים בפועל) וה- ROI שלה, כלומר היעילות או החזר ההשקעה עליה, הוא הטוב ביותר.

מיקוד המסרים

גוגל אדס מאפשר לכם ליצור מודעות ממוקדות מאוד, שמנוסחות בדיוק בצורה שתעניין ותמשוך את קהל היעד שלכם.

אתם יכולים ליצור שתיים או שלוש מודעות שונות, שכל אחת מנוסחת בצורה שונה, ולפרסם אותן במקביל.

הפרסום יכול להיות בגוגל עצמו או באתרים שבהם גוגל מכניס מודעות – באנרים או קישורים וכו'.

מה שאתם יכולים לעשות הוא לתת לכל המודעות זמן לרוץ ברשת, ואז לבחור את המודעה שמביאה לכם את הטרפיק – התנועה – הרבה ביותר.

מיקוד הקהל

גוגל מאפשרת לכם לאפיין את הקהל שלכם במספר צורות. אתם יכולים להגדיר שרק גולשים בישראל או אפילו באזור כלשהו בארץ יראו את המודעות.

אתם יכולים להגדיר זמן ביום או יום בשבוע שבו המודעות שלכם יפורסמו, גילאים, מין וגם תחומי עניין (על פי מילות חיפוש). כל אלה – יחד עם ניסוח נכון של המודעה – יוצרים כלי פרסום סופר ממוקד, שיביא לכם יותר גולשים רלוונטיים, שמחפשים את המוצר או השרות שלכם.

התמקדות במוצר או שרות

אתם לא חייבים לפרסם מודעה שמפנה רק לדף הבית או לחנות המקוונת שלכם.

גוגל אדס מאפשר לכם למקד מודעות בכל מוצר באמצעות שיוך המודעה לקישור מסוים. ברגע שתיצרו את המודעה הזו, ולאחר שהיא תאושר, היא תעלה.

עיתוי הפרסום

יש לכם מבצע סוף-שנה או שבתאריך כלשהו אתם רוצים להציע מוצר חדש לקהל הלקוחות שלכם?

אין מה להילחץ. אתם יכולים לקבוע מראש מועד או עיתוי פרסום של מודעה בודדת או לקמפיין שלם. בצורה כזו אתם יכולים לתכנן את כל המהלכים שלכם מראש ולהוציא אותם אל הפועל בצורה מתוזמנת היטב, בלי לעבוד קשה מדי.

Continue Reading

פוסטים פופולאריים