SEO
כלים לקידום אתרים
במדריך זה סקרנו מערכות מובילות בתחום הניהול של מגוון כלים לקידום אתרים. התוכנות המתקדמות מאפשרות ניתוח מדוקדק של האתר ומתחריו ומייעלת את השימוש באותם כלים.

במדריך זה נתמקד בנושא כלים לקידום אתרים באמצעות מערכות מקצועיות בתשלום. המערכות אותן נציג משמשות לקבלת אינפורמציה וניתוח של נתונים אודות האתר שלכם כולל השוואה ומידע אודות האתרים המתחרים. סקירה של כלי קידום אתרים חינמיים יופיעו במדריך הבא.
1. AHREFS
אתר פשוט לשימוש ובו כל מה שצריך לעשות הוא להעתיק את הקישור לדף אותו אתם מעוניינים לנתח.
באתר טבלאות שמציגות את מספר ואופי הקישורים החדשים/נכנסים שהגיעו לאתר, עורכת סטטיסטיקות מהיכן הופנו ובודקת כמה קישורים אבדו. המידע מתעדכן מידי 15 דקות ובגרסה החינמית התוצאות יציגו חמישה קישורים בלבד, כך שבכדי לקבל את המידע המלא, יש לרכוש את המידע בתשלום.
2. MOZ
בדומה למערכת הקודמת, גם זה הוא כלי קידום אתרים יחסית פשוט הכולל מנוע חיפוש לקישורים. לאחר שתעתיקו את הקישור לדף המבוקש, תקבלו מידע מעודכן אודות קישורים נכנסים/פנימיים לעמוד, נתוני שגיאות ויינתן לו ציון כולל על פי כל אותם משתנים.
3. ZEFO
מערכת אלגוריתמים המציעה סט כלים גדול של כלים לקידום אתרים באמצעות ניתוח מפורט. היתרונות הגדולים של המערכת הם שהממשק הוא נוח ואינטואיטיבי להפעלה, הדו"חות מותאמים לעבודה בתוכנת וורד והדפסה כקובץ PDF והכי חשוב – זוהי מערכת דוברת עברית. ניתן להריץ דו"ח שגיאות ואופטימיזציה, כמו גם לחפש מילים מובילות ולהשוות את כל אותם נתונים לאורך זמן.
4. Authoritas
כלי קידום אתרים חשוב, במיוחד אם אתם מאלה שאוהבים לעבוד מכל מקום, מאחר ולחברת iseo יש אפליקציה מתקדמת לטלפון הנייד (בעלות של כ-3 ₪) שמתעדכנת באופן תדיר.
באפליקציה ניתן גם להשוות בין המשתנים לאורך זמן והמערכת המלאה מאפשרת לבחון מקרוב תוצאות כלים לקידום אתרים כמו אופטימיזציה, היתרון התחרותי של האתר וכמובן, מחקר מילות מפתח מתקדם של עד 50,000 מילים!
5. Majestic
בכל הנוגע לניהול כלים לקידום אתרים זהו אחד האתרים המובילים. יש לו את בסיס הנתונים הגדול ביותר בעולם ולכן, מבחינת השוואת אתרים הוא כנראה הטוב ביותר. זהו כלי קידום אתרים מתקדם ולכן, הוא מתאים למי שיש רקע רחב בתחום ויכול לעשות שימוש במאות המדדים שהמערכת מציעה. מבחינת חידושים, כמעט מידי חודש האתר מתעדכן בפיצ'רים משופרים, כמו ה- Trust שמדרג את רמת האמון של אתרים המשפיעים על אתרים שכנים (בדומה לזה של גוגל, אך מהיר ויעיל יותר) ומדד ה-Citation שמדרג את האתר בהתאם לכמות העמודים שמפנים אליו.
במדריך זה סקרנו מערכות מובילות בתחום הניהול של מגוון כלים לקידום אתרים. התוכנות המתקדמות מאפשרות ניתוח מדוקדק של האתר ומתחריו ומייעלת את השימוש באותם כלים.
SEO
4 כלי הקידום אתרים שהכי כדאי להשתמש בהם
SEO
4 סיבות למה העסק שלכם חייב להיות בגוגל
רוצים למקסם את ההכנסות של העסק שלכם? מתלבטים האם לקדם אותו בגוגל? עושים סוף להתלבטות, קבלו 4 סיבות למה העסק שלכם חייב להיות בגוגל.

להגדיל את ההכנסות
מה המטרה של העסק שלכם? נכון, להכניס כמה שיותר. אז איך נגיד את זה בצורה הכי ישירה, אין לכם דרך לעשות את זה אם לא תופיעו בגוגל.
גוגל היום הוא מנוע החיפוש הכי גדול בעולם, כמות התנועה שעוברת דרכו היא עצומה, מה שאומר שאתם צריכים לקדם את העסק שלכם על מנת שלקוחות ייחשפו אליכם.
באמצעות הקידום האורגני, ובעבודה נכונה כמובן, תוכלו לגרום לאתר שלכם לטפס במעלה תוצאות החיפוש של גוגל, מה שאומר שההכנסות שלכם יעלו בהתאם.
זכרו, זה שאתם מקדמים את האתר שלכם בצורה אורגנית, זה לא אומר שההכנסות מגיעות מאליהן. אתם מבחינתכם, צריכים להקפיד שאתם באמת מספקים ללקוחות שלכם את המענה לצרכים שלהם.
להתחרות במתחרים שלכם
בואו נפתח בשורה החתונה, אם אתם לא שם אתה לא קיים, לא משנה כמה העסק שלך מצליח ומבריק בעיניך.
בתור עסק מתחיל, או אפילו ותיק, אתם לא יכולים להרשות שהמתחרים שלכם ינצנצו בצמרת תוצאות החיפוש, כשאתם מדשדשים איי שם מאחורה.
זה נכון במיוחד בכל הקשור למקרים בהם העסק שלכם יושב על תחום תחרותי שלקוחות רבים עוסקים בו, כך שאם יש לכם עסק נישתי, סביר להניח שתהיו פחות פגיעים.
בכל אופן, אם תדשדשו למטה בתוצאות החיפוש, לא רק שפחות לקוחות יגיעו אליכם, יש מצב שגם מי שמגיע לעבור למתחרים החזקים, מה שאומר למעשה שאתם פשוט עושים להם את העבודה.
למתג את האתר שלכם
זוכרים שאמרנו שאם אתם לא שם אתם לא קיימים? אז האמת היא שהאמירה הזו נכונה גם בכל הקשור לעניין המיתוג.
בסופו של דבר, המטרה שלכם היא למצב את העסק שלכם כעסק רציני שלא רק מופיע בצמרת תוצאות החיפוש של גוגל, אלא גם מספק את הסחורה ללקוחות שלו.
אם תקפידו להופיע פעם אחר פעם בצמרת תוצאות החיפוש של גוגל, תגרמו ללקוחות שלכם להיכנס ולחוות חוויה נעימה וטובה, אתם ממתגים את העסק שלכם כאמין, רציני, כזה שלקוחות ירצו לחזור אליו.
כי זה משתלם מאד
האמת היא שהקידום האורגני משתלם מאד ואם עושים את זה נכון, אפשר להגיע לתוצאות טובות מאד בתקציב מאד מפתיע. בנוסף, הקידום האורגני בגוגל מאפשר לכם להשיג תוצאות לאורך זמן, לא מדובר במשהו זמני, לא בפיקים, אלא בקידום שמשפיע על מגמות באתר.
בשורה התחתונה, אתם תוכלו להפיק את המירב מהקידום האורגני בגוגל, בטח ובטח ביחס לתקציב שאותו אתם משקיעים.
חשוב לציין – תמיד תוכלו לקדם את העסק שלכם, בנוסף לקידום האורגני, גם באמצעות הקידום הממומן וכך להשיג את התוצאות הטובות ביותר.
SEO
למה כדאי למוקד טלמרקטינג לטפל בלידים שלך? כל התשובות בפנים
כיצד תבצעו תהליך נכון של למידה והתעדכנות שוטפת וכיצד תשפרו את העבודה היומיומית שלכם בקידום אתרי לקוחות? הנה 3 עצות שתוכלנה לסייע לכם במלאכה הלא פשוטה הזאת.

לקוחות בימינו נחשפים לכמויות עצומות של מידע פרסומי במהלך היום, ולכן בעלי עסקים חייבים לחשוב על הדרכים הטובות ביותר לעודד אינטראקציה שתביא למכירה. כאשר לקוח פוטנציאלי נתקל במודעה ברשת, יש סיכוי נמוך שהוא יעשה מצדו את הצעד האקטיבי ליצירת קשר. למעשה כשזה נוגע למדיות החברתיות, סביר להניח שהלקוח לא ישים לב למודעה הפרסומית כלל.
הדרך הטובה ביותר להגדיל את המכירות בעסק היא תקשורת ישירה עם הלקוח באופן יזום. זו בדיוק הסיבה שבגללה כדאי להשתמש בשירות הטלמרקטינג כדי ליצור קשר טלפוני ואנושי מול הלקוח שמגדילה את הסיכוי לראות תוצאות בצורה משמעותית.
מה זה טלמרקטינג?
טלמרקטינג היא שיטת שיווק שבו מוקדנים יוצרים קשר ישיר עם לקוחות פוטנציאליים כדי להציע שירותים או מוצרים. לעיתים השיחות יעשו מול לקוחות רנדומליים, אך לרוב טלמרקטינג יבוצע מול מאגרי לקוחות רלוונטיים שנקראים גם לידים.
מהם לידים?
ליד הוא לקוח פוטנציאלי אשר הביע עניין בשירות או מוצר מסוים דרך פלטפורמות שונות. יכול להיות שאותו לקוח מילא את פרטיו בטופס מקוון בין אם באתר החברה ובין אם ברשתות חברתיות, במטרה שמוקד טלמרקטינג ייצור עמו קשר. לעיתים מדובר במאגר לקוחות קיים של החברה שרשומים לרשימות דיוור, וכך למעשה יש לחברה את פרטי ההתקשרות של אותו אדם.
מהם היתרונות של מוקד טלמרקטינג בטיפול בלידים?
לידים הם משאב יקר ואיכותי עבור עסקים, ולרוב הוא נאסף לאחר עבודה קשה ואף השקעה כספית. לכן, יש לוודא שכל תקשורת שמתקיימת מול אותו ליד תהיה איכותית כדי שאכן תתבצע מכירה בסופה. מוקד טלמרקטינג מעסיק אנשי מכירות מנוסים שיודעים כיצד לשוחח עם הלקוח, ולפתור כל בעיה, שאלה או התנגדות שעלולות לעלות בעת השיחה. לכן, נדרש ניסיון בתחום ויכולת מכירות גבוהה.
כדי להגיע לקהל רחב של לקוחות פוטנציאליים יש להשקיע זמן ומרץ בטלמרקטינג בלבד. אם לדוגמה בעל עסק נותן את משימת הטלמרקטינג כעבודה נוספת לעובד שיווק או כל עובד אחר, הוא לא יצליח לכסות כמות גדולה מהלידים כפי שיוכל לעשות זאת מוקד טלמרקטינג.
בנוסף, לקוחות רבים מעדיפים דווקא שיצרו איתם קשר לאחר שעות העבודה. כאן נכנס היתרון שמוקדי טלמרקטינג עובדים בשעות מגוונות, כולל שעות הערב. כך אף ליד איכותי אינו מתפספס בשל חוסר התאמה בלוחות זמנים.
שיחת טלמרקטינג מחייבת את הלקוח להגיב בזמן אמת על הצעת המכירה, כך ניתן לחשוף אותו לתוכן פרסומי שהוא לא היה מקבל לולא היה רואה מודעה במקומות כמו גוגל או פייסבוק. חשוב לדעת כי קשר אנושי תמיד מגדיל את הסיכוי לתשובה חיובית.
אחד היתרונות המשמעותיים של טלמרקטינג הוא שבכל מצב של התלבטות או חשש, ניתן לבצע תיאום פגישות בין לקוחות רלוונטיים לבין הגורם המתאים בעסק. הדבר חוסך זמן יקר ומונע את הסיכון בפגישות סרק שאינן מסתיימות ברווח.
-
קופירייטינג8 שנים ago
איך לכתוב קופי טוב?
-
SEO5 שנים ago
קידום אתרים מקצועי – כיצד הוא מתבצע ועל מה הוא מתבסס
-
SEO5 שנים ago
חדשות קידום אתרים
-
SEO3 שנים ago
למה כדאי למוקד טלמרקטינג לטפל בלידים שלך? כל התשובות בפנים
-
SEO7 שנים ago
קידום אתרים חינם
-
Google Analytics8 שנים ago
הטמעת קוד גוגל אנליטיקס
-
SEO6 שנים ago
מדריך מהיר: הגדרה ובדיקה של AMP לאתרי וורדפרס
-
פרסום באינטרנט4 שנים ago
פרסום בפייסבוק: מהו פרסום ממומן בפייסבוק וקצת על פרסום גוגל