פרסום באינטרנט
קניית קישורים ל SEO
SEO
10 טיפים לקידום אתרים מקצועי!
SEO
4 כלי הקידום אתרים שהכי כדאי להשתמש בהם
פרסום באינטרנט
כל עסק חייב ניהול מוניטין באינטרנט
5 סיבות למה כל עסק חייב ניהול מוניטין באינטרנט
- מוניטין טוב גורם למכירות מהירות יותר.
- יוצר קהילה ואמון של הלקוחות.
- אנשי המכירות הטובים ביותר הם לקוחות מרוצים.
- לקוחות שחוזרים לרכישות נוספות.
- צבירת יתרון על המתחרים.
מוניטין טוב = מכירה מהירה
אין ספק וכל עסק יודע שלא פעם לקוחות נכנסו אליו עם המשפט "קיבלתי המלצה" או "שמעתי שיש לך מוצר איכותי" כל אלו הן הסיבות שבגלל עסקים מוכרים יותר מהר.
כל לקוח עובר כמה שלבים לפני שהוא מבצע רכישה, הוא מתעניין, הוא שואל שאלות ומשווה מחירים, הוא אוסף המלצות של אחרים שרכשו את המוצר ועוד.
רק אחרי כל השלבים האלו הלקוח מוכן לבצע רכישה, בזכות ניהול מוניטין נכון ניתן לחסוך את כל השלבים האלו ללקוח, לשמור על אמון ולהביא את הלקוח לשלב של מכירה מהירה.
אמון הלקוחות
מוניטין טוב בונה את האמון של הלקוח במותג. לקוחות שרואים מותג בתור יוקרתי ואמין יודעים שכאשר הם פונים לבצע רכישה הם יקבלו את הטוב ביותר.
יצירת אמון אצל לקוח היא משימה מורכבת, תמיד ישנה נטייה להאמין כי מוצרים המיוצרים בסין למשל הם פחות איכותיים. נוצרה תדמית מסוימת למוצרים סיניים, למרות שפועל מכשירי הסוללר המתקדמים ביותר מיוצרים גם הם בסין. מדובר על מוצרים בעלי טכנולוגיה מתקדמת ואיכות ללא פשרות. אך עדיין התדמית של מוצרים אחרים היא לא באותו מקום והם נחשבים לנחותים.
לקוחות מרוצים הם אנשי המכירות הטובים ביותר
כאשר יש לכם לקוח מרוצה, הוא יהיה איש המכירות הטוב ביותר.
יחד עם זאת, אחד הדברים המסוכנים ביותר הוא לקוח מאוכזב. לא פעם אנו עדים למקרים בהם ישנם לקוחות מאוכזבים שדואגים לפרסם זאת בכל מקום אפשרי.
לפעמים מספיק רק פוסט אחד פשוט בפייסבוק שהפוסט הזה יכול להיות כמו אש בשדה קוצים. בזכות חברה מקצועית המבצעת ניהול מוניטין היא תדאג לפנות ללקוח, להציע לו פיצוי ואפשרות להתנהל מולו בצורה נכונה ויותר "נקייה" ללא תחושות כמו שיכול לבוא איתן מישהו מתוך הארגון.
צבירת יתרון על המתחרים
בכל תחום יש המון מתחרים, במיוחד באינטרנט. האינטרנט מוצף במתחרים ולחלקם יש גם תקציבים הרבה יותר גבוהים. בגלל תקציבי הפרסום של המתחרים קשה מאוד להתמודד עם התחרות הזאת, לכן מה שאתם צריכים לעשות הוא לבצע ניהול מוניטין.
הדרך היחידה להתמודד עם מתחרים שיש להם תקציבי פרסום גבוהים מאוד היא באמצעות יצירת אמון אצל הלקוחות, האמון הזה צריך להיבנות על ידי מוניטין שיהיה כמה שיותר איכותי וחזק עבור המותג שלכם. ללא מוניטין טוב יהיה קשה מאוד להתחרות בתקציבי פרסום גבוהים.
לסיכום
סיבות אלו מצדיקות את החשיבות הרבה שיש לניהול מוניטין עוד לפני שהוא נפגע! רבים נוטים לגשת לתהליך של ניהול המוניטין של המותג שלהם רק אחרי שהוא פגוע. אל תגיעו למקום הזה. שמרו תמיד על המוניטין שלכם, תבנו אותו בצורה נכונה ותראו כי בזכות שמירה על המותג שלכם הוא יוביל לעסק משגשג הרבה יותר.
נכתב בשיתוף עם דוד קזראל מומחה לקידום אתרים אורגני וניהול מוניטין באינטרנט.
-
קופירייטינג8 שנים ago
איך לכתוב קופי טוב?
-
SEO4 שנים ago
למה כדאי למוקד טלמרקטינג לטפל בלידים שלך? כל התשובות בפנים
-
SEO6 שנים ago
חדשות קידום אתרים
-
SEO2 חודשים ago
השוואה בין קידום אורגני לקידום ממומן בגוגל
-
SEO6 חודשים ago
כיצד AI משנה את עולם השיווק הדיגיטלי
-
SEO6 שנים ago
קידום אתרים מקצועי – כיצד הוא מתבצע ועל מה הוא מתבסס
-
Google Analytics9 שנים ago
הטמעת קוד גוגל אנליטיקס
-
SEO8 שנים ago
קידום אתרים חינם