Connect with us

פרסום באינטרנט

3 שיטות השיווק הנפוצות בשנת 2020

רבים שואלים מה הדרך הכי טוב לפרסם מוצר או שירות. בכתבה הבאה נדבר על שלוש השיטות הנפוצות לפרסום ושיווק בשנת 2020.

Published

on

שיטות השיווק הנפוצות בשנת 2020

רבים שואלים מה הדרך הכי טוב לפרסם מוצר או שירות, בעלי עסקים רבים בישראל ובעולם מתמודדים עם בעיות שיווק רבות וקושי בגיוס לקוחות, לכן חשוב לדעת שגם אם יש לכם רעיון לעסק מצליח קחו בחשבון שכל דבר טוב מצריך שיווק פרסום ומיתוג רציני, בכתבה הבאה נדבר על שלוש השיטות הנפוצות לפרסום ושיווק בשנת 2020.

פרסום בפייסבוק ממומן

איך זה עובד? כל מה שצריך לעשות זה לבנות מודעה משכנעת המספרת על המוצר או השירות שלכם לתת קישור לדף נחיתה שאתם רוצים להפנות את כל מי שילחץ על המודעה לדף השארת פרטים, או לעשות ישירות טופס לידים אוטומטי שכל הלידים נרשמים בפייסבוק עצמו.

הפרסום הממומן בפייסבוק יעיל במיוחד עבור עסקים שרוצים להגיע לקהל לקוחות ענק ללא נישה למוצר או שירות, לדוגמא תחומי הלימוד השונים פרסום של השקעות או מיזמים שירותי סלולר לידים לביטוח שונים יוכלו לייצר לידים בכמות גבוהה יותר מאשר לפרסם דודי שמש בצפון, תזכרו בפייסבוק תמיד עדיף לפרסם מוצר שהסיכוי שכולם יכולים להביע בו עניין גבוה יחסית.
היתרון הבולט בפייסבוק ממומן זה המחיר, שאם יודעים לבנות קמפיין טוב יכול לייצר כמות מכובדת של לידים במחיר ממש טוב, אך החיסרון בלידים בפייסבוק שיש המון פניות לא רציניות ולקוחות לא הכי חמים אך אל דאגה יש תמיד עם מה לעבוד.

פרסום ממומן בגוגל

איך זה עובד? ממש בדומה לפייסבוק אתם פותחים מודעה חדשה ונותנים לה קישור לדף נחיתה מכרתי שלכם, אך יש עניין נוסף בגוגל מודעות זה שאתם בחורים גם ביטוי מפתח (מילות חיפוש שתרצו המודעה שלכם תופיע בה) ככל שיש יותר מילות חיפוש את משלמים יותר על כמות הקליקים כל קליק נע בין ₪ 2 – 30 ₪ בממוצע.
בגוגל יכול להיות עסק יקר אך שווה מאוד בגלל הסיבה הקריטית שהלקוח חיפש את השירות או המוצר שלכם, לדוגמא נכנס אדם לגוגל ומחפש שירות התקנת דודי שמש לחץ על המודעה שלכם ונרשם על מנת לקבל שירות הוא רוצה שירות שאתם לא הצעתם לו אלא הוא חיפש אתכם וזה מקנה לכם יתרון ומכירה קלה הרבה יותר כמעט ללא צורך בשכנוע או טיוב מחדש.
החסרונות: בעיקר עלות יקרה עבור קליקים או שיחות ישירות אך תתפלאו לשמוע זה לרוב שווה.

דף עסקי באינסטגרם

כן קראתם נכון אינסטגרם הוא ללא ספק כלי מאוד יעיל לפרסום המוני מדגיש בקרב אוכלוסייה צעירה בין גילאי 15-35 ללא ספק הקהל הכי  חם מסתובב שם היום.

אז איך זה עובד? בונים דף עסקי עם תמונות של לקוחות מרוצים כותבים ומעלים תמונות של מוצרים או שירותים שלכם וצוברים עוקבים לעמוד שיהפכו להיות מהר מאוד לקוחות שלכם אם לקוח עוקב אחרי המוצרים שלכם זה סימן די טוב שהוא רוצה לרכוש מתישהו איזה מוצר או לקבל שירות.

לסיכום: תמיד תעדיפו לפרסם גם בצורה אורגנית כמו דפי פייסבוק או אפילו בפיד הפרטי שלכם זה יוצר אמון מטורף אצל לקוחות ועוד יותר חשוב זה לעשות קידום ממומן וכך לתפוס לקוחות באופן מיידי.

SEO

10 טיפים לקידום אתרים מקצועי!

Published

on

4 כלי הקידום אתרים שהכי כדאי להשתמש בהם

 

10 טיפים לקידום אתרים מקצועי

קידום אתרים (SEO) הוא תהליך של שיפור האתר שלכם כך שיהיה מדורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל. קידום אתרים מקצועי יכול לעזור לעסקים להגיע לקהל יעד גדול יותר ולשפר את התוצאות העסקיות שלהם.

להלן 10 טיפים לקידום אתרים מקצועי:

  1. הגדירו את קהל היעד שלכם

הצעד הראשון לקידום אתרים מקצועי הוא להגדיר את קהל היעד שלכם. מי אתם מנסים להגיע אליו? מה הם מחפשים? מה הם רוצים להשיג?

כשאתם יודעים מי קהל היעד שלכם, תוכלו להתאים את התוכן והטקטיקות שלכם בהתאם.

  1. בצעו מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח הוא תהליך של זיהוי המילים והביטויים שאנשים משתמשים בהם כדי לחפש מידע באינטרנט. מחקר מילות מפתח יעזור לכם לבחור את המילים והביטויים הנכונים להשתמש בהם באתר שלכם ובתוכן שלכם.

  1. צרו תוכן איכותי

תוכן הוא לב קידום אתרים. התוכן שלכם צריך להיות איכותי, רלוונטי ומועיל לקהל היעד שלכם.

תוכן טוב ימשוך את תשומת הלב של הקהל שלכם ויביא אותו לפעולה.

  1. בנה קישורים איכותיים

קישורים מאתרים אחרים לאתר שלכם הם אחד הגורמים החשובים ביותר לקידום אתרים. קישורים איכותיים מאתרים רלוונטיים עוזרים לגוגל להבין שהאתר שלכם הוא אתר אמין ומועיל.

  1. השתמשו בטכניקות אופטימיזציה אורגניות

ישנן מספר טכניקות אופטימיזציה אורגניות שתוכלו להשתמש בהן כדי לשפר את דירוג האתר שלכם בתוצאות החיפוש. טכניקות אלו כוללות:

  • התאמה של כותרות העמודים והתיאורים שלהם למילות המפתח שלכם

  • שימוש בתמונות וקטעי וידאו איכותיים

  • יצירת מבנה אתר יעיל

  • שימוש בכתובות URL אופטימליות

  1. השתמש בפרסום בתשלום

פרסום בתשלום יכול לעזור לכם להגיע לקהל יעד גדול יותר יותר מהר. אתם יכולים להשתמש בפרסום בתשלום כדי להופיע בתוצאות החיפוש, בפלטפורמות מדיה חברתית ובאתרים אחרים.

  1. תמדדו את התוצאות שלכם

חשוב למדוד את התוצאות של הקמפיינים השיווקיים שלכם. זה יעזור לכם להבין מה עובד ומה לא.

אתם יכולים להשתמש בכלים שונים כדי למדוד את התוצאות שלכם, כגון Google Analytics ו-Google Search Console.

  1. התעדכנו במגמות

עולם קידום האתרים משתנה כל הזמן. חשוב להתעדכן במגמות האחרונות כדי להבטיח שהקידום שלכם יהיה יעיל.

אתם יכולים לקרוא בלוגים, להשתתף בכנסים ולצפות בסרטוני הדרכה ואפילו להתעדכן עם קורס קידום אתרים כדי להתעדכן במגמות האחרונות.

  1. השתמשו בכלים ובשירותים מקצועיים

ישנם מגוון כלים ושירותים מקצועיים שיכולים לעזור לכם בקידום אתרים. כלים ושירותים אלו יכולים לעזור לכם לייעל את העבודה שלכם ולשפר את התוצאות שלכם.

  1. קבלו עזרה ממקצוענים

אם אתם לא בטוחים איך להתחיל, אתם יכולים לקבל עזרה ממקצוענים. סוכנויות קידום אתרים יכולות לעזור לכם לבנות אסטרטגיית קידום אתרים, ליצור תוכן איכותי ולנהל קמפיינים פרסומיים

המאמר נכתב בשיתוף מכללת דיגיטל – לימודי קידום אתרים בישראל.

 

Continue Reading

SEO

4 כלי הקידום אתרים שהכי כדאי להשתמש בהם

Published

on

4 כלי הקידום אתרים שהכי כדאי להשתמש בהם

בעולם השיווק הדיגיטלי, לדעת כיצד לבצע אופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש, יש חשיבות מכרעת להצלחתך. תהליך זה נקרא אופטימיזציה למנועי חיפוש או SEO. זוהי האומנות והמדע לגרום לדפי האינטרנט שלך לדרג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש, ובכך לקבל יותר נראות ותנועה לאתר שלך. SEO חיוני כדי למשוך יותר לקוחות פוטנציאליים, לבנות מודעות למותג ולשפר את ההכנסות שלך. בפוסט זה בבלוג, נבחן את ההגדרה והחשיבות של SEO, ונחקור כמה כלים שימושיים שיעזרו לך לשפר את ביצועי האתר שלך.

גוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס הוא שירות ניתוח אינטרנט שמסופק על ידי גוגל. זה עוזר לך לעקוב ולנתח את התנועה של האתר שלך, התנהגות המשתמשים, שיעורי ההמרה ומדדים אחרים שנותנים לך תובנות לגבי האופן שבו אנשים מקיימים אינטראקציה עם האתר שלך. עם Google Analytics, אתה יכול לראות מאיפה מגיעים המבקרים שלך, כמה זמן הם נשארים באתר שלך, באילו דפים הם רואים ועוד הרבה יותר. אתה יכול גם להגדיר דוחות מותאמים אישית, לעקוב אחר עסקאות מסחר אלקטרוני ולפקח על תעבורת מדיה חברתית. בסך הכל, השימוש ב-Google Analytics חיוני אם אתה רוצה להבין ולשפר את ביצועי האתר שלך.

יתרונותיו של גוגל אנליטיקס

היתרון העיקרי בשימוש בגוגל אנליטיקס הוא בכך שהוא מספק לך נתונים מדויקים ובעלי ערך על האתר שלך. זה עוזר לך להבין מי הקהל שלך, מה הוא מחפש ואיך הוא מעורב בתוכן שלך. בעזרת מידע זה, תוכל לקבל החלטות מושכלות ולבצע אופטימיזציה של האתר שלך לחוויית משתמש טובה יותר ודירוג מנוע החיפוש. Google Analytics הוא גם חינמי לחלוטין לשימוש, מה שהופך אותו לנגיש לכולם.

טיפים לשימוש

כדי להפיק את המרב מגוגל אנליטיקס, עליך להגדיר יעדים, לעקוב אחר ההתקדמות שלך ולנתח את הנתונים. התחל בהגדרת חשבון Google Analytics והוספת קוד המעקב לאתר שלך. לאחר מכן, הגדר את היעדים שלך, כגון הגדלת התנועה, שיפור המעורבות או הגברת מכירות המסחר האלקטרוני. השתמש בדוחות ובמרכזי המחוונים כדי לעקוב אחר ההתקדמות שלך ולזהות אזורים לשיפור. לבסוף, השתמש בתובנות כדי לחדד את תוכן האתר, העיצוב ואסטרטגיית ה-SEO שלך.

Google Search Console

Google Search Console הוא שירות אינטרנט חינמי שמסופק על ידי Google שעוזר לך לנטר, לתחזק ולשפר את נוכחות האתר שלך בתוצאות החיפוש של Google. הוא מציע מגוון כלים רבי עוצמה המאפשרים לך לאבחן ולתקן בעיות באתר שלך, לראות אילו מילות מפתח מובילות תנועה לאתר שלך ולגלות הזדמנויות חדשות לאופטימיזציה.

טיפים לשימוש

כדי להשתמש ב-Google Search Console ביעילות, עליך להתמקד בדוחות השגיאות, לשפר את מבנה האתר שלך ולהגדיל את הנראות של האתר שלך. התחל על ידי אימות האתר שלך, הגשת מפת האתר שלך ומעקב אחר שגיאות הסריקה. לאחר מכן, השתמש בדוח 'ניתוח חיפוש' כדי לראות אילו מילות מפתח ודפים מניבים ביצועים טובים, ואילו מהם זקוקים לתשומת לב. לבסוף, השתמש בנתונים כדי לשפר את תוכן האתר, המבנה וחווית המשתמש הכוללת שלך.

Yoast SEO (עבור אתרי וורדפרס)

Yoast SEO הוא תוסף וורדפרס חזק שעוזר לך לבצע אופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש. הוא מציע מגוון תכונות המאפשרות לך לשפר את קריאות האתר שלך, מטא נתונים, מילות מפתח ועוד הרבה יותר. Yoast SEO מנתח את התוכן שלך ומספק משוב בזמן אמת כיצד לשפר אותו.

טיפים לשימוש

כדי להשתמש ב-Yoast SEO בצורה יעילה, עליך להתמקד באופטימיזציה של כל עמוד ופוסט באתר שלך. התחל בהתקנת התוסף Yoast SEO, ולאחר מכן הגדר את ההגדרות הכלליות ואת מפת האתר XML. לאחר מכן, התמקד בדפים ובפוסטים הבודדים, בצע אופטימיזציה עבור מילות המפתח שלך, הוסף מטא תיאורים ושימוש בקישורים פנימיים וחיצוניים. לבסוף, השתמש במשוב שמספק Yoast SEO כדי לשפר את התוכן, המבנה והדירוג הכולל של מנועי החיפוש שלך.

Ahrefs

Ahrefs הוא כלי קידום אתרים רב עוצמה לבניית קישורים וניתוח תחרותי. הוא מציע שפע של נתונים על קישורים נכנסים המפנים לאתר שלך, כמו גם על אלה של המתחרים שלך. זה גם מספק תובנות לגבי התנועה של האתר שלך, דירוג מנועי החיפוש וביצועי מילות המפתח.

כיצד כלים אלו מסייעים בקידום אתרים?

שימוש בכלים אלה ביחד יכול לעזור לך לשפר את קידום האתר שלך ולהשיג תוצאות טובות יותר. על ידי ניתוח התנועה של האתר שלך, התנהגות המשתמשים ודירוג מנועי החיפוש, תוכל לקבל החלטות מושכלות לגבי התוכן, העיצוב ואסטרטגיית SEO שלך. אתה יכול לזהות ולתקן בעיות באתר שלך במהירות, לבצע אופטימיזציה של התוכן ומילות המפתח שלך ולנטר את התחרות שלך ביעילות. על ידי שיפור חווית המשתמש הכוללת של האתר שלך, תוכל למשוך יותר לקוחות פוטנציאליים, לבנות מודעות למותג ולשפר את ההכנסה שלך.

איפה הכי טוב לאחסן את האתרים שלכם?

המקום הטוב ביותר לאחסון האתר שלך תלוי בצרכים ובתקציב שלך. ישנם ספקי אחסון אתרים רבים המציעים מגוון אפשרויות, החל מאירוח משותף ועד לשרתים ייעודיים. חלק מספקי האירוח הפופולריים כוללים את Bluehost, SiteGround, InMotion Hosting ו-HostGator. לפני בחירת ספק אירוח אתרים, שקול גורמים כמו זמן פעולה, מהירות, אבטחה, תמיכת לקוחות ותמחור.

לסיכום, קידום אתרים הוא היבט קריטי בשיווק דיגיטלי, ושימוש בכלים הנכונים יכול לעזור לך לשפר את קידום האתר שלך ולהשיג תוצאות טובות יותר. Google Analytics, Google Search Console, Yoast SEO ו-Arefs הם רק חלק מהכלים שבהם אתה יכול להשתמש כדי לבצע אופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש. על ידי הבנת התנועה של האתר שלך, התנהגות המשתמשים ודירוג מנועי החיפוש, תוכל לקבל החלטות מושכלות לגבי התוכן, העיצוב ואסטרטגיית ה-SEO שלך. אז, נצל את הכלים האלה והתחל לבצע אופטימיזציה של האתר שלך עוד היום!

Continue Reading

פרסום באינטרנט

קניית קישורים ל SEO

Published

on

חשיבות שמירה על מוניטין

קניית קישורים היא מנהג נפוץ בקרב משווקים מקוונים. זה נמצא בשימוש על ידי משווקים במשך שנים ועדיין נחשב לאחת הדרכים הטובות ביותר לבנות קישורים נכנסים. ישנן שיטות רבות לרכישת קישורים, אך הפופולריות ביותר הן:

  • קניית קישורים מאתרים ובלוגים של שיווק תוכן (בדרך כלל הם גובים יותר מאשר סוגים אחרים של אתרים)
  • קניית קישורים מאתרים עם קישורים נכנסים באיכות ירודה כגון פורומים, פוסטים אורחים או תגובות בבלוג.
  • קניית קישורים היא מנהג נפוץ בתעשיית ה-SEO. עם זאת, זה יכול להוביל להשלכות שליליות כמו ירידה בדירוג במנועי החיפוש ותדמית מותג מוכתמת. קניית קישורים לא תמיד מזיקה לעסק שלך. הכל עניין של לדעת מתי לקנות קישורים ולאיזה סוג תוכן כדאי לקנות אותם.

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור בעת רכישת קישורים הוא שהם אינם קבועים, כך שאם תרצו לשמור על הדירוגים שלכם, תצטרכו לקנות קישורים חדשים בכל פעם שתוקף הישנים יפוג. קניית קישורים עבור SEO היא נושא שנוי במחלוקת. זה נוהג מקובל על ידי חברות רבות לקנות קישורים נכנסים מאתרים שונים על מנת לשפר את הדירוג שלהם בדפי תוצאות מנועי החיפוש.

קניית קישורים SEO

נוהג זה זכה לביקורת בשל ההשפעה השלילית שיכולה להיות על אתרי האינטרנט המשמשים כמקורות לקישורים אלו. קניית קישורים עבור SEO נאסרה על ידי גוגל ומנועי חיפוש אחרים. משמעות הדבר היא כי אתה לא צריך לקנות קישורים נכנסים מאתרים אחרים אם אתה רוצה לשפר את הדירוג שלך בדפי תוצאות של מנועי החיפוש. קניית קישורים היא טקטיקה של SEO המשמשת לשיפור הדירוג. זהו מנהג נפוץ בתעשיית השיווק הדיגיטלי. מאמר זה יבחן את היתרונות והחסרונות של רכישת קישורים עבור SEO וכיצד אתה יכול להשתמש בהם לטובתך. היתרונות הם שזה יכול לעזור לך לדרג לפי תנאים תחרותיים, להגביר את הנראות של האתר שלך, להגדיל את התנועה ולהניב הכנסות. החסרונות כוללים את הסיכון להיענש על ידי מנועי החיפוש ולהשפיע לרעה על ערך המותג שלך, למידע נוסף היכנסו לאתר שלנו >> https://www.vamos-link.co.il/

קניית קישורים 

קניית קישורים היא אחת הדרכים הפופולריות ביותר להגביר את ה-SEO שלך. עם זאת, זה לא תמיד עובד. הצעד הראשון בקניית קישורים הוא לזהות מה המתחרים שלך עושים. מהן אסטרטגיות SEO שלהם? מהן מילות המפתח שלהם? כיצד הם מדרגים עבור מילות מפתח אלו?

כאשר יש לך מושג מה המתחרים שלך עושים, אתה יכול להמשיך ולקנות מהם קישורים. עם זאת, תהליך זה צריך להיעשות בזהירות מכיוון שהוא יכול לפגוע בך אם הקישורים שאתה קונה בסופו של דבר ייענשו על ידי מנועי החיפוש. קניית קישורים כדי להגדיל את ה-SEO שלך היא דרך מצוינת לקבל יותר נראות. הסיבה לכך היא שככל שיש לך יותר קישורים, הדירוג שלך גבוה יותר.

לסיכום, תהליך זה של קניית קישורים גרם למחלוקות רבות בשנים האחרונות. יש אנשים שחושבים שנוהג זה אינו אתי, בעוד שחלק מאמינים שזו דרך יעילה להשיג יותר נראות עבור העסק שלהם. הבעיות האתיות הקשורות בקניית קישורים הן שאתה עלול לפגוע בחברות ובאתרים אחרים על ידי ענישה שלהם על מתן דואר זבל למנועי חיפוש בתוכן מזויף או בתשלום. הסוגיות האתיות הקשורות בקניית קישורים קשורות גם לאמון ואמינות – אם מישהו קונה ממך קישור, סביר להניח שהוא פחות יבטח בך כי הוא יודע שקנית אותו ממנו.

Continue Reading

פוסטים פופולאריים