Social
התוספים החברתיים של פייסבוק
אתר אינטרנט ועמוד עסקי ב- facebook הם שניים מכלי השיווק החזקים ביותר הזמינים היום עבור כל בעל עסק. בכדי לשלב בין שני כלים אלו, יצרו תוספים חברתיים
אתר אינטרנט ועמוד עסקי ב- facebook הם שניים מכלי השיווק החזקים ביותר הזמינים היום עבור כל בעל עסק. בכדי לשלב בין שני כלים אלו, יצרו ב-Facebook את Social Plugin. מדובר בתוסף חברתי המאפשר למשתמש לבצע מגוון פעולות הקשורות לעמודים עסקיים ב- Facebook ישירות מתוך אתרי האינטרנט השייכים לחברה ולהיפך.
הרעיון שעומד מאחורי Social Plugins הוא טשטוש הגבול בין אתר האינטרנט של העסק לבין הפרופיל העסקי שלו. המשתמשים יכולים לעשות לייק לעמוד העסקי ב- Facebook ישירות מתוך האתר ומנגד יכולים המשתמשים להתחבר אל אתר האינטרנט של העסק על ידי שימוש בפרופיל ה- Facebook שלהם.
כל שעליכם לעשות הוא לבחור בתוסף שתרצו, למלא את הפרמטרים הדרושים ולהדביק את הקוד שיופק בדף בו תרצו לשלב את התוסף.
בין רשימת התוספים תוכלו למצוא את התוספים הנפוצים ביותר הנמצאים כיום כמעט בכל אתר:
Like Button
שימוש בתוסף LikeButton יאפשר למשתמשים המבקרים באתר לבצע LIKE לכל כתובת שנבחר. התראה על ביצוע ה- LIKE תופיע בפרופיל האישי של המשתמש.
Subscribe Button
שימוש בתוסף Subscribe Button יאפשר למשתמשים להירשם כמנויים על העמוד העסקי ב- Facebook ולקבל עדכונים והתראות על כל פעולה שמבוצעת בעמוד העסקי.
Comments
שימוש בתוסף Comments מאפשר למשתמשים לפרסם תגובות על חלקים שונים באתר האינטרנט, כאשר התגובות מתפרסמות באתר עצמו וגם בפרופיל האישי של המשתמשים.
לסיכום – אין צורך לשלם למתכנתים מוכשרים רק כדי ליצור חיבור בין הפרופיל העסקי שלכם ב-Facebook לבין אתר האינטרנט של העסק. Facebook נותנת לנו את כל האפשרויות בחינם, בקלות ובמהירות. כל מה שעליכם לעשות הוא לשלב את התוספים החברתיים של Facebook באתר האינטרנט שלכם.
Social
מודעת לידים בפייסבוק
הרבה באזז נוצר סביב מודעות הלידים של פייסבוק, ויש לכך סיבה טובה: מדובר בכלי מצוין ליצירת לידים חדשים, שמקל את התהליך עבור משתמשים ומשווקים כאחד.
איך ליצור מודעת לידים בפייסבוק ב-4 צעדים פשוטים?
הרבה באזז נוצר סביב מודעות הלידים של פייסבוק, ויש לכך סיבה טובה: מדובר בכלי מצוין ליצירת לידים חדשים, שמקל את התהליך עבור משתמשים ומשווקים כאחד.
מוכנים? בואו נתחיל.
צעד #1 – קמפיין חדש
הקליקו על "Create Campaign". בחלון שנפתח תנו שם לקמפיין שלכם, וודאו כי סוג הקניה הוא "Auction", אחרת האפשרות למודעות לידים לא תופיע בסעיף הבא.
כעת, פתחו את תפריט מטרת הקמפיין – ״Objective", ובחרו "Lead Generation".
צעד #2 – קבוצת מודעות ומודעה חדשה
בהמשך העמוד, כמו במודעה רגילה, תנו שם לקבוצת המודעות ולמודעה שלכם ולחצו על Create.
ברמת קבוצת המודעות תוכלו לבחור את עמוד הפייסבוק שבו תרצו למקם את המודעה, ולקבוע את התקציב היומי, את לוח הזמנים ואת קהל היעד שלה.
צעד #3 – המודעה וטופס הליד
כעת הגענו לשלב יצירת הטופס עצמו. עמוד זה כולל למעשה את פרטי הליד שאותם תרצו לאסוף. כברירת מחדל, התיבות "שם מלא" ו-"דוא"ל" יסומנו באופן אוטומטי, ותוכלו להוסיף ולסמן תיבות נוספות כרצונכם.
ככלל, עדיף לצמצם כמה שאפשר בפרטים המבוקשים – דרישות רבות מדי עלולות להרתיע את המשתמשים ולגרום להם לוותר על מילוי הטופס בכללותו.
צעד #4 – מדיניות פרטיות וסקירה
בעמוד הבא שאליו תגיעו תתבקשו להזין לינק למדיניות הפרטיות שלכם (לא ניתן לדלג על חלק זה) ואם אין לכם עמוד כזה באתר מומלץ מאוד שתכינו מראש לפני שאתם מתחילים ביצירת המודעה.
ברכות – סיימתם ליצור את טופס הלידים הראשון שלכם!
צפו בתצוגה המקדימה שלו, ודאו שכל הפרטים נכונים ולחצו על "Create Form" כדי להעלות את הטופס לאוויר.
כעט סיימו לטפל במודעה שלכם והזינו את הכותרת, הטקסט והתמונה, כמו במודעה רגילה.
איסוף הלידים
רוצים לקבל את המידע שאספתם באמצעות הטופס? קלי קלות. בעמוד הפייסבוק שלכם, הקליקו על "Publishing Tools".
בצדו השמאלי של העמוד, לחצו על "Form Library" – ושם תוכלו להוריד את רשימות הנתונים עבור כל אחד מהטפסים שהעליתם.
וזה הכל – עליתם על הדרך הנכונה ליצירת יותר לידים בפחות מאמץ. בהצלחה!
עמוד זה כולל למעשה את פרטי הליד שאותם תרצו לאסוף. כברירת מחדל, התיבות "שם מלא" ו-"דוא"ל" יסומנו באופן אוטומטי, ותוכלו להוסיף ולסמן תיבות נוספות כרצונכם.
Social
שיווק בפייסבוק בימינו
לצד היתרונות הרבים המגולמים בפרסום בפייסבוק, ישנם מפרסים אשר כל אשר הם רואים לפניהם הוא את המכירה הבאה ושוכחים לשים לב לדקויות הקטנות ונופלים בהן בפח.
הטעויות הנפוצות שאנחנו עושים כמפרסמים בפייסבוק
נדמה שכיום אין אדם בוגר שלא מחזיק בחשבון פייסבוק. הרשת החברתית הפופולארית עשתה צעד חסר תקדים עד שהפכה למעצמה כלל עולמית אשר כולנו נשבינו בסחרור שלה. לצד המשתמשים הפרטיים ישנם עסקים רבים (אם לא רובם) שבוחרים לקדם את העסק שלהם באמצעות הפלטפורמה האינטרנטית ועושים זאת בהצלחה רבה בפייסבוק. שיווק בפייסבוק הינו שיווק ממוקד אשר מאפשר למפרסמים לבחור בקפידה את הקהל בפניו הם רוצים לפרסם ולחשוף לתכנים שלהם. לצד היתרונות הרבים המגולמים בפרסום בפייסבוק, ישנם מפרסים אשר כל אשר הם רואים לפניהם הוא את המכירה הבאה ושוכחים לשים לב לדקויות הקטנות ונופלים בהן בפח. רגע לפני שאתם מפרסמים את הסטטוס הבא, שימו לב שאתם נוקטים באמצעים הבאים.
שומרים על קשר רציף עם העוקבים שלנו
עבור הגולש הפשוט דף הפייסבוק שלנו הוא ערוץ לגיטימי לפנות בו אלינו. בדפי הפייסבוק העסקיים ישנה אפשרות לגולשים להשאיר לנו הודעות בתיבת הדואר או לחילופין לכתוב לנו על הקיר. מפרסמים רבים לא שמים לב להודעות האלו מאחר והן נדחקות הצידה בדף וכך יוצא מצב שגולשים שהינם לקוחות קיימים או לקוחות פוטנציאליים נשארים ללא מענה בגלל חוסר תשומת לב שלנו. חשוב מאד לשמור על קשר רציף עם קהל הגולשים שלנו ולתת מענה והתייחסות לכל תגובה, גם לאלו שלא נראות לנו ראויות. אמצעי כמו שיווק בפייסבוק יכול להיות יעיל מאד, אך בעת שנשתמש בכלי הזה לא נכון הרי שלא נצא נסקרים אלא מפסידים.
חשוב להיות עקביים
אם יש לנו עוקבים בדף הפייסבוק סימן שאנחנו מעניינים אותם. את הלייק שלהם לעמוד שלנו קיבלנו לא סתם ונדמה שאם הם בחרו לעקוב אחרינו כנראה שישנה סיבה ואנחנו צריכים להצדיק את הלייק שלהם בכל יום מחדש. חשוב לא לישון בשמירה ולהעלות תכנים לדף הפייסבוק בתדירות קבועה. אם אתם מחליטים להעלות פוסט פעמיים בשבוע, הקפידו על פעמיים בשבוע מבלי לסטות בתדירות הזו שכן היא יכולה להצטייר כחסרת אמינות וחוסר מקצועיות. חשוב מאד לשמור על אינטרקאציה וקשר עם העוקבים שלנו ולספק להם מידע אודות העסק שלנו.
באלנס בין מכירה לשירות
עסקים רבים מעלים פוסטים חדשות לבקרים אשר מכילים מבצעים, מחירים, הצעות מחיר והצהרות כי העסק שלהם הוא הזול ביותר וכדומה. חשוב מאד לא להציף את קהל העוקבים ביותר מדי מידע אודות מכירה שכן הוא יכול להתייאש ושתצוף בו התחושה כי הוא הפך להיות כלי בידכם וכל אשר אתם רואים בו הוא רק פוטנציאל מכירתי. חשוב לגוון את התכנים ולהעלות ידיעות בעלות זיקה לעסק שלכם, פרסום מבצעים, לערוך הגרלות לעתים על מנת לתפעל את העוקבים ולהעלות פוסטים נטרלים כדוגמת שבוע טוב, חג שמח או שבת שלום. הפאן השירותי חשוב ללקוחות מאד ואין להמעיט בו ערך – אחרת אתם עלולים להפסיד.
אם אתם עסק חברה או גוף, בכל סדר גודל, חברה קטנה או גדולה צעירה או ותיקה, הנוכחות שלכם באינטרנט חשובה מאוד. כל חברה זקוקה היום לאתר באינטרנט. היום כמעט כל לקוח פוטנציאלי יערוך בדיקה באינטרנט של האתר שלכם לפני שהוא מחליט לרכוש מכם מוצר או שירות. אנשים מתרשמים מהאתר של חברה לפני שהם פונים אליה, גם אם כל תהליך ההתעניינות והרכישה מתבצעים בעולם האמיתי ולא על גבי הרשת.
חשיבות בניית אתר איכותית
לכן בניית אתרים באינטרנט איכותית וטובה היא חשובה מאוד עבור החברה שלכם. אצלנו בארז נט בניית אתרים תקבלו יחס אישי ומסור כבר מהפגישה הראשונה. אנו משקיעים יותר בלקוחות שלנו וזאת אצלנו לא סיסמה אלא דרך התנהלות ופילוסופית חיים. אנו מסורים ללקוחותינו ולנו אכפת שהאתר שלכם יהיה מושלם ממש כאילו זה האתר של החברה שלנו.
הטעויות הנפוצות שאנחנו עושים כמפרסמים בפייסבוק
נדמה שכיום אין אדם בוגר שלא מחזיק בחשבון פייסבוק. הרשת החברתית הפופולארית עשתה צעד חסר תקדים עד שהפכה למעצמה כלל עולמית אשר כולנו נשבינו בסחרור שלה. לצד המשתמשים הפרטיים ישנם עסקים רבים (אם לא רובם) שבוחרים לקדם את העסק שלהם באמצעות הפלטפורמה האינטרנטית ועושים זאת בהצלחה רבה בפייסבוק. שיווק בפייסבוק הינו שיווק ממוקד אשר מאפשר למפרסמים לבחור בקפידה את הקהל בפניו הם רוצים לפרסם ולחשוף לתכנים שלהם. לצד היתרונות הרבים המגולמים בפרסום בפייסבוק, ישנם מפרסים אשר כל אשר הם רואים לפניהם הוא את המכירה הבאה ושוכחים לשים לב לדקויות הקטנות ונופלים בהן בפח. רגע לפני שאתם מפרסמים את הסטטוס הבא, שימו לב שאתם נוקטים באמצעים הבאים.
שומרים על קשר רציף עם העוקבים שלנו
עבור הגולש הפשוט דף הפייסבוק שלנו הוא ערוץ לגיטימי לפנות בו אלינו. בדפי הפייסבוק העסקיים ישנה אפשרות לגולשים להשאיר לנו הודעות בתיבת הדואר או לחילופין לכתוב לנו על הקיר. מפרסמים רבים לא שמים לב להודעות האלו מאחר והן נדחקות הצידה בדף וכך יוצא מצב שגולשים שהינם לקוחות קיימים או לקוחות פוטנציאליים נשארים ללא מענה בגלל חוסר תשומת לב שלנו. חשוב מאד לשמור על קשר רציף עם קהל הגולשים שלנו ולתת מענה והתייחסות לכל תגובה, גם לאלו שלא נראות לנו ראויות. אמצעי כמו שיווק בפייסבוק יכול להיות יעיל מאד, אך בעת שנשתמש בכלי הזה לא נכון הרי שלא נצא נסקרים אלא מפסידים.
חשוב להיות עקביים
אם יש לנו עוקבים בדף הפייסבוק סימן שאנחנו מעניינים אותם. את הלייק שלהם לעמוד שלנו קיבלנו לא סתם ונדמה שאם הם בחרו לעקוב אחרינו כנראה שישנה סיבה ואנחנו צריכים להצדיק את הלייק שלהם בכל יום מחדש. חשוב לא לישון בשמירה ולהעלות תכנים לדף הפייסבוק בתדירות קבועה. אם אתם מחליטים להעלות פוסט פעמיים בשבוע, הקפידו על פעמיים בשבוע מבלי לסטות בתדירות הזו שכן היא יכולה להצטייר כחסרת אמינות וחוסר מקצועיות. חשוב מאד לשמור על אינטרקאציה וקשר עם העוקבים שלנו ולספק להם מידע אודות העסק שלנו.
באלנס בין מכירה לשירות
עסקים רבים מעלים פוסטים חדשות לבקרים אשר מכילים מבצעים, מחירים, הצעות מחיר והצהרות כי העסק שלהם הוא הזול ביותר וכדומה. חשוב מאד לא להציף את קהל העוקבים ביותר מדי מידע אודות מכירה שכן הוא יכול להתייאש ושתצוף בו התחושה כי הוא הפך להיות כלי בידכם וכל אשר אתם רואים בו הוא רק פוטנציאל מכירתי. חשוב לגוון את התכנים ולהעלות ידיעות בעלות זיקה לעסק שלכם, פרסום מבצעים, לערוך הגרלות לעתים על מנת לתפעל את העוקבים ולהעלות פוסטים נטרלים כדוגמת שבוע טוב, חג שמח או שבת שלום. הפאן השירותי חשוב ללקוחות מאד ואין להמעיט בו ערך – אחרת אתם עלולים להפסיד.
אנחנו כאן עבורכם
בכל שלב אנו נהייה כאן בשבילכם. עבור כל בניית אתרים של חברה אנחנו מבצעים תחקיר מעמיק. לומדים על החברה ואם אתר מיועד לפרויקט מסוים אנו לומדים את הנושא של האתר בצורה יסודית. יש אתרים במגוון שפות תכנות. גם אם אתם לא מבינים שום דבר בתכנות, אנו נסביר לכם את המשמעויות של כל היבט טכני באתר שלכם אנו נייעץ לכם מה לדעתנו הכי מתאים מבחינה טכנית לבניית האתר שלכם. חשוב שהמבנה הטכני יאפשר עיצוב אתר מתאים ויתחבר עם יכולת לשווק את האתר.
לקדם נכון את החברה שלכם
בכל אתר אתם כחברה רוצים לקדם משהו. חברות מקדמות מוצרים שונים, שירותים שונים, רעיונות שונים, בונים את תדמית החברה, בונים את מוניטין החברה או פשוט רוצים לחשוף את החברה ליותר אנשים. בכל אתר מועבר מסר או מספר מסרים וחשוב לנו כי האתר יעביר את המסר או המסרים בצורה מושלמת. לאחר שמחליטים לגבי ההיבט הטכני ולגבי המסר של האתר, יש להחליט לגבי עיצוב האתר. אנו מעסיקים מעצבים מעולים שעושים עבודה מקצועית יצירתית ומקורית. אתרים רבים שלנו זכו לפרסים על עיצוב אתרים שונים. את האתר יש לפתח גם מבחינת תוכן. אנו מקשרים אתכם לספקי תוכן מעולים שיקדמו את האתר ויעבירו את המסר של האתר בצורה הטובה ביותר.
-
קופירייטינג9 שנים ago
איך לכתוב קופי טוב?
-
SEO4 שנים ago
למה כדאי למוקד טלמרקטינג לטפל בלידים שלך? כל התשובות בפנים
-
SEO6 שנים ago
חדשות קידום אתרים
-
SEO9 חודשים ago
כיצד AI משנה את עולם השיווק הדיגיטלי
-
SEO5 חודשים ago
השוואה בין קידום אורגני לקידום ממומן בגוגל
-
Google Analytics10 שנים ago
הטמעת קוד גוגל אנליטיקס
-
SEO6 שנים ago
קידום אתרים מקצועי – כיצד הוא מתבצע ועל מה הוא מתבסס
-
SEO8 שנים ago
קידום אתרים חינם