פרסום ממומן בפייסבוק 

פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם המונה מעל ל- 800 מיליון משתמשים. בגלל המידע הרב שהמשתמשים מפרסמים בפרופיל המשתמש שלהם ניתן ליצור פילוח מתקדם ולהגיע אל קהל יעד ספציפי מאד מתוך המשתמשים. הודות לעובדה זו בשילוב מערכת פרסום מתקדמת, פרסום בפייסבוק הינו תהליך קל, מהיר ויעיל. כל שעליכם לעשות הוא ליצור מודעה, לבחור את קהל היעד שלה ודרך הפרסום, ולהתחיל לפרסם.

פרסום בפייסבוק יכול להתבצע גם במגוון רחב של שפות ובכך להרחיב עוד יותר את קהלי היעד, כמו למשל פרסום באנגלית או פרסום ברוסית.

 

התחברות לאתר –

1. התחברו אל חשבון ה-Facebook שלכם וגלשו לכתובת https://www.facebook.com/advertising/. בחלון שנפתח בחרו באפשרות צור מודעה.

 

פרסום בפייסבוק

 

 

 

     2.      בחרו את העמוד אותו תרצו לקדם - תוכלו לבחור בין אתר אינטרנט, פרופיל עסקי ב-Facebook , אירוע או יישום. 

 

פרסום בפייסבוק

 

       

      3.      הגדירו את כותרת ותוכן המודעה, ואת התמונה שתופיע בה. בכל שלב אפשר לראות תצוגה מקדימה של המודעה בחלקו השמאלי של החלון.

 

פרסום בפייסבוק

 

 

          4.     פילוח קהל היעד – בחלק האמצעי באותו חלון תוכלו להגדיר את קהל היעד לו תוצג המודעה. בחרו במדינה או אפילו עיר ספציפית, טווח הגילאים ומין המשתמשים בקהל היעד. בנוסף, הגדירו את תחומי העניין של המשתמשים להם תוצג המודעה גם אם מדובר בתחומי עניין מדויקים (עמודים להם ביצעו המשתמשים LIKE) או תחומי עניין רחבים יותר.  

 

פרסום בפייסבוק

 

 

        5.  אפשרויות פילוח נוספות – להצגת אפשרויות נוספות לחצו על הצג/הציגי אפשרויות מיקוד מתקדמות. תחת אפשרות זו תוכלו ליצור פילוח לפי: סטטוס מערכת יחסים, שליטה בשפות, השכלה ומקומות עבודה.

 

פרסום בפייסבוק

 

 

       6.     תמחור ולוחות זמנים  - בחלק התחתון באותו חלון תחת סעיף מטרה, קבעו את מטרת הפרסום – חשיפת המודעה או לחיצה עליה על ידי המשתמשים.  לאחר מכן הגדירו את שם ותקציב מסע הפרסום. בסיום התהליך לחצו על כפתור הגהת המודעה.

 

פרסום בפייסבוק

 

 

       7.       סיכום נתונים – וודאו כי הנתונים מותאמים לרצונכם ולחצו על בצע הזמנה.

 

פרסום בפייסבוק

 

        8.      בחירת אמצעי תשלום – בחרו בין תשלום בכרטיס אשראי או חשבון PAYPAL .

 

 

פרסום בפייסבוק

 

 

       9.      אישור המודעה ותחילת הקמפיין - משלב זה עליכם להמתין לאישור המודעה על ידי אתר Facebook . הודעה על כך תשלח אליכם בדואר האלקטרוני. במידה וההודעה נדחתה על ידי האתר תוכלו לחזור ולערוך אותה, ולהעלות את הקמפיין מחדש .

 

פרסום בפייסבוק

 

        מערכת הפרסום של אתר Facebook  חוללה מהפכה בתחום השיווק המקוון. במערכת זו יכול המשווק להרים קמפיין פרסומי נרחב תוך דקות לקהל יעד ספציפי ללא צורך לעצב מודעות. פרסום בפייסבוק הינו תהליך קל, מהיר ויעיל. פשוט כותבים תוכן קליט ומשגרים לעולם.


 

 

 

 

באנר-פייסבוק-לחץ-כאן

 

 

נקרא 7450 פעמים שונה ב 31 יול
תן ציון למדריך זה
(3 votes)
מדריכים נוספים מהקטגוריה: יצירת פרופיל עסקי בפייסבוק »

השאר תגובה

אנא מלא את כל השדות המסומנים בכוכבית (*). קוד HTML אינו זמין