Connect with us

SEO

איך אחסון אתרים משפיע על קידום אתרים

אז חברת האחסון יכולה למעשה להשפיע על קידום האתר? מה הקשר בין אחסון האתר לתוצאות? כל התשובות במאמר שלפניכם

Published

on

איך אחסון אתרים משפיע על קידום אתרים

תחום קידום האתרים באינטרנט התפתח מאד בשנים האחרונות. אם בעבר היה קל לסייע לאתר לעלות מעלה בתוצאות החיפוש של גוגל באמצעות מתודות "כובע שחור", הכוללות מניפולציה על מנועי החיפוש השונים, ובמיוחד על גוגל, היום האלגוריתם בו משתמשת חברת גוגל כדי לדרג את האתרים מושפע מפרמטרים רבים.

גוגל עצמה פרסמה מספר רמזים בנוגע לדרך חישוב התוצאות,  וחברות שחקרו את הנושא לעומק באמצעות ניתוח הצלחת קידום עבור מאות אלפי אתרים במיליוני ביטויים שונים הגיעו למסקנה כי יש מעל 200 פרמטרים שונים המשפיעים על מיקומו בתוצאות החיפוש.

מה הפרמטרים השונים המשפיעים על קידום האתר?

מיקומו של האתר מושפע כמובן מהתאמת התוכן הכתוב בו לביטוי אותו חיפש הגולש, אך גם לכמות העמודים באתר, לקצב בו הוא מתעדכן, להתאמה למסכים בגודל משתנה, ללינקים נכנסים ויוצאים מהאתר ולחוויית המשתמש הגולש בו – המושפעת מתקינות הקוד בו הוא נכתב וממהירות עליית הדפים השונים בו.

תחום קידום האתרים מבצע אופטימיזציה שנועדה להתאים לדרישות השונות של מנועי החיפוש הן באתר עצמו ובקוד בו הוא כתוב, והן מבחינת קישורים נכנסים ויוצאים אליו. אך יש פרמטר חשוב אחד שלעיתים ניתן להתעלם ממנו – תוצאות החיפוש הן מבוססות מיקום. לקוח שמחפש "חברת הובלה" בתל אביב יראה תוצאות שונות מלקוח שמחפש "חברת הובלה" בניו יורק – גם אם שניהם מחפשים בשפה העברית.

התוצאות המתקבלות מושפעות לא רק ממיקום החברה בפועל, אלא גם מהמרחק של השרת עליו מאוחסן האתר מהמיקום הפיזי של הגולש. פרמטר זה משמעותי מכיוון שהוא עשוי להשפיע על חוויית המשתמש. חברות המציעות שירותי ענן לעסקים מודעות לכך, ומציעות שירותי אחסון בשרתים הממוקמים באיזורים שונים בעולם על מנת להתאים כל חבילה לצרכי הייחודיים של בעלי האתרים.

אז חברת האחסון יכולה למעשה להשפיע על קידום האתר?

חד משמעית כן. אתרים המיועדים לגולשים מהארץ יהיו לרב במיקום טוב יותר בתוצאות החיפוש אם הם מאוחסנים בחברה המספקת שרתים חזקים בארץ. אתרים המיועדים בעיקר לגולשים מארה"ב יעלו מהר יותר כאשר הם מאוחסנים בארה"ב – ויוסיפו לאתר נקודות זכות מבחינת חווית המשתמש בחישוב דירוג הדף של גוגל. אותו האתר. אותם הדפים. אותו התוכן – המאוחסנים בשרת חזק יותר הקרוב יותר לגולש, יופיעו בדירוג גבוה יותר.

מה הקשר בין אחסון האתר לתוצאות?

לכאורה לא אמור להיות קשר. במרבית המקרים כאשר האתר מאוחסן בשרת חזק מדובר בהבדלים של מילי-שניות בלבד בזמני עליית האתר. אך עדיין, כפי שגוגל מסבירה לא אחת בסמינרים השונים העוסקים בתוצאות החיפוש – חוויית המשתמש היא הגורם החשוב.

דפי אינטרנט שעולים מהר יותר יקבלו דירוג גבוה יותר בתחום חווית המשתמש מאתרים שעולים לאט. מעבר למיקום הפיזי של חברת האחסון חשוב גם לבדוק כי החברה עובדת עם שרתים חזקים ואפילו מציעה שירותים של העברת הגולש לאותו הדף על שרת חלופי במידה והשרת איטי מדי, או לא מתפקד.

לסיכום, לפני בנייה או שדרוג של אתר חדש חשוב לבדוק מה המיקום הגיאוגרפי המדויק של קהל הגולשים העומד לגלוש באתר. אם מדובר בגולש ישראלי – למרות שלעתים מדובר בעלות גבוהה יותר, עדיף לאחסן את האתר בארץ. ישראל היא קטנה, ולכן לא יהיה הבדל גדול בין חברת בניית אתרים או שירותי ענן לעסקים בתל אביב, חיפה או ירושלים – כל עוד מדובר בשרתים חזקים וחיבור רחב ומהיר.

Continue Reading

SEO

4 סיבות למה העסק שלכם חייב להיות בגוגל

רוצים למקסם את ההכנסות של העסק שלכם? מתלבטים האם לקדם אותו בגוגל? עושים סוף להתלבטות, קבלו 4 סיבות למה העסק שלכם חייב להיות בגוגל.

Published

on

קידום בגוגל

להגדיל את ההכנסות

מה המטרה של העסק שלכם? נכון, להכניס כמה שיותר. אז איך נגיד את זה בצורה הכי ישירה, אין לכם דרך לעשות את זה אם לא תופיעו בגוגל.

גוגל היום הוא מנוע החיפוש הכי גדול בעולם, כמות התנועה שעוברת דרכו היא עצומה, מה שאומר שאתם צריכים לקדם את העסק שלכם על מנת שלקוחות ייחשפו אליכם.

באמצעות הקידום האורגני, ובעבודה נכונה כמובן, תוכלו לגרום לאתר שלכם לטפס במעלה תוצאות החיפוש של גוגל, מה שאומר שההכנסות שלכם יעלו בהתאם.

זכרו, זה שאתם מקדמים את האתר שלכם בצורה אורגנית, זה לא אומר שההכנסות מגיעות מאליהן. אתם מבחינתכם, צריכים להקפיד שאתם באמת מספקים ללקוחות שלכם את המענה לצרכים שלהם.

להתחרות במתחרים שלכם

בואו נפתח בשורה החתונה, אם אתם לא שם אתה לא קיים, לא משנה כמה העסק שלך מצליח ומבריק בעיניך.

בתור עסק מתחיל, או אפילו ותיק, אתם לא יכולים להרשות שהמתחרים שלכם ינצנצו בצמרת תוצאות החיפוש, כשאתם מדשדשים איי שם מאחורה.

זה נכון במיוחד בכל הקשור למקרים בהם העסק שלכם יושב על תחום תחרותי שלקוחות רבים עוסקים בו, כך שאם יש לכם עסק נישתי, סביר להניח שתהיו פחות פגיעים.

בכל אופן, אם תדשדשו למטה בתוצאות החיפוש, לא רק שפחות לקוחות יגיעו אליכם, יש מצב שגם מי שמגיע לעבור למתחרים החזקים, מה שאומר למעשה שאתם פשוט עושים להם את העבודה.

למתג את האתר שלכם

זוכרים שאמרנו שאם אתם לא שם אתם לא קיימים? אז האמת היא שהאמירה הזו נכונה גם בכל הקשור לעניין המיתוג.

בסופו של דבר, המטרה שלכם היא למצב את העסק שלכם כעסק רציני שלא רק מופיע בצמרת תוצאות החיפוש של גוגל, אלא גם מספק את הסחורה ללקוחות שלו.

אם תקפידו להופיע פעם אחר פעם בצמרת תוצאות החיפוש של גוגל, תגרמו ללקוחות שלכם להיכנס ולחוות חוויה נעימה וטובה, אתם ממתגים את העסק שלכם כאמין, רציני, כזה שלקוחות ירצו לחזור אליו.

כי זה משתלם מאד

האמת היא שהקידום האורגני משתלם מאד ואם עושים את זה נכון, אפשר להגיע לתוצאות טובות מאד בתקציב מאד מפתיע. בנוסף, הקידום האורגני בגוגל מאפשר לכם להשיג תוצאות לאורך זמן, לא מדובר במשהו זמני, לא בפיקים, אלא בקידום שמשפיע על מגמות באתר.

בשורה התחתונה, אתם תוכלו להפיק את המירב מהקידום האורגני בגוגל, בטח ובטח ביחס לתקציב שאותו אתם משקיעים.

חשוב לציין – תמיד תוכלו לקדם את העסק שלכם, בנוסף לקידום האורגני, גם באמצעות הקידום הממומן וכך להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

Continue Reading

SEO

למה כדאי למוקד טלמרקטינג לטפל בלידים שלך? כל התשובות בפנים

כיצד תבצעו תהליך נכון של למידה והתעדכנות שוטפת וכיצד תשפרו את העבודה היומיומית שלכם בקידום אתרי לקוחות? הנה 3 עצות שתוכלנה לסייע לכם במלאכה הלא פשוטה הזאת.

Published

on

מודעת לידים בפייסבוק

לקוחות בימינו נחשפים לכמויות עצומות של מידע פרסומי במהלך היום, ולכן בעלי עסקים חייבים לחשוב על הדרכים הטובות ביותר לעודד אינטראקציה שתביא למכירה. כאשר לקוח פוטנציאלי נתקל במודעה ברשת, יש סיכוי נמוך שהוא יעשה מצדו את הצעד האקטיבי ליצירת קשר. למעשה כשזה נוגע למדיות החברתיות, סביר להניח שהלקוח לא ישים לב למודעה הפרסומית כלל.

הדרך הטובה ביותר להגדיל את המכירות בעסק היא תקשורת ישירה עם הלקוח באופן יזום. זו בדיוק הסיבה שבגללה כדאי להשתמש בשירות הטלמרקטינג כדי ליצור קשר טלפוני ואנושי מול הלקוח שמגדילה את הסיכוי לראות תוצאות בצורה משמעותית.

מה זה טלמרקטינג?

טלמרקטינג היא שיטת שיווק שבו מוקדנים יוצרים קשר ישיר עם לקוחות פוטנציאליים כדי להציע שירותים או מוצרים. לעיתים השיחות יעשו מול לקוחות רנדומליים, אך לרוב טלמרקטינג יבוצע מול מאגרי לקוחות רלוונטיים שנקראים גם לידים.

מהם לידים?

ליד הוא לקוח פוטנציאלי אשר הביע עניין בשירות או מוצר מסוים דרך פלטפורמות שונות. יכול להיות שאותו לקוח מילא את פרטיו בטופס מקוון בין אם באתר החברה ובין אם ברשתות חברתיות, במטרה שמוקד טלמרקטינג ייצור עמו קשר. לעיתים מדובר במאגר לקוחות קיים של החברה שרשומים לרשימות דיוור, וכך למעשה יש לחברה את פרטי ההתקשרות של אותו אדם.

מהם היתרונות של מוקד טלמרקטינג בטיפול בלידים?

לידים הם משאב יקר ואיכותי עבור עסקים, ולרוב הוא נאסף לאחר עבודה קשה ואף השקעה כספית. לכן, יש לוודא שכל תקשורת שמתקיימת מול אותו ליד תהיה איכותית כדי שאכן תתבצע מכירה בסופה. מוקד טלמרקטינג מעסיק אנשי מכירות מנוסים שיודעים כיצד לשוחח עם הלקוח, ולפתור כל בעיה, שאלה או התנגדות שעלולות לעלות בעת השיחה. לכן, נדרש ניסיון בתחום ויכולת מכירות גבוהה.

כדי להגיע לקהל רחב של לקוחות פוטנציאליים יש להשקיע זמן ומרץ בטלמרקטינג בלבד. אם לדוגמה בעל עסק נותן את משימת הטלמרקטינג כעבודה נוספת לעובד שיווק או כל עובד אחר, הוא לא יצליח לכסות כמות גדולה מהלידים כפי שיוכל לעשות זאת מוקד טלמרקטינג.

בנוסף, לקוחות רבים מעדיפים דווקא שיצרו איתם קשר לאחר שעות העבודה. כאן נכנס היתרון שמוקדי טלמרקטינג עובדים בשעות מגוונות, כולל שעות הערב. כך אף ליד איכותי אינו מתפספס בשל חוסר התאמה בלוחות זמנים.

שיחת טלמרקטינג מחייבת את הלקוח להגיב בזמן אמת על הצעת המכירה, כך ניתן לחשוף אותו לתוכן פרסומי שהוא לא היה מקבל לולא היה רואה מודעה במקומות כמו גוגל או פייסבוק. חשוב לדעת כי קשר אנושי תמיד מגדיל את הסיכוי לתשובה חיובית.

אחד היתרונות המשמעותיים של טלמרקטינג הוא שבכל מצב של התלבטות או חשש, ניתן לבצע תיאום פגישות בין לקוחות רלוונטיים לבין הגורם המתאים בעסק. הדבר חוסך זמן יקר ומונע את הסיכון בפגישות סרק שאינן מסתיימות ברווח.

Continue Reading

SEO

3 דרכים להשתפר בקידום אתרים

כיצד תבצעו תהליך נכון של למידה והתעדכנות שוטפת וכיצד תשפרו את העבודה היומיומית שלכם בקידום אתרי לקוחות? הנה 3 עצות שתוכלנה לסייע לכם במלאכה הלא פשוטה הזאת.

Published

on

By

חדשות קידום אתרים

קידום אתרים אורגני הוא תחום דינמי ומתפתח, שכולל בתוכו לא מעט היבטים טכניים, היבטים טכנולוגיים, היבטים פסיכולוגים וגם היבטים הקשורים בשיווק ומכירה.

לעיתים זה נראה, כי על מנת לקדם אתרים במנועי החיפוש בצורה טבעית נדרש מקדם האתרים להיות סוג של סופרמן: לנסח כותרות כמו קופירייטר, לטפל בכיווץ קבצי CSS כמו תוכניתן על, להיות סוחר ממולח ולהשיג קישורים חיצוניים לאתר כמו איש שיווק חרוץ, להיות בעל חושים עסקיים מחודדים ולהבין היטב את היתרונות והחסרונות שמציע העסק לקהל הלקוחות ועוד ועוד. אז איך תהיו יותר טובים בתהליך של קידום אתרים אורגני? המשיכו לקרוא.

בעוד שחלק ממקדמי האתרים נוטים להשאר סטטיים בעבודתם, ולבצע את אותן פעולות שוב ושוב למרות העדכונים התכופים במנגנוני הדירוג השונים של מנועי החיפוש, אחרים לא מוותרים כל כך בקלות על למידה מתמשכת ושיפור מתמיד. אז כיצד תבצעו תהליך נכון של למידה והתעדכנות שוטפת וכיצד תשפרו את העבודה היומיומית שלכם בקידום אתרי לקוחות? הנה 3 עצות שתוכלנה לסייע לכם במלאכה הלא פשוטה הזאת.

דרך ראשונה: ללכלך את הידיים

אין, ולא יהיה לעולם, תחליף לביצוע בפועל של הפעולות עליהן אתם מרבים, בדרך כלל, רק לקרוא. אפשר יהיה לומר שרק מי שמתקין שרת וורדפרס, מאיץ את האחסון שעליו הוא מותקן, מאבטח את התשתית באמצעות קנפוג נכון של התוספים השונים, ומבצע פעילות תשתיתית לשיפור הנראות של עמודי האתר באמצעות תוספים כמו יוסט, יכול להבין במה הדברים באמת כרוכים.

רק מי שמקים אתר על תשתית וויקס ומקדם אותו במנועי החיפוש הרלוונטיים יכול לחוות דעה לגבי היכולת בפועל של מקדמים שונים להשלים פעילות לקידום האתר המבוסס על התשתית הזאת.

רק מי שמבצע פרויקט לביצוע הפניות 301 מסיביות בעת מעבר בין אתרים, מכיר בחשיבות של תכנון מדוקדק ומסודר להצלחת הפרויקט.

רק מי שמבצע מחקר מתחרים בפועל באמצעות כלי תחקור כמו Semrush ו – Ahrefs יכול להבין מה כרוך בכך, איזה כלי מספק לו תובנות טובות יותר, איזה מן הפיצ'רים הם בבחינת חובה ואילו מיועדים בעיקר לצרכי שיווק של הכלים עצמם ואין בהם תועלת ממשית.

את היתרונות המדהימים שבשימוש בכלי הצפרדע הצורחת מכיר, מן הסתם, רק מי שהתנסה בכך. כך גם לגבי שימוש בכלי אוטומציה שונים.

לכן, הדרך הראשונה והטובה ביותר לשפר את פעילות הקידום שלכם, ובאמצעות כך את השירותים שאתם מספקים לקהל הלקוחות שלכם, היא באמצעות הרמת מכסה המנוע, הפשלת שרוולים, ועבודה בפועל על מגוון רחב של טכנולוגיות ושירותי אונליין שונים.

דרך שניה: להוציא למיקור חוץ עבודות שאינן מלמדות אתכם דבר

הנה עצה מן הצד השני של הסקאלה: רוצים ללמוד? אל תעסקו בפעולות שלא מלמדות אתכם דבר. אם אתם מרגישים שכתיבת מאמרי SEO אינה תורמת ליכולת המקצועית שלכם, ייצאו אותה למישהו אחר. אם אתם מרגישים שטיוב כותרות מטא בעמודי האתר אינה תורמת לכם לצורך צבירת ניסיון משמעותי בתחום, ותרו עליו ואפשרו למישהו אחר, מנוסה פחות, לבצע את העבודה.

בתהליך של קידום אתרים ישנו מגוון רחב של פעולות שאמנם חשובות להצלחת תהליך הקידום אך בפועל אינן מלמדות את מי שמבצע אותן דבר. למשל, פרויקט הטמעת תגיות ALT לאתר המכיל אלפי תמונות הוא פרויקט שיכול להיות מתיש, חדגוני, ובטח שלא מלמד. נסו, ככל האפשר ובמסגרת התקציבית המאפשרת לכם זאת, לייצא את הפעולות האלו לגורם מקצועי אחר, והקדישו זמן ללמידה אמיתית.

זאת ועוד: גם את הלמידה עצמה, במקרים מסויימים, תוכלו לייצא. למה הכוונה? אם אתם מתקשרים מול כותב תוכן שנוהג לבצע מחקר לפני שהוא מספק לכם תכנים בתחום הדיגיטל, למשל, תוכלו לבקש ממנו לכתוב על תחום שאינכם מבינים בו מספיק, מתוך תקווה שהוא יעשה לכם סדר, לפחות ראשוני, ויאפשר לכם לאחר מכן לבצע למידה ממוקדת, בדיוק באזורים בהם נשארו פערי ידע מבחינתכם.

דרך שלישית: לעקוב באופן שוטף אחרי גורמים בעלי שם

כדי להמשיך ולהתפתח בעולם ה – SEO חשוב יהיה שתעקבו אחר מומחים בתחום באופן עקבי. ביחרו את הדרך הנוחה לכם ביותר לצורך ההתעדכנות השוטפת: יש מי שנרשמים לניוזלטר ופותחים אותו במועדים קבועים. אחרים נרשמים לערוץ יוטיוב ועוקבים באופן שוטף אחר סרטונים חדשים המופצים בתחום. יש מי שמעדיפים לצרוך תוכן בעברית, ואילו אחרים דווקא מעדיפים לקרוא את המחקרים בשפת המקור באנגלית. חלק מן המומחים בתחום ניזונים בעיקר ממרצים בעלי שם בכנסים מיוחדים, ואילו אחרים מעדיפים קורס פרונטלי. כל דרך של רכישת ידע חדש בהקשר הזה היא לגיטימית, ואם היא מסייעת לכם להשלים פערי ידע בקצב העונה לצרכים לכם, הרי שהיא מבורכת.

דרך ההתעדכנות חייבת להתאים לכם, לאורח החיים שלכם, לצרכים שלכם, ולקיבולת שלכם. אל תתרשמו מאחרים שמספרים לכם עד כמה הם מתעדכנים בערוצים החדישים ביותר. לעיתים, עודף המידע עלול לגרום דווקא ליותר נזק מאשר תועלת. ברשת קיימים עשרות רבות של מאמרים חופפים כמעט בכל נושא. החכמה היא לא לדעת מה לקרוא, אלא לדעת מה לסנן ולצרוך רק פעם אחת.

לסיכום

אם אתם צמאים לידע בתחום הדיגיטל ובתחום קידום האתרים בפרט, יש לא מעט שתוכלו לעשות על מנת לשפר את רמת הידע האישי שלכם בתחום. ראשית, כדאי יהיה לכם מאוד לבצע התנסות מעשית טכנולוגית, שתאפשר לכם להכיר מקרוב כלים טכנולוגיים שונים, להבין את המגבלות שלהם אך גם את היתרונות שבשימוש בהם. שנית, תוכלו לייצא עבודות מונוטוניות שאינן מלמדות אתכם דבר לגורם שלישי, שיאפשר לכם לפנות מזמנכם לצורך ביצוע הלמידה. שלישית, כדאי יהיה לכם לעקוב אחר מובילי דיעה בתחום במגוון רחב של ערוצים המתאימים לאורח החיים שלכם.

Continue Reading

פוסטים פופולאריים