Connect with us

SEO

קידום אתרים – טעויות נפוצות

תהליך של קידום אתר כולל בתוכו שלבים רבים. במקרים רבים טעויות שונות בכל אחד מהשלבים מובילות לפגיעה באתר יותר מאשר מסייעות לו.

Published

on

טעויות נפוצות בקידום אתרים

תהליך של קידום אתר כולל בתוכו שלבים רבים ביניהם שיפור מבנה האתר עצמו, בניית תוכן מתאים, בניית מערך קישורים ועוד. כל אחד מהשלבים מטפל בנושא אחר במטרה ליצור שיפור כולל בדירוגו של האתר. במקרים רבים טעויות שונות בכל אחד מהשלבים מובילות לפגיעה באתר יותר מאשר מסייעות לו.

תוכן האתר – התוכן הקיים באתר צריך להיות מופנה בעיקר לגולשים ולא למנועי החיפוש. למרות שאלה מודדים את הרלוונטיות שלו, כשמשתמש אמיתי יגיע, הוא פשוט יעזוב. טעויות נפוצות בשלב זה הן :

 שימוש בתוכן לא מקורי – העתקת תוכן ממקורות שונים אפילו עם אישור רשמי. הדבר יחשיב את האתר שלכם כמועתק ויגרום לפגיעה בדירוג שלו.

 הצפה של מילות מפתח – הרצון להשתמש במילות חיפוש לפעמים גורם לטקסט להיות מוצף במילים ריקות ללא שום קשר לטקסט. הדבר יוצר טקסט לא טבעי שיוריד את הדירוג שלכם במנועי החיפוש.

 קישורים לא מועילים – הוצאת קישורים מתוכן האתר לאתרים בעלי דירוג נמוך יותר או קישורים שאינם טבעיים יורידו את דירוג האתר שלכם ויתכן ואף יפגעו באתרים אליהם אתם מקשרים את הגולשים שלכם.

מבנה האתר

מבנה אתר טוב יכול להקל מאד על הגולשים באתר, וגם יקל מאד על מנועי החיפוש לסרוק אותו. טעויות נפוצות בתהליך תכנון האתר הן:

בניית תפריט מסורבל – דאגו לבנות תפריט קל וברור עבור המשתמשים. השתמשו בקטגוריות ראשיות ותחתיהן הציגו מספר בודד של תתי קטגוריות. פירוט יתר בשלב זה יגרום לסרבול בעבודה ובהבנה של התפריט. 

שיכפול והסתרת תכנים – יש הרבה שיטות לנסות לעבוד על גוגל, לא הרבה עובדות. אחת מהן היא שכפול והסתרת תכנים. אם אתם מעוניינים להשאר בעמוד הראשון, המנעו משכפול או הסתרה של התוכן דרך קוד JS לדוגמא. במידה ותעשו זאת, תזכו לעונש מ-Google  לדחיקת האתר כמה עמודים אחורה.

שימוש באובייקטים – שימוש באובייקטים שונים כמו עמודי IFrame או תוכן בטכנולוגיית Flash אינו מסייע לדירוג האתר שלכם. פשוט משום שמנועי החיפוש לא נכנסים אל תוך התוכן המוצג כך שהמידע אינו בא לידי ביטוי. 

בניית קישורים – במטרה בהליך של בניית קישורים היא כמובן לקבל מעין המלצות מאתרים אחרים על ידי הפניית הגולשים שלהם לאתר שלכם. הטעויות הנפוצות בשלב בניית הקישורים הן:

קישורים לא רלוונטיים – במקרים רבים משקיעים מקדמי האתרים ביצירת מערך קישורים מרשים מבלי לשים לב כי מדובר בקישורים בעלי תגית No Followאותה תגית מבטלת את ההשפעה של קישורים אלו על הציון הסופי של האתר.

שימוש במילות מפתח לא מתאימות – כאשר אתרים אחרים מקשרים אליכם חשוב לוודא כי הקישור נעשה מתוך טקסט רלוונטי לאתרכם. קישור לאתר שאינו מתוך טקסט רלוונטי לא יסייע באופן משמעותי פשוט משום שמדובר במילה שאינה רלוונטית לנישה.

קישורים יוצאים – קישורים למקורות חיצוניים בעל דירוג רלוונטיות נמוך משל האתר שלכם ישפיעו על דירוגו. מנועי החיפוש ידעו לבדוק לאילו אתרים נוספים אתם מעבירים את הגולשים שלכם. במידה והדבר אינו עולה בקנה אחד עם התוכן המוצג, הדבר יפגע בדירוג האתר שלכם.

SEO

4 סיבות למה העסק שלכם חייב להיות בגוגל

רוצים למקסם את ההכנסות של העסק שלכם? מתלבטים האם לקדם אותו בגוגל? עושים סוף להתלבטות, קבלו 4 סיבות למה העסק שלכם חייב להיות בגוגל.

Published

on

קידום בגוגל

להגדיל את ההכנסות

מה המטרה של העסק שלכם? נכון, להכניס כמה שיותר. אז איך נגיד את זה בצורה הכי ישירה, אין לכם דרך לעשות את זה אם לא תופיעו בגוגל.

גוגל היום הוא מנוע החיפוש הכי גדול בעולם, כמות התנועה שעוברת דרכו היא עצומה, מה שאומר שאתם צריכים לקדם את העסק שלכם על מנת שלקוחות ייחשפו אליכם.

באמצעות הקידום האורגני, ובעבודה נכונה כמובן, תוכלו לגרום לאתר שלכם לטפס במעלה תוצאות החיפוש של גוגל, מה שאומר שההכנסות שלכם יעלו בהתאם.

זכרו, זה שאתם מקדמים את האתר שלכם בצורה אורגנית, זה לא אומר שההכנסות מגיעות מאליהן. אתם מבחינתכם, צריכים להקפיד שאתם באמת מספקים ללקוחות שלכם את המענה לצרכים שלהם.

להתחרות במתחרים שלכם

בואו נפתח בשורה החתונה, אם אתם לא שם אתה לא קיים, לא משנה כמה העסק שלך מצליח ומבריק בעיניך.

בתור עסק מתחיל, או אפילו ותיק, אתם לא יכולים להרשות שהמתחרים שלכם ינצנצו בצמרת תוצאות החיפוש, כשאתם מדשדשים איי שם מאחורה.

זה נכון במיוחד בכל הקשור למקרים בהם העסק שלכם יושב על תחום תחרותי שלקוחות רבים עוסקים בו, כך שאם יש לכם עסק נישתי, סביר להניח שתהיו פחות פגיעים.

בכל אופן, אם תדשדשו למטה בתוצאות החיפוש, לא רק שפחות לקוחות יגיעו אליכם, יש מצב שגם מי שמגיע לעבור למתחרים החזקים, מה שאומר למעשה שאתם פשוט עושים להם את העבודה.

למתג את האתר שלכם

זוכרים שאמרנו שאם אתם לא שם אתם לא קיימים? אז האמת היא שהאמירה הזו נכונה גם בכל הקשור לעניין המיתוג.

בסופו של דבר, המטרה שלכם היא למצב את העסק שלכם כעסק רציני שלא רק מופיע בצמרת תוצאות החיפוש של גוגל, אלא גם מספק את הסחורה ללקוחות שלו.

אם תקפידו להופיע פעם אחר פעם בצמרת תוצאות החיפוש של גוגל, תגרמו ללקוחות שלכם להיכנס ולחוות חוויה נעימה וטובה, אתם ממתגים את העסק שלכם כאמין, רציני, כזה שלקוחות ירצו לחזור אליו.

כי זה משתלם מאד

האמת היא שהקידום האורגני משתלם מאד ואם עושים את זה נכון, אפשר להגיע לתוצאות טובות מאד בתקציב מאד מפתיע. בנוסף, הקידום האורגני בגוגל מאפשר לכם להשיג תוצאות לאורך זמן, לא מדובר במשהו זמני, לא בפיקים, אלא בקידום שמשפיע על מגמות באתר.

בשורה התחתונה, אתם תוכלו להפיק את המירב מהקידום האורגני בגוגל, בטח ובטח ביחס לתקציב שאותו אתם משקיעים.

חשוב לציין – תמיד תוכלו לקדם את העסק שלכם, בנוסף לקידום האורגני, גם באמצעות הקידום הממומן וכך להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

Continue Reading

SEO

למה כדאי למוקד טלמרקטינג לטפל בלידים שלך? כל התשובות בפנים

כיצד תבצעו תהליך נכון של למידה והתעדכנות שוטפת וכיצד תשפרו את העבודה היומיומית שלכם בקידום אתרי לקוחות? הנה 3 עצות שתוכלנה לסייע לכם במלאכה הלא פשוטה הזאת.

Published

on

מודעת לידים בפייסבוק

לקוחות בימינו נחשפים לכמויות עצומות של מידע פרסומי במהלך היום, ולכן בעלי עסקים חייבים לחשוב על הדרכים הטובות ביותר לעודד אינטראקציה שתביא למכירה. כאשר לקוח פוטנציאלי נתקל במודעה ברשת, יש סיכוי נמוך שהוא יעשה מצדו את הצעד האקטיבי ליצירת קשר. למעשה כשזה נוגע למדיות החברתיות, סביר להניח שהלקוח לא ישים לב למודעה הפרסומית כלל.

הדרך הטובה ביותר להגדיל את המכירות בעסק היא תקשורת ישירה עם הלקוח באופן יזום. זו בדיוק הסיבה שבגללה כדאי להשתמש בשירות הטלמרקטינג כדי ליצור קשר טלפוני ואנושי מול הלקוח שמגדילה את הסיכוי לראות תוצאות בצורה משמעותית.

מה זה טלמרקטינג?

טלמרקטינג היא שיטת שיווק שבו מוקדנים יוצרים קשר ישיר עם לקוחות פוטנציאליים כדי להציע שירותים או מוצרים. לעיתים השיחות יעשו מול לקוחות רנדומליים, אך לרוב טלמרקטינג יבוצע מול מאגרי לקוחות רלוונטיים שנקראים גם לידים.

מהם לידים?

ליד הוא לקוח פוטנציאלי אשר הביע עניין בשירות או מוצר מסוים דרך פלטפורמות שונות. יכול להיות שאותו לקוח מילא את פרטיו בטופס מקוון בין אם באתר החברה ובין אם ברשתות חברתיות, במטרה שמוקד טלמרקטינג ייצור עמו קשר. לעיתים מדובר במאגר לקוחות קיים של החברה שרשומים לרשימות דיוור, וכך למעשה יש לחברה את פרטי ההתקשרות של אותו אדם.

מהם היתרונות של מוקד טלמרקטינג בטיפול בלידים?

לידים הם משאב יקר ואיכותי עבור עסקים, ולרוב הוא נאסף לאחר עבודה קשה ואף השקעה כספית. לכן, יש לוודא שכל תקשורת שמתקיימת מול אותו ליד תהיה איכותית כדי שאכן תתבצע מכירה בסופה. מוקד טלמרקטינג מעסיק אנשי מכירות מנוסים שיודעים כיצד לשוחח עם הלקוח, ולפתור כל בעיה, שאלה או התנגדות שעלולות לעלות בעת השיחה. לכן, נדרש ניסיון בתחום ויכולת מכירות גבוהה.

כדי להגיע לקהל רחב של לקוחות פוטנציאליים יש להשקיע זמן ומרץ בטלמרקטינג בלבד. אם לדוגמה בעל עסק נותן את משימת הטלמרקטינג כעבודה נוספת לעובד שיווק או כל עובד אחר, הוא לא יצליח לכסות כמות גדולה מהלידים כפי שיוכל לעשות זאת מוקד טלמרקטינג.

בנוסף, לקוחות רבים מעדיפים דווקא שיצרו איתם קשר לאחר שעות העבודה. כאן נכנס היתרון שמוקדי טלמרקטינג עובדים בשעות מגוונות, כולל שעות הערב. כך אף ליד איכותי אינו מתפספס בשל חוסר התאמה בלוחות זמנים.

שיחת טלמרקטינג מחייבת את הלקוח להגיב בזמן אמת על הצעת המכירה, כך ניתן לחשוף אותו לתוכן פרסומי שהוא לא היה מקבל לולא היה רואה מודעה במקומות כמו גוגל או פייסבוק. חשוב לדעת כי קשר אנושי תמיד מגדיל את הסיכוי לתשובה חיובית.

אחד היתרונות המשמעותיים של טלמרקטינג הוא שבכל מצב של התלבטות או חשש, ניתן לבצע תיאום פגישות בין לקוחות רלוונטיים לבין הגורם המתאים בעסק. הדבר חוסך זמן יקר ומונע את הסיכון בפגישות סרק שאינן מסתיימות ברווח.

Continue Reading

SEO

3 דרכים להשתפר בקידום אתרים

כיצד תבצעו תהליך נכון של למידה והתעדכנות שוטפת וכיצד תשפרו את העבודה היומיומית שלכם בקידום אתרי לקוחות? הנה 3 עצות שתוכלנה לסייע לכם במלאכה הלא פשוטה הזאת.

Published

on

By

חדשות קידום אתרים

קידום אתרים אורגני הוא תחום דינמי ומתפתח, שכולל בתוכו לא מעט היבטים טכניים, היבטים טכנולוגיים, היבטים פסיכולוגים וגם היבטים הקשורים בשיווק ומכירה.

לעיתים זה נראה, כי על מנת לקדם אתרים במנועי החיפוש בצורה טבעית נדרש מקדם האתרים להיות סוג של סופרמן: לנסח כותרות כמו קופירייטר, לטפל בכיווץ קבצי CSS כמו תוכניתן על, להיות סוחר ממולח ולהשיג קישורים חיצוניים לאתר כמו איש שיווק חרוץ, להיות בעל חושים עסקיים מחודדים ולהבין היטב את היתרונות והחסרונות שמציע העסק לקהל הלקוחות ועוד ועוד. אז איך תהיו יותר טובים בתהליך של קידום אתרים אורגני? המשיכו לקרוא.

בעוד שחלק ממקדמי האתרים נוטים להשאר סטטיים בעבודתם, ולבצע את אותן פעולות שוב ושוב למרות העדכונים התכופים במנגנוני הדירוג השונים של מנועי החיפוש, אחרים לא מוותרים כל כך בקלות על למידה מתמשכת ושיפור מתמיד. אז כיצד תבצעו תהליך נכון של למידה והתעדכנות שוטפת וכיצד תשפרו את העבודה היומיומית שלכם בקידום אתרי לקוחות? הנה 3 עצות שתוכלנה לסייע לכם במלאכה הלא פשוטה הזאת.

דרך ראשונה: ללכלך את הידיים

אין, ולא יהיה לעולם, תחליף לביצוע בפועל של הפעולות עליהן אתם מרבים, בדרך כלל, רק לקרוא. אפשר יהיה לומר שרק מי שמתקין שרת וורדפרס, מאיץ את האחסון שעליו הוא מותקן, מאבטח את התשתית באמצעות קנפוג נכון של התוספים השונים, ומבצע פעילות תשתיתית לשיפור הנראות של עמודי האתר באמצעות תוספים כמו יוסט, יכול להבין במה הדברים באמת כרוכים.

רק מי שמקים אתר על תשתית וויקס ומקדם אותו במנועי החיפוש הרלוונטיים יכול לחוות דעה לגבי היכולת בפועל של מקדמים שונים להשלים פעילות לקידום האתר המבוסס על התשתית הזאת.

רק מי שמבצע פרויקט לביצוע הפניות 301 מסיביות בעת מעבר בין אתרים, מכיר בחשיבות של תכנון מדוקדק ומסודר להצלחת הפרויקט.

רק מי שמבצע מחקר מתחרים בפועל באמצעות כלי תחקור כמו Semrush ו – Ahrefs יכול להבין מה כרוך בכך, איזה כלי מספק לו תובנות טובות יותר, איזה מן הפיצ'רים הם בבחינת חובה ואילו מיועדים בעיקר לצרכי שיווק של הכלים עצמם ואין בהם תועלת ממשית.

את היתרונות המדהימים שבשימוש בכלי הצפרדע הצורחת מכיר, מן הסתם, רק מי שהתנסה בכך. כך גם לגבי שימוש בכלי אוטומציה שונים.

לכן, הדרך הראשונה והטובה ביותר לשפר את פעילות הקידום שלכם, ובאמצעות כך את השירותים שאתם מספקים לקהל הלקוחות שלכם, היא באמצעות הרמת מכסה המנוע, הפשלת שרוולים, ועבודה בפועל על מגוון רחב של טכנולוגיות ושירותי אונליין שונים.

דרך שניה: להוציא למיקור חוץ עבודות שאינן מלמדות אתכם דבר

הנה עצה מן הצד השני של הסקאלה: רוצים ללמוד? אל תעסקו בפעולות שלא מלמדות אתכם דבר. אם אתם מרגישים שכתיבת מאמרי SEO אינה תורמת ליכולת המקצועית שלכם, ייצאו אותה למישהו אחר. אם אתם מרגישים שטיוב כותרות מטא בעמודי האתר אינה תורמת לכם לצורך צבירת ניסיון משמעותי בתחום, ותרו עליו ואפשרו למישהו אחר, מנוסה פחות, לבצע את העבודה.

בתהליך של קידום אתרים ישנו מגוון רחב של פעולות שאמנם חשובות להצלחת תהליך הקידום אך בפועל אינן מלמדות את מי שמבצע אותן דבר. למשל, פרויקט הטמעת תגיות ALT לאתר המכיל אלפי תמונות הוא פרויקט שיכול להיות מתיש, חדגוני, ובטח שלא מלמד. נסו, ככל האפשר ובמסגרת התקציבית המאפשרת לכם זאת, לייצא את הפעולות האלו לגורם מקצועי אחר, והקדישו זמן ללמידה אמיתית.

זאת ועוד: גם את הלמידה עצמה, במקרים מסויימים, תוכלו לייצא. למה הכוונה? אם אתם מתקשרים מול כותב תוכן שנוהג לבצע מחקר לפני שהוא מספק לכם תכנים בתחום הדיגיטל, למשל, תוכלו לבקש ממנו לכתוב על תחום שאינכם מבינים בו מספיק, מתוך תקווה שהוא יעשה לכם סדר, לפחות ראשוני, ויאפשר לכם לאחר מכן לבצע למידה ממוקדת, בדיוק באזורים בהם נשארו פערי ידע מבחינתכם.

דרך שלישית: לעקוב באופן שוטף אחרי גורמים בעלי שם

כדי להמשיך ולהתפתח בעולם ה – SEO חשוב יהיה שתעקבו אחר מומחים בתחום באופן עקבי. ביחרו את הדרך הנוחה לכם ביותר לצורך ההתעדכנות השוטפת: יש מי שנרשמים לניוזלטר ופותחים אותו במועדים קבועים. אחרים נרשמים לערוץ יוטיוב ועוקבים באופן שוטף אחר סרטונים חדשים המופצים בתחום. יש מי שמעדיפים לצרוך תוכן בעברית, ואילו אחרים דווקא מעדיפים לקרוא את המחקרים בשפת המקור באנגלית. חלק מן המומחים בתחום ניזונים בעיקר ממרצים בעלי שם בכנסים מיוחדים, ואילו אחרים מעדיפים קורס פרונטלי. כל דרך של רכישת ידע חדש בהקשר הזה היא לגיטימית, ואם היא מסייעת לכם להשלים פערי ידע בקצב העונה לצרכים לכם, הרי שהיא מבורכת.

דרך ההתעדכנות חייבת להתאים לכם, לאורח החיים שלכם, לצרכים שלכם, ולקיבולת שלכם. אל תתרשמו מאחרים שמספרים לכם עד כמה הם מתעדכנים בערוצים החדישים ביותר. לעיתים, עודף המידע עלול לגרום דווקא ליותר נזק מאשר תועלת. ברשת קיימים עשרות רבות של מאמרים חופפים כמעט בכל נושא. החכמה היא לא לדעת מה לקרוא, אלא לדעת מה לסנן ולצרוך רק פעם אחת.

לסיכום

אם אתם צמאים לידע בתחום הדיגיטל ובתחום קידום האתרים בפרט, יש לא מעט שתוכלו לעשות על מנת לשפר את רמת הידע האישי שלכם בתחום. ראשית, כדאי יהיה לכם מאוד לבצע התנסות מעשית טכנולוגית, שתאפשר לכם להכיר מקרוב כלים טכנולוגיים שונים, להבין את המגבלות שלהם אך גם את היתרונות שבשימוש בהם. שנית, תוכלו לייצא עבודות מונוטוניות שאינן מלמדות אתכם דבר לגורם שלישי, שיאפשר לכם לפנות מזמנכם לצורך ביצוע הלמידה. שלישית, כדאי יהיה לכם לעקוב אחר מובילי דיעה בתחום במגוון רחב של ערוצים המתאימים לאורח החיים שלכם.

Continue Reading

פוסטים פופולאריים