Connect with us

PPC

גוגל – אם אתה לא שם אתה לא קיים!

בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא מידע מקצועי מורחב אודות אפשרויות הפרסום בגוגל ודרכי הקידום במנוע החיפוש המוביל.

Published

on

חדשות קידום אתרים

כאשר מדברים על קידום אתרים ברשת האינטרנט מדברים בראש ובראשונה על ביסוס מעמדכם ומיקום הופעתכם באחד מדפי החיפוש של גוגל. בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא מידע מקצועי מורחב אודות אפשרויות הפרסום בגוגל ודרכי הקידום במנוע החיפוש המוביל.

קידום ממומן וקידום אורגני

קידום אתרים בגוגל הינה פעולה שיווקית המיושמת כיום על ידי מספר הולך וגדל של בעלי אתרים, יזמים עסקיים וחברות מסחריות בכל סדר גודל. פעולה זו מתאפשרת באמצעות שתי דרכים עיקריות, הראשונה: קידום ממומן (PPC) והשנייה קידום אורגני (CEO). להלן הסבר קצר על כל אחת מהדרכים:

  • קידום ממומן PPC – שיטת קידום המיושמת באמצעות מערכת AdWords  המיועדת לצרכי יצירתן והופעתן של מודעות טקסטואליות בהן מופיע קישור ישיר לאתר המקודם. התשלום בגין השירות מתבצע עבור כל הקלקה על גבי הקישור המופיע במודעה, כאשר מנהל קמפיין המודעות (בעל האתר או נציג מטעמו) הוא זה הקובע את המחיר אותו הוא יידרש לשלם בגין כל הקלקה וזאת בהתאם לפופולאריות של כל מילת חיפוש רלוונטית במסגרתה תופיע המודעה בשטח המוקצה לכך בכל אחד מדפי החיפוש של גוגל.  על מנת לסייע למנהלי הקמפיינים בשיטת פרסום זו, גוגל מעמידה לרשותכם מספר כלי פרסום המשלבים בתוכם מידע ונתונים סטטיסטיים אודות היקף הצפיות במודעה, מספר ההקלקות וכדומה.
  • קידום אורגני – שיטת קידום המיועדת לצרכי שדרוג מיקום הופעתו של האתר המקודם בדפי החיפוש של גוגל, וזאת בהתאם למילות החיפוש הרלוונטיות לתחום בו עוסק האתר. שיטת קידום זו מיושמת באמצעות טכניקות שונות המתופעלות על ידי אנשי קידום מקצועיים, כאשר בין יתר הטכניקות לקידום אורגני נכללות פעולות כגון: מחקר מקדים לאיתור מילות מפתח רלוונטיות, אופטימיזציה של תכני ומבנה האתר, ניהול שוטף לצרכי עדכון תכני האתר והתאמתם למילות המפתח הרלוונטיות, קמפיין קישוריות וכדומה.

ברוב המקרים, השילוב בין שתי שיטות הקידום השונות, יכול לייצר בעבורכם תנועת גולשים מיטבית לאתרכם, כאשר כל אחד מהמבקרים באתר מהווה למעשה לקוח פוטנציאלי אשר הגיע לאתרכם לאחר פעולת חיפוש יזומה למידע/תוכן וכדומה הקשור לתחום עיסוקכם.

פעולות היכולות לסייע לכם לקדם את האתר בגוגל

כאחת מפלטפורמות הפרסום הפופולאריות ביותר ברשת, מנוע החיפוש של גוגל מהווה "זירת פרסום תחרותית" המחייבת אתכם לפעול באופן נמרץ, דינמי ויצירתי. ברוב המקרים, מומלץ לשכור את שירותיה של חברת קידום מנוסה ומקצועית המתמחה במהלכי פרסום ממומן וקידום אורגני בגוגל, אך יחד עם זאת, ישנן מספר פעולות אותן מומלץ לכל אחד ואחת מבעלי האתרים שביניכם לבצע ברמה השוטפת:

  1. הגדירו באופן המדויק ביותר את קהלי היעד הרלוונטיים לכם
  2. בחנו לעומק את פעילות המתחרים הישירים והעקיפים שלכם הפועלים ברשת
  3. הקפידו לעדכן את תכני האתר באמצעות תכנים מקצועיים המותאמים לתחום פעילותו
  4. בדקו את תקינות האתר ונוחות הגלישה בו בכל פלטפורמת גלישה אפשרית (כיום כ-50% מפעולות הגלישה היומית ברשת מתבצעות דרך מכשירי הסמארטפון)
  5. למדו כמה שיותר על אפשרויות הפרסום בגוגל באמצעות תכנים מקצועיים המופיעים ברשת
  6. הציבו מטרות ישימות לטווח הקצר והבינוני לקראת כל פעולת קידום בגוגל ובדקו מהן הדרכים והחלופות אשר יקדמו אתכם לעבר המטרה
  7. הקפידו לעשות שימוש בכלים סטטיסטיים המאפשרים לכם לבחון את נתוני הגלישה השונים באתר ובהתאם לממצאים תכננו את מהלכי הקידום הבאים שלכם
  8. שכרו את שירותיה של חברת קידום מקצועית ומנוסה אשר תלווה אתכם לאורך זמן
  9. אחת למספר חודשים הקפידו לרענן את האלמנטים הגרפיים באתר

PPC

פרסום ממומן – רשתות חברתיות או גוגל

כדי להזרים תנועה בשיווק דיגיטלי ניתן להשקיע בקידום האורגני שמניב פירות לטווח הארוך, אבל יותר חשוב מזה עסק גם צריך להתקיים עכשיו ולשך כך יש את הקידום הממומן

Published

on

By

פרסום ממומן או קידום אורגני

ישנן לא מעט דרכים להזרים לקוחות אל העסק שלנו, שלטי חוצות, פרסומות בטלוויזיה וברדיו, ומגנטים על דלתות, האומנם?
למעשה בעולם של היום, את שלטי החוצות החליפו הפרסומות באינסטגרם, את הפרסומות בטלוויזיה החליפו הפרסומות ביוטיוב, ואת המגנטים על דלתות החליפו מודעות ממומנות בגוגל.

כשמדובר על שיווק דיגיטלי ישנו חוק אחד עיקרי שמנחה את המשחק, והוא תנועה = כסף.
כל בעל עסק שרוצה להזרים לקוחות חדשים אל העסק שלו ב-2020 מבין שהוא צריך אתר אינטרנט שייצג את השירותים שהוא מציע ואת המוצרים שהוא מוכר, אבל זה לא נגמר כאן כי כל אדם שבונה אתר ממהר להבין שלא משנה כמה הוא יפה וכמה כסף הושקע עליו, אם אין אנשים שרואים אותו אז זה לא כל כך עוזר לנו.

כדי להזרים תנועה בשיווק דיגיטלי ניתן להשקיע כמובן בקידום האורגני שמניב פירות לטווח הארוך, אבל יותר חשוב מזה עסק גם צריך להתקיים עכשיו ולא יכול לחכות מספר חודשים או שנים כדי להתחיל לראות רווחים ולכן קיים הנושא של פרסום ממומן.

הפרסום הממומן למעשה מציע לנו תוצאות כאן ועכשיו, בתמורה לכסף

אם אנחנו רוצים להביא לקוחות חדשים כבר מחר לעסק שלנו זה אפשרי בתמורה לסכומים מסויימים.
כל שצריך לעשות הוא להגיע לקניונים הגדולים הדיגיטליים של התנועה בעולם שהם למעשה מנועי חיפוש כדוגמת גוגל, ורשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם ולשלם להם בתמורה לכך שיציגו את "שלטי החוצות" האינטרנטיים שלנו לגולשים שלהם.

כשאנחנו מחלקים תקציב פרסום לקידום ממומן עלולה לעלות לנו ההתלבטות אם כדאי להשקיע רק ברשתות החברתיות, רק בגוגל או בשניהן יחד?
התשובה היא די פשוטה – צריך לדעת את ההבדל העיקרי ביניהן.
כשלקוח פוטנציאלי מטייל לו ברשתות החברתיות בין תמונות, סרטונים ופוסטים ולפתע קופצת לו הפרסומת שלכם, רוב הסיכויים הם שהוא לקוח "קר" בשפה המקצועית שאין לו עניין ממשי בשירותים שאותם אתם מציעים.
אם הטירגוט שלכם טוב יש סיכוי שהוא יהיה מעוניין בשלב כזה או אחר בשירות שלכם, אבל אף אחד לא מבטיח לכם שזה קורה בזה הרגע ולכן אחוזי ההמרה מפרסומות ברשתות החברתיות יהיו נמוכות יותר, כמובן שהרשתות החברתיות מבינות את העניין הזה ולכן הפרסום בהן גם יהיה זול יותר מגוגל.

לעומת זאת, בגוגל הקהל שיפגוש את הפרסומות שלכם הוא "חם".
הוא נתקל בפרסומות שלכם מסיבה פשוטה, הוא חיפש את השירות שאתם מציעים ולכן אחוזי ההמרה יהיו גבוהים יותר, אבל לא כל הנוצץ זהב כי גוגל כמובן מבינים את הנושא ולכן הפירסום שלכם פר "קליק" יהיה במחיר גבוה יותר.

לכן מהי האופציה העדיפה ביותר בפרסום ממומן?
התשובה היא – ניסוי וטעייה.
אין באמת תשובה נכונה ולכל עסק זה משתנה, נסו להשתפר תוך כדי תנועה ולשפר גם את המודעות שלך וגם את הטירגוט שלכם כדי לנצל את המקסימום מהכסף שאתם משקיעים ותוכלו להכניס לקוחות חדשים לעסק שלכם כבר מהיום.

Continue Reading

PPC

פרסום בגוגל עבור אתרי אינטרנט

פרסום בגוגל הפך פופולארי מאוד עבור אתרי אינטרנט המחפשים לשווק, ולקדם את עצמם. אתרים ברשת נמצאים בתחרות אחד עם השני ועל כן הם זקוקים לכל יתרון שיבדל אותם

Published

on

By

פרסום בגוגל עבור אתרי אינטרנט

פרסום בגוגל הפך פופולארי מאוד עבור אתרי אינטרנט המחפשים לשווק, לקדם ולמתג את עצמם. אתרים רבים ברשת נמצאים בתחרות אחד עם השני ועל כן הם זקוקים לכל יתרון שיבדל אותם מהמתחרים. אפילו אתרי אינטרנט המתמחים בנישה מסוימת מוצאים את עצמם בתחרות קשה וחריפה עם אתרים אחרים. השגת יתרונות על-פני המתחרים אפשר להשיג בדרכים שונות. ישנם כאלה המשקיעים כסף רב בעיצוב אתר האינטרנט, ישנם כאלה השוכרים כותבים מקצועיים ופרסומאים שייכתבו את תוכון אתר האינטרנט וישנם כאלה המשקיעים בפרסום. פרסום בגוגל הוא אחד מסוגי הפרסום המשתלמים ביותר ברשת. אנו בחברת ווב גו מתמחים בפרסום בגוגל – אם גם אתם מעוניינים להתפרסם ולהתקדם בגוגל, מומלץ לקרוא את המאמר הבא.

פרסום בגוגל הוא אפקטיבי מאוד משום שאנשים רבים מספור נחשפים לפרסומת. רוב גולשי האינטרנט משתמשים במנועי חיפוש בתדירות גבוהה מאוד. מנוע החיפוש הפופולארי בעולם הוא גוגל. מנוע החיפוש הענקי הזה חולש על התחום ביד רמה. פרסום בגוגל משמעו שהמוני גולשים ייחשפו לפרסומת.

קידום בגוגל יעיל מפרסום במקומות אחרים משום שהוא מפלח את קהל היעד אליה מיועדת הפרסומת. הפרסומת מופיעה רק ליד מילות חיפוש או נושאים מסוימים אותם מגדיר המפרסם. דבר זה מבטיח שרק אנשים המתעניינים בנושא מסוים ייחשפו לפרסומת, כך יעילותה של הפרסומת עולה פלאים. פרסום בגוגל למעשה מבטיח שמי שלא מתעניין בפרסומת לא ייחשף אליה ונהפוך הוא. דבר זה מהווה יתרון עצום למפרסם שאינו משלם הון עתק עבור ערוץ גישה ללקוחות פוטנציאליים שכלל אינם מתעניינים בפרסומת שלו.

פרסום בגוגל משתלם מבחינה כלכלית כמעט לכל מפרסם וכל בעל אתר אינטרנט. לא רק שהמפרסם מקבל גישה לקהל יעד מפולח וממוקד, המפרסם משלם רק עבור כמות ההקלקות על מודעת הפרסומת שלו. אפילו אם אלפי בני אדם נחשפו למודעה כלשהי ורק חצי מהם הקליקו עליה בעזרת העכבר, המפרסם אינו משלם יותר. דבר זה עוזר למפרסם לבחון את יעילות הפרסומת שלו. אם המפרסם רוצה להחליף את הפרסומת הוא יכול לעשות זאת תוך דקות וזהו יתרון גדול נוסף של פרסום בגוגל.

שיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט הינה דרך יעילה מאוד של שיווק ופרסום מוצרים ושירותים. האינטרנט פרץ בסערה לחיינו וכיום כמעט כל דבר ניתן לעשות דרך רשת האינטרנט. משום שרבים משתמשים באינטרנט ככלי עבודה או כלי ללימודים הם חשופים אל מסעות שיווק באינטרנט. ניתן לשלם חשבונות דרך האינטרנט, לברר הגדרות מילוניות של דבר מה כלשהו, לתרום כספים, לברר חשבונות פלאפון וטלפון, לאתר אנשים שונים, להביע מחאה פוליטית, לקרוא חדשות ועוד דברים רבים נוספים.

שיווק באינטרנט מסתמך על כך שהאינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מחיינו ועל כן אנו מבלים שעות רבות מול המסך חשופים לאין ספור פרסומות ומסעות שיווק באינטרנט. כמו כן, שיווק באינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מרשת האינטרנט. כמו שתכניות טלוויזיה ורדיו לא יכולות להתקיים ללא פרסומות אשר מממנות אותן כך גם אתרי אינטרנט אשר נסמכים על שיווק באינטרנט כמקור הכנסה. ללא הכנסות מן שיווק באינטרנט יש לאתרים השונים שתי ברירות: או לקחת כסף עבור גלישה באתר, או להסגר.

Continue Reading

PPC

יתרונות של פרסום עסקים קטנים באמצעות גוגל אדס

אם יש לכם עסק קטן – ממש מכל סוג – פרסום מודעות ממומנות באמצעות גוגל אדס יכול להוות עבורכם כלי פרסומי מעולה. הנה מדוע, וגם קצת על כיצד משתמשים בכלי זה.

Published

on

By

פרסום עסקים קטנים בגוגל אדס

אם יש לכם עסק קטן – ממש מכל סוג – פרסום מודעות ממומנות באמצעות גוגל אדס יכול להוות עבורכם כלי פרסומי מעולה. הנה מדוע, וגם קצת על כיצד משתמשים בכלי זה.

עיתונות יומית, טלוויזיה ורדיו הם כולם ערוצי פרסום יקרים, שלא מתאימים למפרסם הקטן. הופעתו של גוגל והמודעות שלו – גוגל אדס – מאפשר לנו היום לייצר פרסום ממאוד ממוקד ויעיל גם בתקציבים קטנים יחסית.

גוגל אדס מוכר לכם פרסום בגוגל ובאתרים שונים ברחבי הרשת. כדי להשתמש בו, די יהיה אם תבינו מעט מונחים למפרסם המתחיל, כיון שקל מאוד ליישם את הפרסום הזה גם בלי להיות מומחים גדולים בפרסום.

גוגל אדס מספקת כלי מדידה מדויקים

מערכת גוגל אדס מאפשרת לכם למדוד תנועה לאתר שלכם מכל מודעה או באנר שתפרסמו.

כמו שנראה, אתם יכולים ליצור מספר גדול של מודעות מסוגים שונים ולבדוק איזו מודעה 'שווה' לכם יותר ממודעות אחרות. מודעה ש'ממירה' יותר גולשים (מסתם גולשים לקונים בפועל) וה- ROI שלה, כלומר היעילות או החזר ההשקעה עליה, הוא הטוב ביותר.

מיקוד המסרים

גוגל אדס מאפשר לכם ליצור מודעות ממוקדות מאוד, שמנוסחות בדיוק בצורה שתעניין ותמשוך את קהל היעד שלכם.

אתם יכולים ליצור שתיים או שלוש מודעות שונות, שכל אחת מנוסחת בצורה שונה, ולפרסם אותן במקביל.

הפרסום יכול להיות בגוגל עצמו או באתרים שבהם גוגל מכניס מודעות – באנרים או קישורים וכו'.

מה שאתם יכולים לעשות הוא לתת לכל המודעות זמן לרוץ ברשת, ואז לבחור את המודעה שמביאה לכם את הטרפיק – התנועה – הרבה ביותר.

מיקוד הקהל

גוגל מאפשרת לכם לאפיין את הקהל שלכם במספר צורות. אתם יכולים להגדיר שרק גולשים בישראל או אפילו באזור כלשהו בארץ יראו את המודעות.

אתם יכולים להגדיר זמן ביום או יום בשבוע שבו המודעות שלכם יפורסמו, גילאים, מין וגם תחומי עניין (על פי מילות חיפוש). כל אלה – יחד עם ניסוח נכון של המודעה – יוצרים כלי פרסום סופר ממוקד, שיביא לכם יותר גולשים רלוונטיים, שמחפשים את המוצר או השרות שלכם.

התמקדות במוצר או שרות

אתם לא חייבים לפרסם מודעה שמפנה רק לדף הבית או לחנות המקוונת שלכם.

גוגל אדס מאפשר לכם למקד מודעות בכל מוצר באמצעות שיוך המודעה לקישור מסוים. ברגע שתיצרו את המודעה הזו, ולאחר שהיא תאושר, היא תעלה.

עיתוי הפרסום

יש לכם מבצע סוף-שנה או שבתאריך כלשהו אתם רוצים להציע מוצר חדש לקהל הלקוחות שלכם?

אין מה להילחץ. אתם יכולים לקבוע מראש מועד או עיתוי פרסום של מודעה בודדת או לקמפיין שלם. בצורה כזו אתם יכולים לתכנן את כל המהלכים שלכם מראש ולהוציא אותם אל הפועל בצורה מתוזמנת היטב, בלי לעבוד קשה מדי.

Continue Reading

פוסטים פופולאריים