Connect with us

SEO

מדריך מהיר: הגדרה ובדיקה של AMP לאתרי וורדפרס

החלטתם סופסוף להתחיל ליישם באתר שלכם את מדיניות AMP (דפי מובייל מואצים) של גוגל? החלטה מצוינת ויעילה וכדי לסייע לכם להצליח בנינו את המדריך המהיר והשימושי הזה למשתמשי פלטפורמת וורדפרס הפופולארית.

Published

on

AMP

החלטתם סופסוף להתחיל ליישם באתר שלכם את מדיניות AMP (דפי מובייל מואצים) של גוגל? החלטה מצוינת ויעילה וכדי לסייע לכם להצליח בנינו את המדריך המהיר והשימושי הזה למשתמשי פלטפורמת וורדפרס הפופולארית.

כיום, טעינה מהירה של דפי אינטרנט הנצפים ממכשירי מובייל היא קריטית גם מבחינת הגולשים עצמם וגם מבחינת הדרישות של גוגל והפרמטרים בהם היא מתחשבת לדירוג אתרים בתוצאות החיפוש. דף שנטען לאט יוביל לאחוזי נטישה מוגברים, לירידה בהכנסות ממובייל וגם לפגיעה בדירוגי החיפוש. כדי לשפר את ההיבט הזה של אינטרנט במובייל, גוגל השיקה זה מכבר את תכנית

Accelerated Mobile Pages, המוכרת בשמה המקוצר AMP

שיטת AMP הופכת במהרה לסטנדרט בבניית דפי אינטרנט למובייל, כאשר דף המיישם את הדרישות הטכניות של AMP נטען במהירות הגדולה ב-15%-80% מדפי אינטרנט רגילים וללא AMP במובייל.

*במדריך זה אנו מתייחסים לתוסף Yoast SEO כחלק ממבנה אתר הוורדפרס שלכם, אם הנחה זו שגויה אתם יכולים פשוט להתעלם מחלקי המדריך העוסקים בתוסף זה, או להתקין אותו באתר שלכם ולהתחיל ליהנות מיכולותיו.

התקנה והפעלה של תוספי AMP

כדי להתחיל ליישם את שיטת AMP באתר שלכם תצטרכו את הפלאג-אין AMP מבית Automatic. כדי ש-AMP יעבוד זהו התוסף הבסיסי שעליכם להתקין. הפלאג-אין ייצר אוטומטית גרסאות תואמות AMP של כל הפוסטים שלכם. תוכלו לצפות בפוסטים אלו ע"י הוספת /AMP לכתובות הדפים.

שימו לב שהתוסף הבסיסי הזה יישם את הגדרות AMP רק על הפוסטים שלכם, לא על הדפים של האתר. כדי להתאים גם את דפי האתר עצמו תצטרכו להתקין פלאג-אין נוסף.

לאחר התקנת פלאג-אין AMP תוכלו להוסיף שכבות נוספות של תוספים רלוונטיים כדי להתאים גם את הדפים להגדרות AMP. אפשרויות מומלצות הן:

AMP for WP – שילוב של גוגל אדסנס, תמיכה בתגיות rel=canonical, בונה עמודי AMP בסגנון "גרירה והפלה" ויכולת לבנות תוכן AMP אשר הינו שונה מהתוכן בעמודי מובייל רגילים.

Glue for Yoast SEO & AMP – תוסף המאפשר לייצר פוסטים, דפים ומדיה מותאמים ל-AMP. הפלאג-אין גם מוודא כי תוסף ברירת המחדל של AMP מושך מטא-דאטה נכון. לתוסף יכולות דומות לאפשרות של AMP for WP מבחינת יצירת עמודי AMP וניתן אפילו לשנות את לוגו האתר בעמודי AMP לעומת עמודים אחרים.

הגדרת גוגל אנליטיקס

כדי להגדיר את הדפים שלכם למעקב גוגל אנליטיקס, יש למצוא את נתוני המעקב הספציפיים לכם. התחברו לגוגל אנליטיקס, לחצו על סמל ההגדרות, כעת בחרו את החשבון הרצוי ואת האתר הרלוונטי. לחצו היכן שרשום "Tracking Info" בטור האתר (Property). כעת לחצו על "Tracking Code", הנתון צריך להתחיל עם האותיות UA.

_אנליטיקס.jpg

כעת יש להעתיק את קוד המעקב ולהתחבר לוורדפרס. בלוח הניווט הראשי גשו ל-AMP ומשם ל-Analytics, כאן תידרשו להדביק את הקוד המועתק וללחוץ על שמירה.

קביעת הגדרות פלאג-אין

בצעד זה נפרט אודות קביעת הגדרות בסיסיות לפלאג-אין Glue for Yoast שהוזכר בראשית מדריך זה. אם בחרתם שלא להתקין את התוסף המסוים הזה, פשוט דלגו על חלק זה של המדריך. ההגדרות המומלצות המפורטות להלן יאפשרו לכם להתאים אישית את המראה והתחושה של דפי AMP באתר וגם תמיכה בסוגי תוכן מרובים. כדי להתחיל גשו לתוסף Yoast SEO ← AMP ← Post Types. כאן תוכלו לבחור אלו סוגי פוסטים ותכנים יותאמו לדרישות AMP.

yoast_seo_-_amp_settings.png

בלשונית השנייה, תחת Design, תוכלו לקבוע את המראה והאווירה של דפים מותאמי AMP באתר. ניתן ליישם עיצוב CSS, להתאים אישית צבע של תוכן וקישורים, להעלות אייקון AMP מותאם אישית ולקבוע תמונת ברירת מחדל לדפים שאין להם תמונות המשויכות אליהם.

בדיקה ואישור של הגדרת AMP באתרכם

כעת לאחר שיצרתם כתובות URL מותאמות AMP חשוב מאוד לוודא כי הן עובדות כשורה ובהתאם לדרישות AMP. הגדרה לא נכונה תוביל לכך שגוגל לא תציג דפים אלו בתוצאות החיפוש. זה מצד אחד מבטיח כי לא תציגו תוכן שמותאם רק חלקית ל-AMP אך זה גם מצד שני יכול להיות גם כאב ראש לווב-מאסטרים.

יש כמה כלים אפשריים לבדיקת התפקוד הנכון של הגדרות ודפי AMP. הריצו את הבדיקה על כמה עמודי מפתח באתר. כפי שהוסבר, הוספת /amp לסוף כתובת הדף תאפשר לצפות ולבדוק דפים מותאמי AMP.

בדיקת AMPגשו לקישור https://search.google.com/test/amp. הדביקו את ה-URL במיקום המתאים ולחצו על הרצת הבדיקה (Run Test).

קונסולת המפתח: האפשרות קיימת רק למי שמשתמש בדפדפן גוגל כרום. פתחו את דף ה-AMP בדפדפן שלכם, הצמידו את הסיומת #development=1 לכתובת וכעת פתחו את קונסולת כלי הפיתוח של כרום (תפריט כרום, כלים נוספים, כלים עבור מפתחים ואז ללחוץ על לשונית "קונסולה") והריצו בדיקה לשגיאות אימות. אם הכל מוגדר כשורה, האימות אמור לתת תוצאה תקינה.

מאמת AMP: גשו לקישור https://validator.ampproject.org/. הדביקו את כתובת דף ה-AMP הנבדק בשדה המתאים (URL), ולחצו על Validate (אימות). הכלי ידגיש שגיאות ויתייג אותן בהתאם בתוך קוד ה-HTML.

*ניתן גם להשתמש בתוסף AMP Validator לכרום כדי לראות את אותן התוצאות בכתובת ה-URL עצמה.

הגשת כתובות ה-AMP החשובות ביותר שלכם לאינדוקס

כאשר אתם משתמשים בבדיקת AMP דרך קונסולת החיפוש של גוגל, אתם יכולים פשוט ללחוץ על כפתור הגשה לגוגל (Submit to Google) לאחר בדיקת הדף וקבלת אימות מוצלח.

לחלופין, ניתן להגיש את הדף לאינדוקס בגוגל ישירות מתוצאות החיפוש אם אתם מחוברים לחשבונכם ב-Google Search Console.

אמנם אין חובה להגיש את דפי AMP שלכם לגוגל לאינדוקס, אך אחרת גוגל יבצע אינדוקס לדפים אלו רק אם הם מקושרים פנימית באתר או רשומים במפת ה-XML של האתר.

צפייה בקונסולת החיפוש של גוגל לאיתור שגיאות

קונסולת החיפוש של גוגל מספקת דרך יעילה לנהל את כל דפי ה-AMP שלכם ממיקום נוח וברור אחד.
התחברו לחשבון קונסולת החיפוש של גוגל (לשעבר וובמאסטר טולס).
תחת "תצוגת החיפוש" (Search Appearance) לחצו על Accelerated Mobile Pages.

כאן תוכלו לראות כמה מדפי AMP שלכם אכן עוברים אינדוקס ובאלו דפים ישנן שגיאות קריטיות לגבי יישום הגדרות AMP כהלכה. בצעד הקודם תוכלו לאתר את השגיאות עצמן בדפים הרלוונטיים ולפעול לתיקונן.

בדיקת מהירות הדף

הצעד האחרון במדריך שלנו להגדרת AMP באתרי וורדפרס הוא לבדוק בפועל את מהירות טעינת דפי ה-AMP החדשים שלכם. בכלי סטנדרטי לבדיקת מהירות טעינת דפי אינטרנט, הריצו בדיקה של דפי AMP ושל דפים רגילים והשוו את התוצאות. כלי אפשרי לשימוש הוא WebPageTest.

SEO

3 דרכים להשתפר בקידום אתרים

כיצד תבצעו תהליך נכון של למידה והתעדכנות שוטפת וכיצד תשפרו את העבודה היומיומית שלכם בקידום אתרי לקוחות? הנה 3 עצות שתוכלנה לסייע לכם במלאכה הלא פשוטה הזאת.

Published

on

By

חדשות קידום אתרים

קידום אתרים אורגני הוא תחום דינמי ומתפתח, שכולל בתוכו לא מעט היבטים טכניים, היבטים טכנולוגיים, היבטים פסיכולוגים וגם היבטים הקשורים בשיווק ומכירה.

לעיתים זה נראה, כי על מנת לקדם אתרים במנועי החיפוש בצורה טבעית נדרש מקדם האתרים להיות סוג של סופרמן: לנסח כותרות כמו קופירייטר, לטפל בכיווץ קבצי CSS כמו תוכניתן על, להיות סוחר ממולח ולהשיג קישורים חיצוניים לאתר כמו איש שיווק חרוץ, להיות בעל חושים עסקיים מחודדים ולהבין היטב את היתרונות והחסרונות שמציע העסק לקהל הלקוחות ועוד ועוד. אז איך תהיו יותר טובים בתהליך של קידום אתרים אורגני? המשיכו לקרוא.

בעוד שחלק ממקדמי האתרים נוטים להשאר סטטיים בעבודתם, ולבצע את אותן פעולות שוב ושוב למרות העדכונים התכופים במנגנוני הדירוג השונים של מנועי החיפוש, אחרים לא מוותרים כל כך בקלות על למידה מתמשכת ושיפור מתמיד. אז כיצד תבצעו תהליך נכון של למידה והתעדכנות שוטפת וכיצד תשפרו את העבודה היומיומית שלכם בקידום אתרי לקוחות? הנה 3 עצות שתוכלנה לסייע לכם במלאכה הלא פשוטה הזאת.

דרך ראשונה: ללכלך את הידיים

אין, ולא יהיה לעולם, תחליף לביצוע בפועל של הפעולות עליהן אתם מרבים, בדרך כלל, רק לקרוא. אפשר יהיה לומר שרק מי שמתקין שרת וורדפרס, מאיץ את האחסון שעליו הוא מותקן, מאבטח את התשתית באמצעות קנפוג נכון של התוספים השונים, ומבצע פעילות תשתיתית לשיפור הנראות של עמודי האתר באמצעות תוספים כמו יוסט, יכול להבין במה הדברים באמת כרוכים.

רק מי שמקים אתר על תשתית וויקס ומקדם אותו במנועי החיפוש הרלוונטיים יכול לחוות דעה לגבי היכולת בפועל של מקדמים שונים להשלים פעילות לקידום האתר המבוסס על התשתית הזאת.

רק מי שמבצע פרויקט לביצוע הפניות 301 מסיביות בעת מעבר בין אתרים, מכיר בחשיבות של תכנון מדוקדק ומסודר להצלחת הפרויקט.

רק מי שמבצע מחקר מתחרים בפועל באמצעות כלי תחקור כמו Semrush ו – Ahrefs יכול להבין מה כרוך בכך, איזה כלי מספק לו תובנות טובות יותר, איזה מן הפיצ'רים הם בבחינת חובה ואילו מיועדים בעיקר לצרכי שיווק של הכלים עצמם ואין בהם תועלת ממשית.

את היתרונות המדהימים שבשימוש בכלי הצפרדע הצורחת מכיר, מן הסתם, רק מי שהתנסה בכך. כך גם לגבי שימוש בכלי אוטומציה שונים.

לכן, הדרך הראשונה והטובה ביותר לשפר את פעילות הקידום שלכם, ובאמצעות כך את השירותים שאתם מספקים לקהל הלקוחות שלכם, היא באמצעות הרמת מכסה המנוע, הפשלת שרוולים, ועבודה בפועל על מגוון רחב של טכנולוגיות ושירותי אונליין שונים.

דרך שניה: להוציא למיקור חוץ עבודות שאינן מלמדות אתכם דבר

הנה עצה מן הצד השני של הסקאלה: רוצים ללמוד? אל תעסקו בפעולות שלא מלמדות אתכם דבר. אם אתם מרגישים שכתיבת מאמרי SEO אינה תורמת ליכולת המקצועית שלכם, ייצאו אותה למישהו אחר. אם אתם מרגישים שטיוב כותרות מטא בעמודי האתר אינה תורמת לכם לצורך צבירת ניסיון משמעותי בתחום, ותרו עליו ואפשרו למישהו אחר, מנוסה פחות, לבצע את העבודה.

בתהליך של קידום אתרים ישנו מגוון רחב של פעולות שאמנם חשובות להצלחת תהליך הקידום אך בפועל אינן מלמדות את מי שמבצע אותן דבר. למשל, פרויקט הטמעת תגיות ALT לאתר המכיל אלפי תמונות הוא פרויקט שיכול להיות מתיש, חדגוני, ובטח שלא מלמד. נסו, ככל האפשר ובמסגרת התקציבית המאפשרת לכם זאת, לייצא את הפעולות האלו לגורם מקצועי אחר, והקדישו זמן ללמידה אמיתית.

זאת ועוד: גם את הלמידה עצמה, במקרים מסויימים, תוכלו לייצא. למה הכוונה? אם אתם מתקשרים מול כותב תוכן שנוהג לבצע מחקר לפני שהוא מספק לכם תכנים בתחום הדיגיטל, למשל, תוכלו לבקש ממנו לכתוב על תחום שאינכם מבינים בו מספיק, מתוך תקווה שהוא יעשה לכם סדר, לפחות ראשוני, ויאפשר לכם לאחר מכן לבצע למידה ממוקדת, בדיוק באזורים בהם נשארו פערי ידע מבחינתכם.

דרך שלישית: לעקוב באופן שוטף אחרי גורמים בעלי שם

כדי להמשיך ולהתפתח בעולם ה – SEO חשוב יהיה שתעקבו אחר מומחים בתחום באופן עקבי. ביחרו את הדרך הנוחה לכם ביותר לצורך ההתעדכנות השוטפת: יש מי שנרשמים לניוזלטר ופותחים אותו במועדים קבועים. אחרים נרשמים לערוץ יוטיוב ועוקבים באופן שוטף אחר סרטונים חדשים המופצים בתחום. יש מי שמעדיפים לצרוך תוכן בעברית, ואילו אחרים דווקא מעדיפים לקרוא את המחקרים בשפת המקור באנגלית. חלק מן המומחים בתחום ניזונים בעיקר ממרצים בעלי שם בכנסים מיוחדים, ואילו אחרים מעדיפים קורס פרונטלי. כל דרך של רכישת ידע חדש בהקשר הזה היא לגיטימית, ואם היא מסייעת לכם להשלים פערי ידע בקצב העונה לצרכים לכם, הרי שהיא מבורכת.

דרך ההתעדכנות חייבת להתאים לכם, לאורח החיים שלכם, לצרכים שלכם, ולקיבולת שלכם. אל תתרשמו מאחרים שמספרים לכם עד כמה הם מתעדכנים בערוצים החדישים ביותר. לעיתים, עודף המידע עלול לגרום דווקא ליותר נזק מאשר תועלת. ברשת קיימים עשרות רבות של מאמרים חופפים כמעט בכל נושא. החכמה היא לא לדעת מה לקרוא, אלא לדעת מה לסנן ולצרוך רק פעם אחת.

לסיכום

אם אתם צמאים לידע בתחום הדיגיטל ובתחום קידום האתרים בפרט, יש לא מעט שתוכלו לעשות על מנת לשפר את רמת הידע האישי שלכם בתחום. ראשית, כדאי יהיה לכם מאוד לבצע התנסות מעשית טכנולוגית, שתאפשר לכם להכיר מקרוב כלים טכנולוגיים שונים, להבין את המגבלות שלהם אך גם את היתרונות שבשימוש בהם. שנית, תוכלו לייצא עבודות מונוטוניות שאינן מלמדות אתכם דבר לגורם שלישי, שיאפשר לכם לפנות מזמנכם לצורך ביצוע הלמידה. שלישית, כדאי יהיה לכם לעקוב אחר מובילי דיעה בתחום במגוון רחב של ערוצים המתאימים לאורח החיים שלכם.

Continue Reading

PPC

פרסום ממומן – רשתות חברתיות או גוגל

כדי להזרים תנועה בשיווק דיגיטלי ניתן להשקיע בקידום האורגני שמניב פירות לטווח הארוך, אבל יותר חשוב מזה עסק גם צריך להתקיים עכשיו ולשך כך יש את הקידום הממומן

Published

on

By

פרסום ממומן או קידום אורגני

ישנן לא מעט דרכים להזרים לקוחות אל העסק שלנו, שלטי חוצות, פרסומות בטלוויזיה וברדיו, ומגנטים על דלתות, האומנם?
למעשה בעולם של היום, את שלטי החוצות החליפו הפרסומות באינסטגרם, את הפרסומות בטלוויזיה החליפו הפרסומות ביוטיוב, ואת המגנטים על דלתות החליפו מודעות ממומנות בגוגל.

כשמדובר על שיווק דיגיטלי ישנו חוק אחד עיקרי שמנחה את המשחק, והוא תנועה = כסף.
כל בעל עסק שרוצה להזרים לקוחות חדשים אל העסק שלו ב-2020 מבין שהוא צריך אתר אינטרנט שייצג את השירותים שהוא מציע ואת המוצרים שהוא מוכר, אבל זה לא נגמר כאן כי כל אדם שבונה אתר ממהר להבין שלא משנה כמה הוא יפה וכמה כסף הושקע עליו, אם אין אנשים שרואים אותו אז זה לא כל כך עוזר לנו.

כדי להזרים תנועה בשיווק דיגיטלי ניתן להשקיע כמובן בקידום האורגני שמניב פירות לטווח הארוך, אבל יותר חשוב מזה עסק גם צריך להתקיים עכשיו ולא יכול לחכות מספר חודשים או שנים כדי להתחיל לראות רווחים ולכן קיים הנושא של פרסום ממומן.

הפרסום הממומן למעשה מציע לנו תוצאות כאן ועכשיו, בתמורה לכסף

אם אנחנו רוצים להביא לקוחות חדשים כבר מחר לעסק שלנו זה אפשרי בתמורה לסכומים מסויימים.
כל שצריך לעשות הוא להגיע לקניונים הגדולים הדיגיטליים של התנועה בעולם שהם למעשה מנועי חיפוש כדוגמת גוגל, ורשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם ולשלם להם בתמורה לכך שיציגו את "שלטי החוצות" האינטרנטיים שלנו לגולשים שלהם.

כשאנחנו מחלקים תקציב פרסום לקידום ממומן עלולה לעלות לנו ההתלבטות אם כדאי להשקיע רק ברשתות החברתיות, רק בגוגל או בשניהן יחד?
התשובה היא די פשוטה – צריך לדעת את ההבדל העיקרי ביניהן.
כשלקוח פוטנציאלי מטייל לו ברשתות החברתיות בין תמונות, סרטונים ופוסטים ולפתע קופצת לו הפרסומת שלכם, רוב הסיכויים הם שהוא לקוח "קר" בשפה המקצועית שאין לו עניין ממשי בשירותים שאותם אתם מציעים.
אם הטירגוט שלכם טוב יש סיכוי שהוא יהיה מעוניין בשלב כזה או אחר בשירות שלכם, אבל אף אחד לא מבטיח לכם שזה קורה בזה הרגע ולכן אחוזי ההמרה מפרסומות ברשתות החברתיות יהיו נמוכות יותר, כמובן שהרשתות החברתיות מבינות את העניין הזה ולכן הפרסום בהן גם יהיה זול יותר מגוגל.

לעומת זאת, בגוגל הקהל שיפגוש את הפרסומות שלכם הוא "חם".
הוא נתקל בפרסומות שלכם מסיבה פשוטה, הוא חיפש את השירות שאתם מציעים ולכן אחוזי ההמרה יהיו גבוהים יותר, אבל לא כל הנוצץ זהב כי גוגל כמובן מבינים את הנושא ולכן הפירסום שלכם פר "קליק" יהיה במחיר גבוה יותר.

לכן מהי האופציה העדיפה ביותר בפרסום ממומן?
התשובה היא – ניסוי וטעייה.
אין באמת תשובה נכונה ולכל עסק זה משתנה, נסו להשתפר תוך כדי תנועה ולשפר גם את המודעות שלך וגם את הטירגוט שלכם כדי לנצל את המקסימום מהכסף שאתם משקיעים ותוכלו להכניס לקוחות חדשים לעסק שלכם כבר מהיום.

Continue Reading

SEO

Google Search Console

במדריך זה נסקור את הכלי של גוגל – Google Search Console. שימוש במערכת זו יסייע לכם להבין את התנהגות המשתמשים באתר וכיצד לשפר את מיקומו בחיפוש גוגל

Published

on

By

Search Console

מנוע החיפוש של חברת גוגל גבר בעשור האחרון על כל המתחרים והוא משמש מיליארדי אנשים בכל רחבי העולם למצוא מידע ברחבי הרשת. לפיכך, כאשר בבואנו לקדם אתר, כנראה שאין טוב יותר מאשר ארגז הכלים של גוגל, אשר מכירה את מערכת החיפוש שלה טוב יותר מכולם.

במדריך זה נסקור את מערכת הכלים המתקדמים של גוגל לקידום אתרים – Google Search Console. שימוש במערכת זו יסייע לכם להבין את התנהגות המשתמשים באתר וכיצד לשפר את מיקומו בחיפוש גוגל. היתרון הגדול של כלי זה, לעומת האחרים, היא האפשרות לראות את האתר מנקודת מבטה של גוגל – כיצד המערכות שלו סוקרות את המידע ובאילו בעיות הן עשויות להיתקל. בסקר שערכה החברה התגלה כי מנהלי אתרים שעשו שימוש יעיל ונכון במערכת כלי הניהול, הצליחו להעלות את כמות המבקרים באתר.

שלב א': הקמת המערכת

היכנסו לאתר של Google Search Console והירשמו למערכת באמצעות חשבון הגוגל שלכם. אם נעזרתם בכלי קידום האתרים של גוגל בעבר, כמו גוגל אנליטיקס, מומלץ לעשות שימוש באותו חשבון.

שלב ב': רישום האתר

  1. הכניסו את כתובת האתר המלאה
  2. כעת, עליכם להוכיח כי האתר אכן שלכם (Verifying Ownership) ותוכלו לעשות זאת בכמה אופנים. השיטה שגוגל ממליצה עליה היא העלאה של קובץHTML  וטעינתו באתר. ניתן גם לתייג את האתר באמצעות קובץ HTML או לעבור דרך ספק שם הדומיין ולאשר את התהליך דרכו. לבעלי חשבון גוגל אנליטקס או גוגל תג מנג׳ר, גוגל נותנת אפשרות לחבר בין חשבונות ניהול האתר ובכך לאשר את היותכם בעלי הדומיין. אם אין ברשותכם חשבון שכזה, מומלץ מאוד לפתוח אחד, שכן הוא מקנה כלים פשוטים, קלים לתפעול ויעילים לקידום אתרים

שלב ג׳: XML Sitemap

על מנת לאפשר לגוגל לעקוב אחר נתוני האתר, עליכם לאפשר לו גישה לדפים שחשוב לכם לקדם באמצעות sitemap. זהו קובץXML אשר באמצעותו מנתרת המערכת של גוגל נתונים. אם אתם משתמשים במערכת WordPress והתקנתם את תוסף ה- Yoast הפופלארי, תוכלו למצוא את מפת האתר ב- URL הבא:
www.domain.co.il/sitemap_index.xml

הכניסו את כתובת ה- URL במקום הייעודי ב- Search Console

שלב ד': ניהול הנתונים

קישורים לאתר (Links to your site): המערכת מאפשרת לראות אילו אתרים מפנים לאתר שלך. אם תלחצו על More תוכלו לראות נתונים נוספים ולבצע פעולות כמו שימוש בכלי בשם disavow tool המאפשר להסיר קישורים שבורים או ספאם שעלולים להזיק לאתר.

לא מומלץ להשתמש ביכולת הורדת הקישורים אם אינכם מקצוענים , ההשלכות יכולות להיות קשות ומידה ותבצעו הורדות של קישורים ללא הבנה עמוקה של התחום.

כיסויים: גוגל מציגה בפניכם את כל הבעיות שהיא מצליחה למצוא כאשר הרובוטים שלה סוקרים את האתר ואשר פוגעות בדירוגו בתוצאות החיפוש.

ביצועים: היכן האתר שלכם מופיע בחיפוש גוגל בהתחשב במילות החיפוש הרלוונטיות וכמה פעמים דפים מהאתר מגיעים לתוצאות החיפוש. כמו כן, היחס בין הופעה של מילת מפתח (Impressions) לעומת מספר הפעמים שלחצו עליה (Clicks) במנוע החיפוש.

התוצאות של הסטטיסטיקות והנתונים המתקבלים מכלי הניהול הללו, יאפשרו לכם להבין טוב יותר כיצד המערכות של גוגל "רואות" את האתר שלכם ויסייעו בשיפור אותה נראות. אם אתם מפרסמים באמצעות בגוגל אדוורדס (AdWords), המערכת תסייע לכם למצוא את המילים המתאימות ביותר, אלו שקהל היעד שלכם מחפש. כמו כן, עשויות להיות מילות מפתח שלא רק גורמות לאתר שלכם להופיע במקומות הראשונים של החיפוש אלא גם מניבות יותר קליקים של משתמשים בפועל (CTR).

Continue Reading

פוסטים פופולאריים