Connect with us

PPC

פרסום בגוגל עבור אתרי אינטרנט

פרסום בגוגל הפך פופולארי מאוד עבור אתרי אינטרנט המחפשים לשווק, ולקדם את עצמם. אתרים ברשת נמצאים בתחרות אחד עם השני ועל כן הם זקוקים לכל יתרון שיבדל אותם

Published

on

פרסום בגוגל עבור אתרי אינטרנט

פרסום בגוגל הפך פופולארי מאוד עבור אתרי אינטרנט המחפשים לשווק, לקדם ולמתג את עצמם. אתרים רבים ברשת נמצאים בתחרות אחד עם השני ועל כן הם זקוקים לכל יתרון שיבדל אותם מהמתחרים. אפילו אתרי אינטרנט המתמחים בנישה מסוימת מוצאים את עצמם בתחרות קשה וחריפה עם אתרים אחרים. השגת יתרונות על-פני המתחרים אפשר להשיג בדרכים שונות. ישנם כאלה המשקיעים כסף רב בעיצוב אתר האינטרנט, ישנם כאלה השוכרים כותבים מקצועיים ופרסומאים שייכתבו את תוכון אתר האינטרנט וישנם כאלה המשקיעים בפרסום. פרסום בגוגל הוא אחד מסוגי הפרסום המשתלמים ביותר ברשת. אנו בחברת ווב גו מתמחים בפרסום בגוגל – אם גם אתם מעוניינים להתפרסם ולהתקדם בגוגל, מומלץ לקרוא את המאמר הבא.

פרסום בגוגל הוא אפקטיבי מאוד משום שאנשים רבים מספור נחשפים לפרסומת. רוב גולשי האינטרנט משתמשים במנועי חיפוש בתדירות גבוהה מאוד. מנוע החיפוש הפופולארי בעולם הוא גוגל. מנוע החיפוש הענקי הזה חולש על התחום ביד רמה. פרסום בגוגל משמעו שהמוני גולשים ייחשפו לפרסומת.

קידום בגוגל יעיל מפרסום במקומות אחרים משום שהוא מפלח את קהל היעד אליה מיועדת הפרסומת. הפרסומת מופיעה רק ליד מילות חיפוש או נושאים מסוימים אותם מגדיר המפרסם. דבר זה מבטיח שרק אנשים המתעניינים בנושא מסוים ייחשפו לפרסומת, כך יעילותה של הפרסומת עולה פלאים. פרסום בגוגל למעשה מבטיח שמי שלא מתעניין בפרסומת לא ייחשף אליה ונהפוך הוא. דבר זה מהווה יתרון עצום למפרסם שאינו משלם הון עתק עבור ערוץ גישה ללקוחות פוטנציאליים שכלל אינם מתעניינים בפרסומת שלו.

פרסום בגוגל משתלם מבחינה כלכלית כמעט לכל מפרסם וכל בעל אתר אינטרנט. לא רק שהמפרסם מקבל גישה לקהל יעד מפולח וממוקד, המפרסם משלם רק עבור כמות ההקלקות על מודעת הפרסומת שלו. אפילו אם אלפי בני אדם נחשפו למודעה כלשהי ורק חצי מהם הקליקו עליה בעזרת העכבר, המפרסם אינו משלם יותר. דבר זה עוזר למפרסם לבחון את יעילות הפרסומת שלו. אם המפרסם רוצה להחליף את הפרסומת הוא יכול לעשות זאת תוך דקות וזהו יתרון גדול נוסף של פרסום בגוגל.

שיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט הינה דרך יעילה מאוד של שיווק ופרסום מוצרים ושירותים. האינטרנט פרץ בסערה לחיינו וכיום כמעט כל דבר ניתן לעשות דרך רשת האינטרנט. משום שרבים משתמשים באינטרנט ככלי עבודה או כלי ללימודים הם חשופים אל מסעות שיווק באינטרנט. ניתן לשלם חשבונות דרך האינטרנט, לברר הגדרות מילוניות של דבר מה כלשהו, לתרום כספים, לברר חשבונות פלאפון וטלפון, לאתר אנשים שונים, להביע מחאה פוליטית, לקרוא חדשות ועוד דברים רבים נוספים.

שיווק באינטרנט מסתמך על כך שהאינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מחיינו ועל כן אנו מבלים שעות רבות מול המסך חשופים לאין ספור פרסומות ומסעות שיווק באינטרנט. כמו כן, שיווק באינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מרשת האינטרנט. כמו שתכניות טלוויזיה ורדיו לא יכולות להתקיים ללא פרסומות אשר מממנות אותן כך גם אתרי אינטרנט אשר נסמכים על שיווק באינטרנט כמקור הכנסה. ללא הכנסות מן שיווק באינטרנט יש לאתרים השונים שתי ברירות: או לקחת כסף עבור גלישה באתר, או להסגר.

PPC

יתרונות של פרסום עסקים קטנים באמצעות גוגל אדס

אם יש לכם עסק קטן – ממש מכל סוג – פרסום מודעות ממומנות באמצעות גוגל אדס יכול להוות עבורכם כלי פרסומי מעולה. הנה מדוע, וגם קצת על כיצד משתמשים בכלי זה.

Published

on

By

פרסום עסקים קטנים בגוגל אדס

אם יש לכם עסק קטן – ממש מכל סוג – פרסום מודעות ממומנות באמצעות גוגל אדס יכול להוות עבורכם כלי פרסומי מעולה. הנה מדוע, וגם קצת על כיצד משתמשים בכלי זה.

עיתונות יומית, טלוויזיה ורדיו הם כולם ערוצי פרסום יקרים, שלא מתאימים למפרסם הקטן. הופעתו של גוגל והמודעות שלו – גוגל אדס – מאפשר לנו היום לייצר פרסום ממאוד ממוקד ויעיל גם בתקציבים קטנים יחסית.

גוגל אדס מוכר לכם פרסום בגוגל ובאתרים שונים ברחבי הרשת. כדי להשתמש בו, די יהיה אם תבינו מעט מונחים למפרסם המתחיל, כיון שקל מאוד ליישם את הפרסום הזה גם בלי להיות מומחים גדולים בפרסום.

גוגל אדס מספקת כלי מדידה מדויקים

מערכת גוגל אדס מאפשרת לכם למדוד תנועה לאתר שלכם מכל מודעה או באנר שתפרסמו.

כמו שנראה, אתם יכולים ליצור מספר גדול של מודעות מסוגים שונים ולבדוק איזו מודעה 'שווה' לכם יותר ממודעות אחרות. מודעה ש'ממירה' יותר גולשים (מסתם גולשים לקונים בפועל) וה- ROI שלה, כלומר היעילות או החזר ההשקעה עליה, הוא הטוב ביותר.

מיקוד המסרים

גוגל אדס מאפשר לכם ליצור מודעות ממוקדות מאוד, שמנוסחות בדיוק בצורה שתעניין ותמשוך את קהל היעד שלכם.

אתם יכולים ליצור שתיים או שלוש מודעות שונות, שכל אחת מנוסחת בצורה שונה, ולפרסם אותן במקביל.

הפרסום יכול להיות בגוגל עצמו או באתרים שבהם גוגל מכניס מודעות – באנרים או קישורים וכו'.

מה שאתם יכולים לעשות הוא לתת לכל המודעות זמן לרוץ ברשת, ואז לבחור את המודעה שמביאה לכם את הטרפיק – התנועה – הרבה ביותר.

מיקוד הקהל

גוגל מאפשרת לכם לאפיין את הקהל שלכם במספר צורות. אתם יכולים להגדיר שרק גולשים בישראל או אפילו באזור כלשהו בארץ יראו את המודעות.

אתם יכולים להגדיר זמן ביום או יום בשבוע שבו המודעות שלכם יפורסמו, גילאים, מין וגם תחומי עניין (על פי מילות חיפוש). כל אלה – יחד עם ניסוח נכון של המודעה – יוצרים כלי פרסום סופר ממוקד, שיביא לכם יותר גולשים רלוונטיים, שמחפשים את המוצר או השרות שלכם.

התמקדות במוצר או שרות

אתם לא חייבים לפרסם מודעה שמפנה רק לדף הבית או לחנות המקוונת שלכם.

גוגל אדס מאפשר לכם למקד מודעות בכל מוצר באמצעות שיוך המודעה לקישור מסוים. ברגע שתיצרו את המודעה הזו, ולאחר שהיא תאושר, היא תעלה.

עיתוי הפרסום

יש לכם מבצע סוף-שנה או שבתאריך כלשהו אתם רוצים להציע מוצר חדש לקהל הלקוחות שלכם?

אין מה להילחץ. אתם יכולים לקבוע מראש מועד או עיתוי פרסום של מודעה בודדת או לקמפיין שלם. בצורה כזו אתם יכולים לתכנן את כל המהלכים שלכם מראש ולהוציא אותם אל הפועל בצורה מתוזמנת היטב, בלי לעבוד קשה מדי.

Continue Reading

PPC

הקטנת עלות פרסום בגוגל אדס

מודל התשלום הנפוץ במערכת הוא תשלום על פי לחיצה על המודעה. אך יכול להיווצר מצב בו שני מפרסמים המשתמשים באותה מילת מפתח ומשלמים בפועל סכומים שונים.

Published

on

By

ppc

מערכת Google Ads  היא מערכת הפרסום הממומן של חברת Google, המאפשרת הצגת קישורים ממומנים בצמוד לתוצאות החיפוש על פי מילות המפתח שנבחרו על ידי המשתמשים. מודל התשלום הנפוץ במערכת הוא תשלום על פי לחיצה על המודעה. אך, כניסות שונות לאותה המודעה יכולות להוביל לחיובים שונים, ויכול להיווצר מצב בו שני מפרסמים המשתמשים באותה מילת מפתח ומשלמים בפועל סכומים שונים. 

קביעת עלות הפרסום על פי Google

במרבית המקרים, בשלב יצירת הקמפיין אנו קובעים מהו המחיר המקסימלי שאנחנו מוכנים לשלם עבור לחיצה בודדת על המודעה. בכל פעם שמשתמש מקליד מילת חיפוש מסוימת מופעל במנוע החיפוש אלגוריתם המבצע מעין מכירה פומבית בין המפרסמים על פי כמות המודעות הפנויות. בשלב זה מבוצע חישוב לדירוג המודעה על פי תוכנה, הרלוונטיות שלה, אחוז הקלקה ודירוג נוסף עבור איכות עמוד הנחיתה אליו יועבר המשתמש. שני פרמטרים אלו משוקללים לציון איכות למודעה ומשולבים עם נתונים אודות ביצועי מילת המפתח והמודעה. בשלב זה מדרגת המערכת את המפרסמים על פי המחיר המקסימלי שהציעו ודירוג האיכות הכולל ומציגה את המודעות שנמצאות בראש הדירוג למשתמשים.

נהלו מחקר מילים נכון

לפני תחילת הליך הקידום בצעו מחקר מילים יסודי והשוו את התחרות בין מילות המפתח השונות. התמקדו במילות המפתח שהתחרות עבורן בין המפרסמים נמוכה יחסית אך תנועת המשתמשים דרכן גדולה. השתדלו להשתמש בביטויים ייחודיים לנישה מסוימת על מנת לצמצם את הפניות הלא רלוונטיות דרך המודעה שיובילו לעלויות בפרסום אך לא במכירות. יש לבצע מחקר מילים חדש מעת לעת על מנת ללמוד על השינויים במילות המפתח ולשפר את מודעות הפרסומת במערכת בהתאם.

השקיעו במודעות הפרסומת שלכם

חשוב מאד להשקיע במודעות הפרסומת של Google AdWords. מלבד שמירה על חוקי הפרסום של Google , מומלץ לשים דגש על תוכן המודעה ועד כמה הוא רלוונטי לגולשים שהשתמשו במילת המפתח הספציפית אליה משויכת המודעה. בצעו מחקר ובדקו אילו מודעות מופיעות שוב ושוב תחת מילות מפתח מסוימות וחשבו על ההקשר בין התוכן לבין מילת המפתח. השתמשו במילות המפתח גם בתוכן המודעה עצמה והיו ישרים עם הצופים בה. מומלץ גם ליצור כמה מודעות שונות על מנת לבצע מבחן תוכן למודעה ולוותר על מודעות לא מועילות. כל אלו יעלו את אחוז ההמרה של המודעה ועל ידי כך ישפרו דירוג המודעה.

צרו עמודי נחיתה טובים 

לרוב עמוד הנחיתה כולל תוכן מצומצם ומקום למילוי פרטים. אך, חשוב לזכור תמיד כי ישנם פרמטרים הנמדדים מאחורי הקלעים. אחסנו את דפי הנחיתה בשרת מהיר גם אם האתר עצמו אינו מאוחסן על אותו שרת, הקפידו להשתמש בקוד יעיל ונקי במיוחד ליצירת עמוד הנחיתה בכדי לשפר את מהירות העלייה וקריאת העמוד.  אל תייצרו רק פרסומת בעמוד הנחיתה אלא ספקו גם תוכן קצר על השירות או המוצר. בתוכן זה שלבו כמובן את מילות המפתח המתאימות לאותה המודעה. מומלץ גם ליצור עמוד נחיתה נפרד לכל מודעה על מנת ליצור תחושת ייחודיות, מה שיוביל לשיפור אחוז ההמרה ולדירוג המודעה, וכמובן הקפידו ליצור את עמודי הנחיתה בפורמט HTML המכילים תוכן כתוב במקום להשתמש בתמונות כמו עם Slices של פוטושופ. רק ככה מנועי החיפוש יוכלו לקרא את התוכן ולקשרו למודעה ולמילות המפתח בהן השתמשתם.

נהלו את התקציב בצורה נכונה

השתדלו להשתמש בתקציב יומי עבור כל יום בחודש. כך תוכלו לבצע ניטור פרטני יותר של המודעות, אחוז ההמרה שלהן ולשלוט בתקציב.

זכרו:  אם מטרתכם היא לעורר מודעות למשהו בחרו בתשלום עבור חשיפות, אם אתם מעוניינים למכור מוצר בחרו לשלם עבור הקלקה. מומלץ לבצע חלוקה של התקציב על פני הקמפיינים השונים ולשנות את החלוקה בהתאמה להצלחתן של כל אחד מהם.

את קמפיין הפרסום הממומן יש לנהל עם יד על הדופק בכל שלב. יש לבצע מחקרי מילים מפעם לפעם ולפקח על השינויים השונים, לבדוק את אחוזי ההמרה של המודעות ואת יעילותן וכמובן לנהל באופן נכון את עמודי הנחיתה אליהם מגיעים המשתמשים. כל אלו יובילו לחשיפת מודעות רלוונטיות למשתמש בעלות אחוז המרה גבוה בתקציב פרסום נמוך.

Continue Reading

PPC

גוגל – אם אתה לא שם אתה לא קיים!

בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא מידע מקצועי מורחב אודות אפשרויות הפרסום בגוגל ודרכי הקידום במנוע החיפוש המוביל.

Published

on

By

חדשות קידום אתרים

כאשר מדברים על קידום אתרים ברשת האינטרנט מדברים בראש ובראשונה על ביסוס מעמדכם ומיקום הופעתכם באחד מדפי החיפוש של גוגל. בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא מידע מקצועי מורחב אודות אפשרויות הפרסום בגוגל ודרכי הקידום במנוע החיפוש המוביל.

קידום ממומן וקידום אורגני

קידום אתרים בגוגל הינה פעולה שיווקית המיושמת כיום על ידי מספר הולך וגדל של בעלי אתרים, יזמים עסקיים וחברות מסחריות בכל סדר גודל. פעולה זו מתאפשרת באמצעות שתי דרכים עיקריות, הראשונה: קידום ממומן (PPC) והשנייה קידום אורגני (CEO). להלן הסבר קצר על כל אחת מהדרכים:

  • קידום ממומן PPC – שיטת קידום המיושמת באמצעות מערכת AdWords  המיועדת לצרכי יצירתן והופעתן של מודעות טקסטואליות בהן מופיע קישור ישיר לאתר המקודם. התשלום בגין השירות מתבצע עבור כל הקלקה על גבי הקישור המופיע במודעה, כאשר מנהל קמפיין המודעות (בעל האתר או נציג מטעמו) הוא זה הקובע את המחיר אותו הוא יידרש לשלם בגין כל הקלקה וזאת בהתאם לפופולאריות של כל מילת חיפוש רלוונטית במסגרתה תופיע המודעה בשטח המוקצה לכך בכל אחד מדפי החיפוש של גוגל.  על מנת לסייע למנהלי הקמפיינים בשיטת פרסום זו, גוגל מעמידה לרשותכם מספר כלי פרסום המשלבים בתוכם מידע ונתונים סטטיסטיים אודות היקף הצפיות במודעה, מספר ההקלקות וכדומה.
  • קידום אורגני – שיטת קידום המיועדת לצרכי שדרוג מיקום הופעתו של האתר המקודם בדפי החיפוש של גוגל, וזאת בהתאם למילות החיפוש הרלוונטיות לתחום בו עוסק האתר. שיטת קידום זו מיושמת באמצעות טכניקות שונות המתופעלות על ידי אנשי קידום מקצועיים, כאשר בין יתר הטכניקות לקידום אורגני נכללות פעולות כגון: מחקר מקדים לאיתור מילות מפתח רלוונטיות, אופטימיזציה של תכני ומבנה האתר, ניהול שוטף לצרכי עדכון תכני האתר והתאמתם למילות המפתח הרלוונטיות, קמפיין קישוריות וכדומה.

ברוב המקרים, השילוב בין שתי שיטות הקידום השונות, יכול לייצר בעבורכם תנועת גולשים מיטבית לאתרכם, כאשר כל אחד מהמבקרים באתר מהווה למעשה לקוח פוטנציאלי אשר הגיע לאתרכם לאחר פעולת חיפוש יזומה למידע/תוכן וכדומה הקשור לתחום עיסוקכם.

פעולות היכולות לסייע לכם לקדם את האתר בגוגל

כאחת מפלטפורמות הפרסום הפופולאריות ביותר ברשת, מנוע החיפוש של גוגל מהווה "זירת פרסום תחרותית" המחייבת אתכם לפעול באופן נמרץ, דינמי ויצירתי. ברוב המקרים, מומלץ לשכור את שירותיה של חברת קידום מנוסה ומקצועית המתמחה במהלכי פרסום ממומן וקידום אורגני בגוגל, אך יחד עם זאת, ישנן מספר פעולות אותן מומלץ לכל אחד ואחת מבעלי האתרים שביניכם לבצע ברמה השוטפת:

  1. הגדירו באופן המדויק ביותר את קהלי היעד הרלוונטיים לכם
  2. בחנו לעומק את פעילות המתחרים הישירים והעקיפים שלכם הפועלים ברשת
  3. הקפידו לעדכן את תכני האתר באמצעות תכנים מקצועיים המותאמים לתחום פעילותו
  4. בדקו את תקינות האתר ונוחות הגלישה בו בכל פלטפורמת גלישה אפשרית (כיום כ-50% מפעולות הגלישה היומית ברשת מתבצעות דרך מכשירי הסמארטפון)
  5. למדו כמה שיותר על אפשרויות הפרסום בגוגל באמצעות תכנים מקצועיים המופיעים ברשת
  6. הציבו מטרות ישימות לטווח הקצר והבינוני לקראת כל פעולת קידום בגוגל ובדקו מהן הדרכים והחלופות אשר יקדמו אתכם לעבר המטרה
  7. הקפידו לעשות שימוש בכלים סטטיסטיים המאפשרים לכם לבחון את נתוני הגלישה השונים באתר ובהתאם לממצאים תכננו את מהלכי הקידום הבאים שלכם
  8. שכרו את שירותיה של חברת קידום מקצועית ומנוסה אשר תלווה אתכם לאורך זמן
  9. אחת למספר חודשים הקפידו לרענן את האלמנטים הגרפיים באתר
Continue Reading

פוסטים פופולאריים