Connect with us

פרסום באינטרנט

כלי מחקר מילות מפתח של גוגל

כלי מחקר מילות מפתח של google ads מאפשר לדעת את מספר החיפושים החודשיים עבור מילות חיפוש שונות ואת העלויות לקליק הממוצעות עבור כל מילת מפתח.

Published

on

מתכנן מילות המפתח של גוגל

מה מאפשר מתכנן מילות המפתח של Google Ads?
כלי מחקר מילות מפתח של google ads מאפשר לדעת  את מספר החיפושים החודשיים עבור מילות חיפוש שונות ואת העלויות לקליק הממוצעות עבור כל מילת מפתח.

איך זה יכול לעזור לנו כמפרסמים?

לכל עסק, מכל סוג שהוא ולכל מוצר קיים, יש קהל יעד מסוים. כדי שקהל היעד אכן יגיע בסופו של דבר לעסק או למוצר שלכם, ולא יקליק על אתר אחר, יהיה הדבר תלוי בראש ובראשונה במילות המפתח שתבחרו להופיע עבורן בתוצאות החיפוש האורגניות או במודעות הפרסומת הממומנות. מילות מפתח הן מילות חיפוש בהן משתמש הלקוח הפוטנציאלי. ובמילים אחרות, מילות המפתח או מילות חיפוש הן השער לעסק שלכם.

חיפוש רעיונות חדשים למילות מפתח ולקבוצות מודעות

כדי להשתמש בכלי מתכנן מילות המפתח כל שעליכם לעשות זה ליצור חשבון בגוגל אדס, פעולה פשוטה וחינמית לחלוטין. על ידי הזנת שם משתמש שלכם (של גוגל) וסיסמה, אתם מקבלים גישה נוחה לכלי, ולעוד כלים רבים נוספים שיש לגוגל אדס להציע על מנת למקסם תוצאות עבור האתר שלכם.
ניתן להשתמש בכלי מתכנן מילות המפתח בשתי אופציות: הקלדת מילות חיפוש, או לחלופין הקלדת אתר האינטרנט שלכם, שמתוכו מתכנן מילות המפתח סורק מילות חיפוש ומציע רעיונות לקבוצות מודעות.

מיקוד מילות מפתח

פעולות נוספות שנועדו למקד את התוצאות של מילות המפתח האופטימליות עבורכם הן סינון מילות חיפוש בהתאם לאזור, סינון שפות ובחירה שפה ספציפית ועריכת מילות מפתח שליליות שנועדו למנוע מהצגת מודעות אשר כוללות אחד או יותר מהמונחים שבחרתם בלשונית זו. כמו כן, ישנה לשונית התאמה אישית של החיפוש שלכם אשר נועדה לסנן את מילות המפתח על פי ממוצע חיפושים חודשיים והצעת מחיר מומלצת, כך שאתם מתאימים את מילות המפתח לתקציב האישי שלכם.

כלי מחקר מילות מפתח – פירוט התוצאות

לחיצה על כפתור "קבל רעיונות" תציג בפנינו את התוצאות בשני אופנים – מילות מפתח מקובצות לפי קבוצות מילים בעלות מכנה משותף ורעיונות למילות מפתח רלוונטיות או דומות לאלו שהזנו או לאתר שלנו.

בטבלת התוצאות לצד מילות המפתח החדשות שמוצעות ע"י המערכת יוצגו עמודות עם נתונים סטטיסטיים היסטוריים ספציפיים למיקום, לטווח התאריכים ולהגדרות המיקוד שהגדרנו. החשובים שבהם הם נפחי החיפוש החודשיים שיש למילות המפתח ורמת התחרות שלהן. מענה על שאלת התחרות, הוא למעשה כלי סינון נוסף, מכיוון שהוא נותן אומדן לגבי רמת הקושי של פרסום מילות מפתח מסוימות. כך למשל, מילות מפתח וביטויים שנמצאים בתחרות גבוהה, ידרשו ככל הנראה השקעה גדולה יותר של כסף והדבר נתון לשיקולו האישי של כל מפרסם.

אומדני תנועה עבור רשימה של מילות מפתח

ניתן להזין מילות חיפוש רצויות ועל ידי סימני פיסוק לסווג את ההתאמה שלהן: רחבה, התאמה לביטוי והתאמה מדויקת. לפי סוג ההתאמה שבחרתם אתם יכולים לקבל את אומדן התנועה של אותה מילת מפתח  כמו למשל כמות קליקים והופעות משוערות ולקבל מושג לגבי הביצועים האפשריים שלה בהתאם להצעת מחיר או תקציב נתון. כמו כן קבלת אומדנים תעזור לכם בהחלטה לגבי הצעות המחיר והתקציבים למסעות הפרסום שלכם.


פרסום באינטרנט

קניית קישורים ל SEO

Published

on

חשיבות שמירה על מוניטין

קניית קישורים היא מנהג נפוץ בקרב משווקים מקוונים. זה נמצא בשימוש על ידי משווקים במשך שנים ועדיין נחשב לאחת הדרכים הטובות ביותר לבנות קישורים נכנסים. ישנן שיטות רבות לרכישת קישורים, אך הפופולריות ביותר הן:

  • קניית קישורים מאתרים ובלוגים של שיווק תוכן (בדרך כלל הם גובים יותר מאשר סוגים אחרים של אתרים)
  • קניית קישורים מאתרים עם קישורים נכנסים באיכות ירודה כגון פורומים, פוסטים אורחים או תגובות בבלוג.
  • קניית קישורים היא מנהג נפוץ בתעשיית ה-SEO. עם זאת, זה יכול להוביל להשלכות שליליות כמו ירידה בדירוג במנועי החיפוש ותדמית מותג מוכתמת. קניית קישורים לא תמיד מזיקה לעסק שלך. הכל עניין של לדעת מתי לקנות קישורים ולאיזה סוג תוכן כדאי לקנות אותם.

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור בעת רכישת קישורים הוא שהם אינם קבועים, כך שאם תרצו לשמור על הדירוגים שלכם, תצטרכו לקנות קישורים חדשים בכל פעם שתוקף הישנים יפוג. קניית קישורים עבור SEO היא נושא שנוי במחלוקת. זה נוהג מקובל על ידי חברות רבות לקנות קישורים נכנסים מאתרים שונים על מנת לשפר את הדירוג שלהם בדפי תוצאות מנועי החיפוש.

קניית קישורים SEO

נוהג זה זכה לביקורת בשל ההשפעה השלילית שיכולה להיות על אתרי האינטרנט המשמשים כמקורות לקישורים אלו. קניית קישורים עבור SEO נאסרה על ידי גוגל ומנועי חיפוש אחרים. משמעות הדבר היא כי אתה לא צריך לקנות קישורים נכנסים מאתרים אחרים אם אתה רוצה לשפר את הדירוג שלך בדפי תוצאות של מנועי החיפוש. קניית קישורים היא טקטיקה של SEO המשמשת לשיפור הדירוג. זהו מנהג נפוץ בתעשיית השיווק הדיגיטלי. מאמר זה יבחן את היתרונות והחסרונות של רכישת קישורים עבור SEO וכיצד אתה יכול להשתמש בהם לטובתך. היתרונות הם שזה יכול לעזור לך לדרג לפי תנאים תחרותיים, להגביר את הנראות של האתר שלך, להגדיל את התנועה ולהניב הכנסות. החסרונות כוללים את הסיכון להיענש על ידי מנועי החיפוש ולהשפיע לרעה על ערך המותג שלך, למידע נוסף היכנסו לאתר שלנו >> https://www.vamos-link.co.il/

קניית קישורים 

קניית קישורים היא אחת הדרכים הפופולריות ביותר להגביר את ה-SEO שלך. עם זאת, זה לא תמיד עובד. הצעד הראשון בקניית קישורים הוא לזהות מה המתחרים שלך עושים. מהן אסטרטגיות SEO שלהם? מהן מילות המפתח שלהם? כיצד הם מדרגים עבור מילות מפתח אלו?

כאשר יש לך מושג מה המתחרים שלך עושים, אתה יכול להמשיך ולקנות מהם קישורים. עם זאת, תהליך זה צריך להיעשות בזהירות מכיוון שהוא יכול לפגוע בך אם הקישורים שאתה קונה בסופו של דבר ייענשו על ידי מנועי החיפוש. קניית קישורים כדי להגדיל את ה-SEO שלך היא דרך מצוינת לקבל יותר נראות. הסיבה לכך היא שככל שיש לך יותר קישורים, הדירוג שלך גבוה יותר.

לסיכום, תהליך זה של קניית קישורים גרם למחלוקות רבות בשנים האחרונות. יש אנשים שחושבים שנוהג זה אינו אתי, בעוד שחלק מאמינים שזו דרך יעילה להשיג יותר נראות עבור העסק שלהם. הבעיות האתיות הקשורות בקניית קישורים הן שאתה עלול לפגוע בחברות ובאתרים אחרים על ידי ענישה שלהם על מתן דואר זבל למנועי חיפוש בתוכן מזויף או בתשלום. הסוגיות האתיות הקשורות בקניית קישורים קשורות גם לאמון ואמינות – אם מישהו קונה ממך קישור, סביר להניח שהוא פחות יבטח בך כי הוא יודע שקנית אותו ממנו.

Continue Reading

פרסום באינטרנט

כל עסק חייב ניהול מוניטין באינטרנט

Published

on

חשיבות שמירה על מוניטין

5 סיבות למה כל עסק חייב ניהול מוניטין באינטרנט

  • מוניטין טוב גורם למכירות מהירות יותר.
  • יוצר קהילה ואמון של הלקוחות.
  • אנשי המכירות הטובים ביותר הם לקוחות מרוצים.
  • לקוחות שחוזרים לרכישות נוספות.
  • צבירת יתרון על המתחרים.

מוניטין טוב = מכירה מהירה

אין ספק וכל עסק יודע שלא פעם לקוחות נכנסו אליו עם המשפט "קיבלתי המלצה" או "שמעתי שיש לך מוצר איכותי" כל אלו הן הסיבות שבגלל עסקים מוכרים יותר מהר.

כל לקוח עובר כמה שלבים לפני שהוא מבצע רכישה, הוא מתעניין, הוא שואל שאלות ומשווה מחירים, הוא אוסף המלצות של אחרים שרכשו את המוצר ועוד.

רק אחרי כל השלבים האלו הלקוח מוכן לבצע רכישה, בזכות ניהול מוניטין נכון ניתן לחסוך את כל השלבים האלו ללקוח, לשמור על אמון ולהביא את הלקוח לשלב של מכירה מהירה.

אמון הלקוחות

מוניטין טוב בונה את האמון של הלקוח במותג. לקוחות שרואים מותג בתור יוקרתי ואמין יודעים שכאשר הם פונים לבצע רכישה הם יקבלו את הטוב ביותר.

יצירת אמון אצל לקוח היא משימה מורכבת, תמיד ישנה נטייה להאמין כי מוצרים המיוצרים בסין למשל הם פחות איכותיים. נוצרה תדמית מסוימת למוצרים סיניים, למרות שפועל מכשירי הסוללר המתקדמים ביותר מיוצרים גם הם בסין. מדובר על מוצרים בעלי טכנולוגיה מתקדמת ואיכות ללא פשרות. אך עדיין התדמית של מוצרים אחרים היא לא באותו מקום והם נחשבים לנחותים.

לקוחות מרוצים הם אנשי המכירות הטובים ביותר

כאשר יש לכם לקוח מרוצה, הוא יהיה איש המכירות הטוב ביותר.

יחד עם זאת, אחד הדברים המסוכנים ביותר הוא לקוח מאוכזב. לא פעם אנו עדים למקרים בהם ישנם לקוחות מאוכזבים שדואגים לפרסם זאת בכל מקום אפשרי.

לפעמים מספיק רק פוסט אחד פשוט בפייסבוק שהפוסט הזה יכול להיות כמו אש בשדה קוצים. בזכות חברה מקצועית המבצעת ניהול מוניטין היא תדאג לפנות ללקוח, להציע לו פיצוי ואפשרות להתנהל מולו בצורה נכונה ויותר "נקייה" ללא תחושות כמו שיכול לבוא איתן מישהו מתוך הארגון.

צבירת יתרון על המתחרים

בכל תחום יש המון מתחרים, במיוחד באינטרנט. האינטרנט מוצף במתחרים ולחלקם יש גם תקציבים הרבה יותר גבוהים. בגלל תקציבי הפרסום של המתחרים קשה מאוד להתמודד עם התחרות הזאת, לכן מה שאתם צריכים לעשות הוא לבצע ניהול מוניטין.

הדרך היחידה להתמודד עם מתחרים שיש להם תקציבי פרסום גבוהים מאוד היא באמצעות יצירת אמון אצל הלקוחות, האמון הזה צריך להיבנות על ידי מוניטין שיהיה כמה שיותר איכותי וחזק עבור המותג שלכם. ללא מוניטין טוב יהיה קשה מאוד להתחרות בתקציבי פרסום גבוהים.

לסיכום

סיבות אלו מצדיקות את החשיבות הרבה שיש לניהול מוניטין עוד לפני שהוא נפגע! רבים נוטים לגשת לתהליך של ניהול המוניטין של המותג שלהם רק אחרי שהוא פגוע. אל תגיעו למקום הזה. שמרו תמיד על המוניטין שלכם, תבנו אותו בצורה נכונה ותראו כי בזכות שמירה על המותג שלכם הוא יוביל לעסק משגשג הרבה יותר.

נכתב בשיתוף עם דוד קזראל מומחה לקידום אתרים אורגני וניהול מוניטין באינטרנט.

Continue Reading

פרסום באינטרנט

3 שיטות השיווק הנפוצות בשנת 2020

רבים שואלים מה הדרך הכי טוב לפרסם מוצר או שירות. בכתבה הבאה נדבר על שלוש השיטות הנפוצות לפרסום ושיווק בשנת 2020.

Published

on

By

שיטות השיווק הנפוצות בשנת 2020

רבים שואלים מה הדרך הכי טוב לפרסם מוצר או שירות, בעלי עסקים רבים בישראל ובעולם מתמודדים עם בעיות שיווק רבות וקושי בגיוס לקוחות, לכן חשוב לדעת שגם אם יש לכם רעיון לעסק מצליח קחו בחשבון שכל דבר טוב מצריך שיווק פרסום ומיתוג רציני, בכתבה הבאה נדבר על שלוש השיטות הנפוצות לפרסום ושיווק בשנת 2020.

פרסום בפייסבוק ממומן

איך זה עובד? כל מה שצריך לעשות זה לבנות מודעה משכנעת המספרת על המוצר או השירות שלכם לתת קישור לדף נחיתה שאתם רוצים להפנות את כל מי שילחץ על המודעה לדף השארת פרטים, או לעשות ישירות טופס לידים אוטומטי שכל הלידים נרשמים בפייסבוק עצמו.

הפרסום הממומן בפייסבוק יעיל במיוחד עבור עסקים שרוצים להגיע לקהל לקוחות ענק ללא נישה למוצר או שירות, לדוגמא תחומי הלימוד השונים פרסום של השקעות או מיזמים שירותי סלולר לידים לביטוח שונים יוכלו לייצר לידים בכמות גבוהה יותר מאשר לפרסם דודי שמש בצפון, תזכרו בפייסבוק תמיד עדיף לפרסם מוצר שהסיכוי שכולם יכולים להביע בו עניין גבוה יחסית.
היתרון הבולט בפייסבוק ממומן זה המחיר, שאם יודעים לבנות קמפיין טוב יכול לייצר כמות מכובדת של לידים במחיר ממש טוב, אך החיסרון בלידים בפייסבוק שיש המון פניות לא רציניות ולקוחות לא הכי חמים אך אל דאגה יש תמיד עם מה לעבוד.

פרסום ממומן בגוגל

איך זה עובד? ממש בדומה לפייסבוק אתם פותחים מודעה חדשה ונותנים לה קישור לדף נחיתה מכרתי שלכם, אך יש עניין נוסף בגוגל מודעות זה שאתם בחורים גם ביטוי מפתח (מילות חיפוש שתרצו המודעה שלכם תופיע בה) ככל שיש יותר מילות חיפוש את משלמים יותר על כמות הקליקים כל קליק נע בין ₪ 2 – 30 ₪ בממוצע.
בגוגל יכול להיות עסק יקר אך שווה מאוד בגלל הסיבה הקריטית שהלקוח חיפש את השירות או המוצר שלכם, לדוגמא נכנס אדם לגוגל ומחפש שירות התקנת דודי שמש לחץ על המודעה שלכם ונרשם על מנת לקבל שירות הוא רוצה שירות שאתם לא הצעתם לו אלא הוא חיפש אתכם וזה מקנה לכם יתרון ומכירה קלה הרבה יותר כמעט ללא צורך בשכנוע או טיוב מחדש.
החסרונות: בעיקר עלות יקרה עבור קליקים או שיחות ישירות אך תתפלאו לשמוע זה לרוב שווה.

דף עסקי באינסטגרם

כן קראתם נכון אינסטגרם הוא ללא ספק כלי מאוד יעיל לפרסום המוני מדגיש בקרב אוכלוסייה צעירה בין גילאי 15-35 ללא ספק הקהל הכי  חם מסתובב שם היום.

אז איך זה עובד? בונים דף עסקי עם תמונות של לקוחות מרוצים כותבים ומעלים תמונות של מוצרים או שירותים שלכם וצוברים עוקבים לעמוד שיהפכו להיות מהר מאוד לקוחות שלכם אם לקוח עוקב אחרי המוצרים שלכם זה סימן די טוב שהוא רוצה לרכוש מתישהו איזה מוצר או לקבל שירות.

לסיכום: תמיד תעדיפו לפרסם גם בצורה אורגנית כמו דפי פייסבוק או אפילו בפיד הפרטי שלכם זה יוצר אמון מטורף אצל לקוחות ועוד יותר חשוב זה לעשות קידום ממומן וכך לתפוס לקוחות באופן מיידי.

Continue Reading

פוסטים פופולאריים