פרסום באינטרנט
כלי מחקר מילות מפתח של גוגל
כלי מחקר מילות מפתח של google ads מאפשר לדעת את מספר החיפושים החודשיים עבור מילות חיפוש שונות ואת העלויות לקליק הממוצעות עבור כל מילת מפתח.

מה מאפשר מתכנן מילות המפתח של Google Ads?
כלי מחקר מילות מפתח של google ads מאפשר לדעת את מספר החיפושים החודשיים עבור מילות חיפוש שונות ואת העלויות לקליק הממוצעות עבור כל מילת מפתח.
איך זה יכול לעזור לנו כמפרסמים?
לכל עסק, מכל סוג שהוא ולכל מוצר קיים, יש קהל יעד מסוים. כדי שקהל היעד אכן יגיע בסופו של דבר לעסק או למוצר שלכם, ולא יקליק על אתר אחר, יהיה הדבר תלוי בראש ובראשונה במילות המפתח שתבחרו להופיע עבורן בתוצאות החיפוש האורגניות או במודעות הפרסומת הממומנות. מילות מפתח הן מילות חיפוש בהן משתמש הלקוח הפוטנציאלי. ובמילים אחרות, מילות המפתח או מילות חיפוש הן השער לעסק שלכם.
חיפוש רעיונות חדשים למילות מפתח ולקבוצות מודעות
כדי להשתמש בכלי מתכנן מילות המפתח כל שעליכם לעשות זה ליצור חשבון בגוגל אדס, פעולה פשוטה וחינמית לחלוטין. על ידי הזנת שם משתמש שלכם (של גוגל) וסיסמה, אתם מקבלים גישה נוחה לכלי, ולעוד כלים רבים נוספים שיש לגוגל אדס להציע על מנת למקסם תוצאות עבור האתר שלכם.
ניתן להשתמש בכלי מתכנן מילות המפתח בשתי אופציות: הקלדת מילות חיפוש, או לחלופין הקלדת אתר האינטרנט שלכם, שמתוכו מתכנן מילות המפתח סורק מילות חיפוש ומציע רעיונות לקבוצות מודעות.
מיקוד מילות מפתח
פעולות נוספות שנועדו למקד את התוצאות של מילות המפתח האופטימליות עבורכם הן סינון מילות חיפוש בהתאם לאזור, סינון שפות ובחירה שפה ספציפית ועריכת מילות מפתח שליליות שנועדו למנוע מהצגת מודעות אשר כוללות אחד או יותר מהמונחים שבחרתם בלשונית זו. כמו כן, ישנה לשונית התאמה אישית של החיפוש שלכם אשר נועדה לסנן את מילות המפתח על פי ממוצע חיפושים חודשיים והצעת מחיר מומלצת, כך שאתם מתאימים את מילות המפתח לתקציב האישי שלכם.
כלי מחקר מילות מפתח – פירוט התוצאות
לחיצה על כפתור "קבל רעיונות" תציג בפנינו את התוצאות בשני אופנים – מילות מפתח מקובצות לפי קבוצות מילים בעלות מכנה משותף ורעיונות למילות מפתח רלוונטיות או דומות לאלו שהזנו או לאתר שלנו.
בטבלת התוצאות לצד מילות המפתח החדשות שמוצעות ע"י המערכת יוצגו עמודות עם נתונים סטטיסטיים היסטוריים ספציפיים למיקום, לטווח התאריכים ולהגדרות המיקוד שהגדרנו. החשובים שבהם הם נפחי החיפוש החודשיים שיש למילות המפתח ורמת התחרות שלהן. מענה על שאלת התחרות, הוא למעשה כלי סינון נוסף, מכיוון שהוא נותן אומדן לגבי רמת הקושי של פרסום מילות מפתח מסוימות. כך למשל, מילות מפתח וביטויים שנמצאים בתחרות גבוהה, ידרשו ככל הנראה השקעה גדולה יותר של כסף והדבר נתון לשיקולו האישי של כל מפרסם.
אומדני תנועה עבור רשימה של מילות מפתח
ניתן להזין מילות חיפוש רצויות ועל ידי סימני פיסוק לסווג את ההתאמה שלהן: רחבה, התאמה לביטוי והתאמה מדויקת. לפי סוג ההתאמה שבחרתם אתם יכולים לקבל את אומדן התנועה של אותה מילת מפתח כמו למשל כמות קליקים והופעות משוערות ולקבל מושג לגבי הביצועים האפשריים שלה בהתאם להצעת מחיר או תקציב נתון. כמו כן קבלת אומדנים תעזור לכם בהחלטה לגבי הצעות המחיר והתקציבים למסעות הפרסום שלכם.
SEO
10 טיפים לקידום אתרים מקצועי!
SEO
4 כלי הקידום אתרים שהכי כדאי להשתמש בהם
פרסום באינטרנט
קניית קישורים ל SEO
-
קופירייטינג8 שנים ago
איך לכתוב קופי טוב?
-
SEO5 שנים ago
קידום אתרים מקצועי – כיצד הוא מתבצע ועל מה הוא מתבסס
-
SEO5 שנים ago
חדשות קידום אתרים
-
SEO3 שנים ago
למה כדאי למוקד טלמרקטינג לטפל בלידים שלך? כל התשובות בפנים
-
SEO7 שנים ago
קידום אתרים חינם
-
Google Analytics9 שנים ago
הטמעת קוד גוגל אנליטיקס
-
SEO6 שנים ago
מדריך מהיר: הגדרה ובדיקה של AMP לאתרי וורדפרס
-
פרסום באינטרנט4 שנים ago
פרסום בפייסבוק: מהו פרסום ממומן בפייסבוק וקצת על פרסום גוגל