פרסום באינטרנט
חיבור חשבונות גוגל אדס ואנליטיקס
פתחתם חשבון גוגל אנליטיקס ואתם מקדמים את האתר גם באמצעות גוגל אדס – חברו את שני החשבונות בכדי להשיג התוצאות הטובות ביותר.

פתחתם חשבון גוגל אנליטיקס ואתם מקדמים את האתר גם באמצעות גוגל אדס – חברו את שני החשבונות בכדי להשיג התוצאות הטובות ביותר.
גוגל אנליטיקס (Analytics) הוא כלי הנועד לנתר את תנועת הגולשים אל האתר ובתוכו, בעוד שגוגל אדס הוא הכלי באמצעותו ניתן ליצור מודעות פרסומת לקידום האתר.
המטרה בחיבורם של שני הכלים: לקבל נתונים חשובים אודות המשתמשים שלחצו על המודעות שלנו ובכך, ללמוד על העדפותיהם. באופן זה, נוכל לייעל את מסע הפרסום ולהבטיח שהמאמץ והכסף מושקעים במקומות הנכונים.
הנה כמה נתונים שהחיבור בין החשבונות מניב:
1. מילות מפתח ומודעות: אילו מילות מפתח הן האפקטיביות ביותר ואילו מודעות מושכות את מירב תשומת הלב מהגולשים.
2. ניווט בתוך האתר: לאן הגולש בוחר לנווט לאחר שלחץ על המודעה? האם הוא נשאר רק בדף הבית או ממשיך לדפים אחרים? אילו דפים הם הפופולאריים ביותר בקרב הקהל המגיע ממודעות הפרסום? מידע חשוב זה עשוי לסייע לכם ביצירה של מילות מפתח חדשות או שינוי של הקיימות, כך שיתאימו לקהל היעד.
3. משך זמן: מהרגע שלחץ על המודעה – כמה זמן בוחר הגולש להישאר באתר? ייתכן ותגלו כי גולשים נשארים באתר במשך דקה או פחות ומכך ניתן להסיק כי המודעה אינה מגיעה לקהל היעד הנכון. במצב כזה אתם משלמים על קליקים שלא יועילו לעסק שלכם, שכן הם מביאים אל האתר גולשים שאינם מעוניינים בתוכן. במקרה זה, כדאי לשנות את המודעה ולוודא כי היא מספיק ברורה, כך שרק הגולש הרלוונטי ילחץ עליה.
כיצד לחבר בין גוגל אנליטיקס וגוגל אדס – שלב אחר שלב
- נוודא כי בשני החשבונות אנו מוגדרים כמנהלים (Admin) וכי אנו מחוברים תחת אותו שם משתמש (כתובת הדואר האלקטרוני המוזנת זהה בשניהם)
- ניכנס לחשבון גוגל אנליטיקס ונלחץ על תפריט ה- ADMIN
- תחת תפריט ה- PROPERTY יהיה לכם Google Ads linking ומשם תצטרכו לבחור בחשבון הגוגל אדס שלכם
בהצלחה!
SEO
4 כלי הקידום אתרים שהכי כדאי להשתמש בהם
פרסום באינטרנט
קניית קישורים ל SEO
פרסום באינטרנט
כל עסק חייב ניהול מוניטין באינטרנט

5 סיבות למה כל עסק חייב ניהול מוניטין באינטרנט
- מוניטין טוב גורם למכירות מהירות יותר.
- יוצר קהילה ואמון של הלקוחות.
- אנשי המכירות הטובים ביותר הם לקוחות מרוצים.
- לקוחות שחוזרים לרכישות נוספות.
- צבירת יתרון על המתחרים.
מוניטין טוב = מכירה מהירה
אין ספק וכל עסק יודע שלא פעם לקוחות נכנסו אליו עם המשפט "קיבלתי המלצה" או "שמעתי שיש לך מוצר איכותי" כל אלו הן הסיבות שבגלל עסקים מוכרים יותר מהר.
כל לקוח עובר כמה שלבים לפני שהוא מבצע רכישה, הוא מתעניין, הוא שואל שאלות ומשווה מחירים, הוא אוסף המלצות של אחרים שרכשו את המוצר ועוד.
רק אחרי כל השלבים האלו הלקוח מוכן לבצע רכישה, בזכות ניהול מוניטין נכון ניתן לחסוך את כל השלבים האלו ללקוח, לשמור על אמון ולהביא את הלקוח לשלב של מכירה מהירה.
אמון הלקוחות
מוניטין טוב בונה את האמון של הלקוח במותג. לקוחות שרואים מותג בתור יוקרתי ואמין יודעים שכאשר הם פונים לבצע רכישה הם יקבלו את הטוב ביותר.
יצירת אמון אצל לקוח היא משימה מורכבת, תמיד ישנה נטייה להאמין כי מוצרים המיוצרים בסין למשל הם פחות איכותיים. נוצרה תדמית מסוימת למוצרים סיניים, למרות שפועל מכשירי הסוללר המתקדמים ביותר מיוצרים גם הם בסין. מדובר על מוצרים בעלי טכנולוגיה מתקדמת ואיכות ללא פשרות. אך עדיין התדמית של מוצרים אחרים היא לא באותו מקום והם נחשבים לנחותים.
לקוחות מרוצים הם אנשי המכירות הטובים ביותר
כאשר יש לכם לקוח מרוצה, הוא יהיה איש המכירות הטוב ביותר.
יחד עם זאת, אחד הדברים המסוכנים ביותר הוא לקוח מאוכזב. לא פעם אנו עדים למקרים בהם ישנם לקוחות מאוכזבים שדואגים לפרסם זאת בכל מקום אפשרי.
לפעמים מספיק רק פוסט אחד פשוט בפייסבוק שהפוסט הזה יכול להיות כמו אש בשדה קוצים. בזכות חברה מקצועית המבצעת ניהול מוניטין היא תדאג לפנות ללקוח, להציע לו פיצוי ואפשרות להתנהל מולו בצורה נכונה ויותר "נקייה" ללא תחושות כמו שיכול לבוא איתן מישהו מתוך הארגון.
צבירת יתרון על המתחרים
בכל תחום יש המון מתחרים, במיוחד באינטרנט. האינטרנט מוצף במתחרים ולחלקם יש גם תקציבים הרבה יותר גבוהים. בגלל תקציבי הפרסום של המתחרים קשה מאוד להתמודד עם התחרות הזאת, לכן מה שאתם צריכים לעשות הוא לבצע ניהול מוניטין.
הדרך היחידה להתמודד עם מתחרים שיש להם תקציבי פרסום גבוהים מאוד היא באמצעות יצירת אמון אצל הלקוחות, האמון הזה צריך להיבנות על ידי מוניטין שיהיה כמה שיותר איכותי וחזק עבור המותג שלכם. ללא מוניטין טוב יהיה קשה מאוד להתחרות בתקציבי פרסום גבוהים.
לסיכום
סיבות אלו מצדיקות את החשיבות הרבה שיש לניהול מוניטין עוד לפני שהוא נפגע! רבים נוטים לגשת לתהליך של ניהול המוניטין של המותג שלהם רק אחרי שהוא פגוע. אל תגיעו למקום הזה. שמרו תמיד על המוניטין שלכם, תבנו אותו בצורה נכונה ותראו כי בזכות שמירה על המותג שלכם הוא יוביל לעסק משגשג הרבה יותר.
נכתב בשיתוף עם דוד קזראל מומחה לקידום אתרים אורגני וניהול מוניטין באינטרנט.
-
קופירייטינג8 שנים ago
איך לכתוב קופי טוב?
-
SEO5 שנים ago
קידום אתרים מקצועי – כיצד הוא מתבצע ועל מה הוא מתבסס
-
SEO5 שנים ago
חדשות קידום אתרים
-
SEO3 שנים ago
למה כדאי למוקד טלמרקטינג לטפל בלידים שלך? כל התשובות בפנים
-
SEO7 שנים ago
קידום אתרים חינם
-
Google Analytics8 שנים ago
הטמעת קוד גוגל אנליטיקס
-
SEO6 שנים ago
מדריך מהיר: הגדרה ובדיקה של AMP לאתרי וורדפרס
-
פרסום באינטרנט4 שנים ago
פרסום בפייסבוק: מהו פרסום ממומן בפייסבוק וקצת על פרסום גוגל