SEO
הוספת תמונה לתוצאות החיפוש בגוגל
לארסנל כלי הקידום נוספה לאחרונה אפשרות חדשה בשם Authorship Markup המאפשרת לכותבים להוסיף תמונה שתופיע בצמוד לתוכן בתוצאות החיפוש ב-Google.

לארסנל כלי הקידום נוספה לאחרונה אפשרות חדשה בשם Authorship Markup המאפשרת לכותבים להוסיף תמונה שתופיע בצמוד לתוכן בתוצאות החיפוש ב-Google. אפשרות זו היא חלק ממערך ה-Rich snippets המאפשר למשתמשים להוסיף פריטים שונים לתוכן שלהם בתוצאות החיפוש. האפשרות מושתתת על הרשת החברתית Google+, כאשר התמונה המוצגת היא למעשה תמונת הפרופיל של המשתמש שהגדרתם.
לפני שנתחיל, חשוב לוודא שאתם רשומים לרשת החברתיתGoogle+ ושתמונת הפרופיל שלכם ברורה ומייצגת אתכם כראוי.
הוספת תמונה לתוצאות החיפוש בגוגל
כדי לחבר בין מאמר שכתבתם לתמונת הפרופיל שלכם ברשת החברתית Google+ עליכם לשלב בעמוד בו מופיע המאמר את הקוד הבא במיקום שתבחרו:
<a href="/[profile_url]?rel=author">Google</a>
שימו לב להחליף את הביטוי [profile_url] בכתובת הפרופיל שלכם ברשת החברתית Google+ כך שיופיע באופן הבא:
<a href="/ https://plus.google.com/111848465187006634556/posts?rel=author">Google</a>
ודאו כי הפרמטר ?rel=author" מופיע בקוד שלכם אחרת Google לא תדע לקרא את הנתונים מהקוד.
כדי לדעת אילו נתונים מנוע החיפוש שלGoogle יכול לקרא מהעמוד בו פרסמתם את התוכן, אתם יכולים להשתמש בכלי הבדיקה לאובייקט Rich Snippets. על ידי שימוש בכלי אתם יכולים לבדוק תוכן שעלה לרשת או כל תוכן HTML אחר.
במידה ומצאתם תוכן שלכם שפורסם באתר כלשהו תוכלו להכריז שאתם בעלי התוכן ולאמת אותו באמצעות האפשרות לאימות דרך כתובת דואר אלקטרוני מאומתת ב Google+ .
יתרונות השימוש ב- Authorship Markup
הדבר הראשון שמקנה לכם השימוש ב- Authorship Markupהוא בעלות על התוכן. היות והתמונה האישית שלכם מוצמדת לתוכן כבר בתוצאות החיפוש יהיה קשה מאד להעתיק את התוכן ולטעון בעלות עליו בידי אחרים. בנוסף לכך, במידה ותעלו תוכן רב שיזוהה על ידיGoogle כתוכן איכותי ותתייגו אותו בדרך שהראינו כאן, הפרסומים הבאים שלכם יקבלו עדיפות בדירוג תוצאות החיפוש של מנוע החיפוש של Google.
שימוש ב- Authorship Markup ככלי לקידום אתרים
כיום, השימוש ב- Authorship Markup נחשב כלי חשוב בפעילות של מקדמי האתרים. השימוש ב- Authorship Markup הוא חלק ממדד חדש לבדיקת איכות התוכן באתר בשם AuthoRank . מדד זה מהווה שכבה נוספת לדירוג התוכן באתר עצמו מבחינת מנוע החיפוש של Google, במקביל למדדPageRank המוכר.
ישנם פרמטרים רבים המשפיעים על מדד AuthoRank כמו מהירות שיתוף של התוכן, המשתמשים ששיתפו אותו, דירוג ה- AuthoRankשלהם, תגובות מרשתות חברתיות ותגובות למאמר עצמו. כל הפרמטרים האלה יוצרים דירוג לתוכן המופיע באתר עצמו ויכולים להשפיע על דירוג האתר במנועי החיפוש במידה והוא זוהה כאתר בעל תוכן איכותי.
SEO
10 טיפים לקידום אתרים מקצועי!
SEO
4 כלי הקידום אתרים שהכי כדאי להשתמש בהם
SEO
4 סיבות למה העסק שלכם חייב להיות בגוגל
רוצים למקסם את ההכנסות של העסק שלכם? מתלבטים האם לקדם אותו בגוגל? עושים סוף להתלבטות, קבלו 4 סיבות למה העסק שלכם חייב להיות בגוגל.

להגדיל את ההכנסות
מה המטרה של העסק שלכם? נכון, להכניס כמה שיותר. אז איך נגיד את זה בצורה הכי ישירה, אין לכם דרך לעשות את זה אם לא תופיעו בגוגל.
גוגל היום הוא מנוע החיפוש הכי גדול בעולם, כמות התנועה שעוברת דרכו היא עצומה, מה שאומר שאתם צריכים לקדם את העסק שלכם על מנת שלקוחות ייחשפו אליכם.
באמצעות הקידום האורגני, ובעבודה נכונה כמובן, תוכלו לגרום לאתר שלכם לטפס במעלה תוצאות החיפוש של גוגל, מה שאומר שההכנסות שלכם יעלו בהתאם.
זכרו, זה שאתם מקדמים את האתר שלכם בצורה אורגנית, זה לא אומר שההכנסות מגיעות מאליהן. אתם מבחינתכם, צריכים להקפיד שאתם באמת מספקים ללקוחות שלכם את המענה לצרכים שלהם.
להתחרות במתחרים שלכם
בואו נפתח בשורה החתונה, אם אתם לא שם אתה לא קיים, לא משנה כמה העסק שלך מצליח ומבריק בעיניך.
בתור עסק מתחיל, או אפילו ותיק, אתם לא יכולים להרשות שהמתחרים שלכם ינצנצו בצמרת תוצאות החיפוש, כשאתם מדשדשים איי שם מאחורה.
זה נכון במיוחד בכל הקשור למקרים בהם העסק שלכם יושב על תחום תחרותי שלקוחות רבים עוסקים בו, כך שאם יש לכם עסק נישתי, סביר להניח שתהיו פחות פגיעים.
בכל אופן, אם תדשדשו למטה בתוצאות החיפוש, לא רק שפחות לקוחות יגיעו אליכם, יש מצב שגם מי שמגיע לעבור למתחרים החזקים, מה שאומר למעשה שאתם פשוט עושים להם את העבודה.
למתג את האתר שלכם
זוכרים שאמרנו שאם אתם לא שם אתם לא קיימים? אז האמת היא שהאמירה הזו נכונה גם בכל הקשור לעניין המיתוג.
בסופו של דבר, המטרה שלכם היא למצב את העסק שלכם כעסק רציני שלא רק מופיע בצמרת תוצאות החיפוש של גוגל, אלא גם מספק את הסחורה ללקוחות שלו.
אם תקפידו להופיע פעם אחר פעם בצמרת תוצאות החיפוש של גוגל, תגרמו ללקוחות שלכם להיכנס ולחוות חוויה נעימה וטובה, אתם ממתגים את העסק שלכם כאמין, רציני, כזה שלקוחות ירצו לחזור אליו.
כי זה משתלם מאד
האמת היא שהקידום האורגני משתלם מאד ואם עושים את זה נכון, אפשר להגיע לתוצאות טובות מאד בתקציב מאד מפתיע. בנוסף, הקידום האורגני בגוגל מאפשר לכם להשיג תוצאות לאורך זמן, לא מדובר במשהו זמני, לא בפיקים, אלא בקידום שמשפיע על מגמות באתר.
בשורה התחתונה, אתם תוכלו להפיק את המירב מהקידום האורגני בגוגל, בטח ובטח ביחס לתקציב שאותו אתם משקיעים.
חשוב לציין – תמיד תוכלו לקדם את העסק שלכם, בנוסף לקידום האורגני, גם באמצעות הקידום הממומן וכך להשיג את התוצאות הטובות ביותר.
-
קופירייטינג8 שנים ago
איך לכתוב קופי טוב?
-
SEO5 שנים ago
קידום אתרים מקצועי – כיצד הוא מתבצע ועל מה הוא מתבסס
-
SEO5 שנים ago
חדשות קידום אתרים
-
SEO3 שנים ago
למה כדאי למוקד טלמרקטינג לטפל בלידים שלך? כל התשובות בפנים
-
SEO7 שנים ago
קידום אתרים חינם
-
Google Analytics9 שנים ago
הטמעת קוד גוגל אנליטיקס
-
SEO6 שנים ago
מדריך מהיר: הגדרה ובדיקה של AMP לאתרי וורדפרס
-
פרסום באינטרנט4 שנים ago
פרסום בפייסבוק: מהו פרסום ממומן בפייסבוק וקצת על פרסום גוגל