Connect with us

פרסום באינטרנט

בחירת אסטרטגיית שיווק

בשנים האחרונות, הבינו יותר ויותר עסקים כי הכנת תכנית שיווק לעסק יכולה בהחלט לכלול בתוכה התייחסות ניכרת למנוע החיפוש, שמציע שלל אפשרויות לפרסום.

Published

on

בחירת אסטרטגיית שיווק

מקום ראשון אליו אנשים פונים על מנת לקבל מידע אודות שירות או אדם הנו הרשת האינטרנטית. ההליך פשוט ומהיר, כל שיש זה להקליד מה מחפשים ובן רגע מקבלים מידע מקיף. לצד היתרון הגדול שבכך גם יש לקחת בחשבון שלעיתים מדובר בנזק ממשי עבור מושא החיפוש וזאת כי הרבה פעמים לא אותו אדם הוא הצד שהפיץ את החומר, אנשים לא חשבו קדימה כאשר פרסמו דבר מה בעל נפח בעייתי, או שצד שני בעל כוונות זדון הוא זה שעומד מאחורי הזנת המידע ומכאן שבקלות ניתן לייצר רושם שלילי שלא ניתן להעלים כ"כ בקלות.

יש מה לעשות

יש לקחת בחשבון שבעוד שחדשות שמתפרסמות בעיתונים עשויות להישכח די במהירות, הרי כאשר מדובר על פרסום ברשת הוא עשוי להישאר שם לצמיתות. כולנו יודעים כיצד ניתן להטמיע מידע ברשת אך רובינו לא יודעים כיצד ניתן להסירו. כיוון שמידע שלילי בקלות עשוי להזיק, (בעת השגת משרה, השפעה על מעריצים וכדומה), טוב לדעת שיש מה לעשות בנידון- אך הוא מצריך עזרה מקצועית.

קהל יעד
אין סוף לאנשים שעשויים לדרוש בשירותי ניהול מוניטין ברשת. אלו יכולים להיות אנשי עסקים, אנשי ציבור ידועים, ארגונים, חברות מסחריות, מגוון ידוענים, אמנים ועוד. כלומר כל מי שיודע שמידע שלילי עשוי להתגלות עליו ומבקש לתקן זאת, יפעל בחוכמה אם יפנה אל גוף מקצועי שיודע להיפטר ממידע בעיתי ולהציף במקומו מידע חיובי.

פרסום ושיווק באינטרנט – פרסום בגוגל

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם, כך שלא מפתיעה העובדה שכל אדם משתמש בו מספר פעמים ביום. אחת ההשלכות היא יצירת זירה כלכלית פורייה, בה כל גולש עשוי להיות לקוח פוטנציאלי. בשנים האחרונות, הבינו יותר ויותר עסקים כי הכנת תכנית שיווק לעסק יכולה בהחלט לכלול בתוכה התייחסות ניכרת למנוע החיפוש, שמציע שלל אפשרויות לפרסום.

אז איך מפרסמים בגוגל?

כשמדברים על פרסום בגוגל, נכנסים לתחום רחב ומאתגר. האבחנה העיקרית היא בין שתי צורות פרסום עיקריות. הראשונה שבהן היא פרסום ממומן, וזאת באמצעות Google Adwords. במקרה הזה, בעל האתר משלם למנוע החיפוש כסף עבור הצגת האתר שלו במיקום בולט בתוצאות החיפוש בהתאם למילות מפתח ספציפיות. המודעה מוצגת כל עוד מבוצע תשלום. קידום אורגני (ידוע גם בתור SEO) היא שיטה חשובה נוספת, המאפשרת לקדם את האתר בתוצאות הטבעיות של מנוע החיפוש. כאן נדרשת עבודה מקיפה ויסודית יותר, כשאחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות השמת מאמרי תוכן, עם בניית קישורים לאתר.

המפורסם, במקומות שונים בזירה המקוונת.

לשיטות אלה, ניתן להוסיף פעילות באתרים שונים, דוגמת הוספת באנרים או רכישת שטח פרסום באתר אחר. מודעה שכזו כרוכה בתשלום, לרוב בגין תוצאות, אם כי היא יכולה למשוך לאתר המשווק הרבה מאד גולשים, שיכולים להפוך להיות לקוחות (חיוני במיוחד לאחר פתיחת עסק או אתר, מצב בו משוועים לכל לקוח חדש). כדי שפרסום מהסוג הזה יהיה אפקטיבי מומלץ לבחור למקם את המודעה באתרים העוסקים בנושא דומה לזה של האתר או העסק, או לחילופין פונים לאותו קהל יעד. כמובן שחשוב לבדוק את האותיות הקטנות של הפרסום, למשל בכל הנוגע לשעות הצגת המודעה, פרטי התשלום (עבור הקלקות, למשל) וכיוצא בזה.

מומלץ להיעזר במומחים
פרסום בגוגל בפרט, ובאינטרנט בכלל, מצריכים כניסה למים שעשויים להיות עמוקים ביותר. זו הסיבה בגינה רבים ממליצים לעשות זאת רק לאחר קבלת ייעוץ שיווקי מאנשי מקצוע, ורצוי כאלה המתמחים בפרסום בדיגיטל. אנשי מקצוע שכאלה יכולים לבנות עם הלקוח תכנית שיווקית מנצחת ו"לתרגם" את הצרכים שלו לכדי החלטות כלכליות בזירת האינטרנט, החשובה ביותר בעולם הכלכלי של היום.

SEO

4 כלי הקידום אתרים שהכי כדאי להשתמש בהם

Published

on

4 כלי הקידום אתרים שהכי כדאי להשתמש בהם

בעולם השיווק הדיגיטלי, לדעת כיצד לבצע אופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש, יש חשיבות מכרעת להצלחתך. תהליך זה נקרא אופטימיזציה למנועי חיפוש או SEO. זוהי האומנות והמדע לגרום לדפי האינטרנט שלך לדרג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש, ובכך לקבל יותר נראות ותנועה לאתר שלך. SEO חיוני כדי למשוך יותר לקוחות פוטנציאליים, לבנות מודעות למותג ולשפר את ההכנסות שלך. בפוסט זה בבלוג, נבחן את ההגדרה והחשיבות של SEO, ונחקור כמה כלים שימושיים שיעזרו לך לשפר את ביצועי האתר שלך.

גוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס הוא שירות ניתוח אינטרנט שמסופק על ידי גוגל. זה עוזר לך לעקוב ולנתח את התנועה של האתר שלך, התנהגות המשתמשים, שיעורי ההמרה ומדדים אחרים שנותנים לך תובנות לגבי האופן שבו אנשים מקיימים אינטראקציה עם האתר שלך. עם Google Analytics, אתה יכול לראות מאיפה מגיעים המבקרים שלך, כמה זמן הם נשארים באתר שלך, באילו דפים הם רואים ועוד הרבה יותר. אתה יכול גם להגדיר דוחות מותאמים אישית, לעקוב אחר עסקאות מסחר אלקטרוני ולפקח על תעבורת מדיה חברתית. בסך הכל, השימוש ב-Google Analytics חיוני אם אתה רוצה להבין ולשפר את ביצועי האתר שלך.

יתרונותיו של גוגל אנליטיקס

היתרון העיקרי בשימוש בגוגל אנליטיקס הוא בכך שהוא מספק לך נתונים מדויקים ובעלי ערך על האתר שלך. זה עוזר לך להבין מי הקהל שלך, מה הוא מחפש ואיך הוא מעורב בתוכן שלך. בעזרת מידע זה, תוכל לקבל החלטות מושכלות ולבצע אופטימיזציה של האתר שלך לחוויית משתמש טובה יותר ודירוג מנוע החיפוש. Google Analytics הוא גם חינמי לחלוטין לשימוש, מה שהופך אותו לנגיש לכולם.

טיפים לשימוש

כדי להפיק את המרב מגוגל אנליטיקס, עליך להגדיר יעדים, לעקוב אחר ההתקדמות שלך ולנתח את הנתונים. התחל בהגדרת חשבון Google Analytics והוספת קוד המעקב לאתר שלך. לאחר מכן, הגדר את היעדים שלך, כגון הגדלת התנועה, שיפור המעורבות או הגברת מכירות המסחר האלקטרוני. השתמש בדוחות ובמרכזי המחוונים כדי לעקוב אחר ההתקדמות שלך ולזהות אזורים לשיפור. לבסוף, השתמש בתובנות כדי לחדד את תוכן האתר, העיצוב ואסטרטגיית ה-SEO שלך.

Google Search Console

Google Search Console הוא שירות אינטרנט חינמי שמסופק על ידי Google שעוזר לך לנטר, לתחזק ולשפר את נוכחות האתר שלך בתוצאות החיפוש של Google. הוא מציע מגוון כלים רבי עוצמה המאפשרים לך לאבחן ולתקן בעיות באתר שלך, לראות אילו מילות מפתח מובילות תנועה לאתר שלך ולגלות הזדמנויות חדשות לאופטימיזציה.

טיפים לשימוש

כדי להשתמש ב-Google Search Console ביעילות, עליך להתמקד בדוחות השגיאות, לשפר את מבנה האתר שלך ולהגדיל את הנראות של האתר שלך. התחל על ידי אימות האתר שלך, הגשת מפת האתר שלך ומעקב אחר שגיאות הסריקה. לאחר מכן, השתמש בדוח 'ניתוח חיפוש' כדי לראות אילו מילות מפתח ודפים מניבים ביצועים טובים, ואילו מהם זקוקים לתשומת לב. לבסוף, השתמש בנתונים כדי לשפר את תוכן האתר, המבנה וחווית המשתמש הכוללת שלך.

Yoast SEO (עבור אתרי וורדפרס)

Yoast SEO הוא תוסף וורדפרס חזק שעוזר לך לבצע אופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש. הוא מציע מגוון תכונות המאפשרות לך לשפר את קריאות האתר שלך, מטא נתונים, מילות מפתח ועוד הרבה יותר. Yoast SEO מנתח את התוכן שלך ומספק משוב בזמן אמת כיצד לשפר אותו.

טיפים לשימוש

כדי להשתמש ב-Yoast SEO בצורה יעילה, עליך להתמקד באופטימיזציה של כל עמוד ופוסט באתר שלך. התחל בהתקנת התוסף Yoast SEO, ולאחר מכן הגדר את ההגדרות הכלליות ואת מפת האתר XML. לאחר מכן, התמקד בדפים ובפוסטים הבודדים, בצע אופטימיזציה עבור מילות המפתח שלך, הוסף מטא תיאורים ושימוש בקישורים פנימיים וחיצוניים. לבסוף, השתמש במשוב שמספק Yoast SEO כדי לשפר את התוכן, המבנה והדירוג הכולל של מנועי החיפוש שלך.

Ahrefs

Ahrefs הוא כלי קידום אתרים רב עוצמה לבניית קישורים וניתוח תחרותי. הוא מציע שפע של נתונים על קישורים נכנסים המפנים לאתר שלך, כמו גם על אלה של המתחרים שלך. זה גם מספק תובנות לגבי התנועה של האתר שלך, דירוג מנועי החיפוש וביצועי מילות המפתח.

כיצד כלים אלו מסייעים בקידום אתרים?

שימוש בכלים אלה ביחד יכול לעזור לך לשפר את קידום האתר שלך ולהשיג תוצאות טובות יותר. על ידי ניתוח התנועה של האתר שלך, התנהגות המשתמשים ודירוג מנועי החיפוש, תוכל לקבל החלטות מושכלות לגבי התוכן, העיצוב ואסטרטגיית SEO שלך. אתה יכול לזהות ולתקן בעיות באתר שלך במהירות, לבצע אופטימיזציה של התוכן ומילות המפתח שלך ולנטר את התחרות שלך ביעילות. על ידי שיפור חווית המשתמש הכוללת של האתר שלך, תוכל למשוך יותר לקוחות פוטנציאליים, לבנות מודעות למותג ולשפר את ההכנסה שלך.

איפה הכי טוב לאחסן את האתרים שלכם?

המקום הטוב ביותר לאחסון האתר שלך תלוי בצרכים ובתקציב שלך. ישנם ספקי אחסון אתרים רבים המציעים מגוון אפשרויות, החל מאירוח משותף ועד לשרתים ייעודיים. חלק מספקי האירוח הפופולריים כוללים את Bluehost, SiteGround, InMotion Hosting ו-HostGator. לפני בחירת ספק אירוח אתרים, שקול גורמים כמו זמן פעולה, מהירות, אבטחה, תמיכת לקוחות ותמחור.

לסיכום, קידום אתרים הוא היבט קריטי בשיווק דיגיטלי, ושימוש בכלים הנכונים יכול לעזור לך לשפר את קידום האתר שלך ולהשיג תוצאות טובות יותר. Google Analytics, Google Search Console, Yoast SEO ו-Arefs הם רק חלק מהכלים שבהם אתה יכול להשתמש כדי לבצע אופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש. על ידי הבנת התנועה של האתר שלך, התנהגות המשתמשים ודירוג מנועי החיפוש, תוכל לקבל החלטות מושכלות לגבי התוכן, העיצוב ואסטרטגיית ה-SEO שלך. אז, נצל את הכלים האלה והתחל לבצע אופטימיזציה של האתר שלך עוד היום!

Continue Reading

פרסום באינטרנט

קניית קישורים ל SEO

Published

on

חשיבות שמירה על מוניטין

קניית קישורים היא מנהג נפוץ בקרב משווקים מקוונים. זה נמצא בשימוש על ידי משווקים במשך שנים ועדיין נחשב לאחת הדרכים הטובות ביותר לבנות קישורים נכנסים. ישנן שיטות רבות לרכישת קישורים, אך הפופולריות ביותר הן:

  • קניית קישורים מאתרים ובלוגים של שיווק תוכן (בדרך כלל הם גובים יותר מאשר סוגים אחרים של אתרים)
  • קניית קישורים מאתרים עם קישורים נכנסים באיכות ירודה כגון פורומים, פוסטים אורחים או תגובות בבלוג.
  • קניית קישורים היא מנהג נפוץ בתעשיית ה-SEO. עם זאת, זה יכול להוביל להשלכות שליליות כמו ירידה בדירוג במנועי החיפוש ותדמית מותג מוכתמת. קניית קישורים לא תמיד מזיקה לעסק שלך. הכל עניין של לדעת מתי לקנות קישורים ולאיזה סוג תוכן כדאי לקנות אותם.

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור בעת רכישת קישורים הוא שהם אינם קבועים, כך שאם תרצו לשמור על הדירוגים שלכם, תצטרכו לקנות קישורים חדשים בכל פעם שתוקף הישנים יפוג. קניית קישורים עבור SEO היא נושא שנוי במחלוקת. זה נוהג מקובל על ידי חברות רבות לקנות קישורים נכנסים מאתרים שונים על מנת לשפר את הדירוג שלהם בדפי תוצאות מנועי החיפוש.

קניית קישורים SEO

נוהג זה זכה לביקורת בשל ההשפעה השלילית שיכולה להיות על אתרי האינטרנט המשמשים כמקורות לקישורים אלו. קניית קישורים עבור SEO נאסרה על ידי גוגל ומנועי חיפוש אחרים. משמעות הדבר היא כי אתה לא צריך לקנות קישורים נכנסים מאתרים אחרים אם אתה רוצה לשפר את הדירוג שלך בדפי תוצאות של מנועי החיפוש. קניית קישורים היא טקטיקה של SEO המשמשת לשיפור הדירוג. זהו מנהג נפוץ בתעשיית השיווק הדיגיטלי. מאמר זה יבחן את היתרונות והחסרונות של רכישת קישורים עבור SEO וכיצד אתה יכול להשתמש בהם לטובתך. היתרונות הם שזה יכול לעזור לך לדרג לפי תנאים תחרותיים, להגביר את הנראות של האתר שלך, להגדיל את התנועה ולהניב הכנסות. החסרונות כוללים את הסיכון להיענש על ידי מנועי החיפוש ולהשפיע לרעה על ערך המותג שלך, למידע נוסף היכנסו לאתר שלנו >> https://www.vamos-link.co.il/

קניית קישורים 

קניית קישורים היא אחת הדרכים הפופולריות ביותר להגביר את ה-SEO שלך. עם זאת, זה לא תמיד עובד. הצעד הראשון בקניית קישורים הוא לזהות מה המתחרים שלך עושים. מהן אסטרטגיות SEO שלהם? מהן מילות המפתח שלהם? כיצד הם מדרגים עבור מילות מפתח אלו?

כאשר יש לך מושג מה המתחרים שלך עושים, אתה יכול להמשיך ולקנות מהם קישורים. עם זאת, תהליך זה צריך להיעשות בזהירות מכיוון שהוא יכול לפגוע בך אם הקישורים שאתה קונה בסופו של דבר ייענשו על ידי מנועי החיפוש. קניית קישורים כדי להגדיל את ה-SEO שלך היא דרך מצוינת לקבל יותר נראות. הסיבה לכך היא שככל שיש לך יותר קישורים, הדירוג שלך גבוה יותר.

לסיכום, תהליך זה של קניית קישורים גרם למחלוקות רבות בשנים האחרונות. יש אנשים שחושבים שנוהג זה אינו אתי, בעוד שחלק מאמינים שזו דרך יעילה להשיג יותר נראות עבור העסק שלהם. הבעיות האתיות הקשורות בקניית קישורים הן שאתה עלול לפגוע בחברות ובאתרים אחרים על ידי ענישה שלהם על מתן דואר זבל למנועי חיפוש בתוכן מזויף או בתשלום. הסוגיות האתיות הקשורות בקניית קישורים קשורות גם לאמון ואמינות – אם מישהו קונה ממך קישור, סביר להניח שהוא פחות יבטח בך כי הוא יודע שקנית אותו ממנו.

Continue Reading

פרסום באינטרנט

כל עסק חייב ניהול מוניטין באינטרנט

Published

on

חשיבות שמירה על מוניטין

5 סיבות למה כל עסק חייב ניהול מוניטין באינטרנט

  • מוניטין טוב גורם למכירות מהירות יותר.
  • יוצר קהילה ואמון של הלקוחות.
  • אנשי המכירות הטובים ביותר הם לקוחות מרוצים.
  • לקוחות שחוזרים לרכישות נוספות.
  • צבירת יתרון על המתחרים.

מוניטין טוב = מכירה מהירה

אין ספק וכל עסק יודע שלא פעם לקוחות נכנסו אליו עם המשפט "קיבלתי המלצה" או "שמעתי שיש לך מוצר איכותי" כל אלו הן הסיבות שבגלל עסקים מוכרים יותר מהר.

כל לקוח עובר כמה שלבים לפני שהוא מבצע רכישה, הוא מתעניין, הוא שואל שאלות ומשווה מחירים, הוא אוסף המלצות של אחרים שרכשו את המוצר ועוד.

רק אחרי כל השלבים האלו הלקוח מוכן לבצע רכישה, בזכות ניהול מוניטין נכון ניתן לחסוך את כל השלבים האלו ללקוח, לשמור על אמון ולהביא את הלקוח לשלב של מכירה מהירה.

אמון הלקוחות

מוניטין טוב בונה את האמון של הלקוח במותג. לקוחות שרואים מותג בתור יוקרתי ואמין יודעים שכאשר הם פונים לבצע רכישה הם יקבלו את הטוב ביותר.

יצירת אמון אצל לקוח היא משימה מורכבת, תמיד ישנה נטייה להאמין כי מוצרים המיוצרים בסין למשל הם פחות איכותיים. נוצרה תדמית מסוימת למוצרים סיניים, למרות שפועל מכשירי הסוללר המתקדמים ביותר מיוצרים גם הם בסין. מדובר על מוצרים בעלי טכנולוגיה מתקדמת ואיכות ללא פשרות. אך עדיין התדמית של מוצרים אחרים היא לא באותו מקום והם נחשבים לנחותים.

לקוחות מרוצים הם אנשי המכירות הטובים ביותר

כאשר יש לכם לקוח מרוצה, הוא יהיה איש המכירות הטוב ביותר.

יחד עם זאת, אחד הדברים המסוכנים ביותר הוא לקוח מאוכזב. לא פעם אנו עדים למקרים בהם ישנם לקוחות מאוכזבים שדואגים לפרסם זאת בכל מקום אפשרי.

לפעמים מספיק רק פוסט אחד פשוט בפייסבוק שהפוסט הזה יכול להיות כמו אש בשדה קוצים. בזכות חברה מקצועית המבצעת ניהול מוניטין היא תדאג לפנות ללקוח, להציע לו פיצוי ואפשרות להתנהל מולו בצורה נכונה ויותר "נקייה" ללא תחושות כמו שיכול לבוא איתן מישהו מתוך הארגון.

צבירת יתרון על המתחרים

בכל תחום יש המון מתחרים, במיוחד באינטרנט. האינטרנט מוצף במתחרים ולחלקם יש גם תקציבים הרבה יותר גבוהים. בגלל תקציבי הפרסום של המתחרים קשה מאוד להתמודד עם התחרות הזאת, לכן מה שאתם צריכים לעשות הוא לבצע ניהול מוניטין.

הדרך היחידה להתמודד עם מתחרים שיש להם תקציבי פרסום גבוהים מאוד היא באמצעות יצירת אמון אצל הלקוחות, האמון הזה צריך להיבנות על ידי מוניטין שיהיה כמה שיותר איכותי וחזק עבור המותג שלכם. ללא מוניטין טוב יהיה קשה מאוד להתחרות בתקציבי פרסום גבוהים.

לסיכום

סיבות אלו מצדיקות את החשיבות הרבה שיש לניהול מוניטין עוד לפני שהוא נפגע! רבים נוטים לגשת לתהליך של ניהול המוניטין של המותג שלהם רק אחרי שהוא פגוע. אל תגיעו למקום הזה. שמרו תמיד על המוניטין שלכם, תבנו אותו בצורה נכונה ותראו כי בזכות שמירה על המותג שלכם הוא יוביל לעסק משגשג הרבה יותר.

נכתב בשיתוף עם דוד קזראל מומחה לקידום אתרים אורגני וניהול מוניטין באינטרנט.

Continue Reading

פוסטים פופולאריים