פרסום באינטרנט
בחירת אסטרטגיית שיווק
בשנים האחרונות, הבינו יותר ויותר עסקים כי הכנת תכנית שיווק לעסק יכולה בהחלט לכלול בתוכה התייחסות ניכרת למנוע החיפוש, שמציע שלל אפשרויות לפרסום.
מקום ראשון אליו אנשים פונים על מנת לקבל מידע אודות שירות או אדם הנו הרשת האינטרנטית. ההליך פשוט ומהיר, כל שיש זה להקליד מה מחפשים ובן רגע מקבלים מידע מקיף. לצד היתרון הגדול שבכך גם יש לקחת בחשבון שלעיתים מדובר בנזק ממשי עבור מושא החיפוש וזאת כי הרבה פעמים לא אותו אדם הוא הצד שהפיץ את החומר, אנשים לא חשבו קדימה כאשר פרסמו דבר מה בעל נפח בעייתי, או שצד שני בעל כוונות זדון הוא זה שעומד מאחורי הזנת המידע ומכאן שבקלות ניתן לייצר רושם שלילי שלא ניתן להעלים כ"כ בקלות.
יש מה לעשות
יש לקחת בחשבון שבעוד שחדשות שמתפרסמות בעיתונים עשויות להישכח די במהירות, הרי כאשר מדובר על פרסום ברשת הוא עשוי להישאר שם לצמיתות. כולנו יודעים כיצד ניתן להטמיע מידע ברשת אך רובינו לא יודעים כיצד ניתן להסירו. כיוון שמידע שלילי בקלות עשוי להזיק, (בעת השגת משרה, השפעה על מעריצים וכדומה), טוב לדעת שיש מה לעשות בנידון- אך הוא מצריך עזרה מקצועית.
קהל יעד
אין סוף לאנשים שעשויים לדרוש בשירותי ניהול מוניטין ברשת. אלו יכולים להיות אנשי עסקים, אנשי ציבור ידועים, ארגונים, חברות מסחריות, מגוון ידוענים, אמנים ועוד. כלומר כל מי שיודע שמידע שלילי עשוי להתגלות עליו ומבקש לתקן זאת, יפעל בחוכמה אם יפנה אל גוף מקצועי שיודע להיפטר ממידע בעיתי ולהציף במקומו מידע חיובי.
פרסום ושיווק באינטרנט – פרסום בגוגל
גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם, כך שלא מפתיעה העובדה שכל אדם משתמש בו מספר פעמים ביום. אחת ההשלכות היא יצירת זירה כלכלית פורייה, בה כל גולש עשוי להיות לקוח פוטנציאלי. בשנים האחרונות, הבינו יותר ויותר עסקים כי הכנת תכנית שיווק לעסק יכולה בהחלט לכלול בתוכה התייחסות ניכרת למנוע החיפוש, שמציע שלל אפשרויות לפרסום.
אז איך מפרסמים בגוגל?
כשמדברים על פרסום בגוגל, נכנסים לתחום רחב ומאתגר. האבחנה העיקרית היא בין שתי צורות פרסום עיקריות. הראשונה שבהן היא פרסום ממומן, וזאת באמצעות Google Adwords. במקרה הזה, בעל האתר משלם למנוע החיפוש כסף עבור הצגת האתר שלו במיקום בולט בתוצאות החיפוש בהתאם למילות מפתח ספציפיות. המודעה מוצגת כל עוד מבוצע תשלום. קידום אורגני (ידוע גם בתור SEO) היא שיטה חשובה נוספת, המאפשרת לקדם את האתר בתוצאות הטבעיות של מנוע החיפוש. כאן נדרשת עבודה מקיפה ויסודית יותר, כשאחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות השמת מאמרי תוכן, עם בניית קישורים לאתר.
המפורסם, במקומות שונים בזירה המקוונת.
לשיטות אלה, ניתן להוסיף פעילות באתרים שונים, דוגמת הוספת באנרים או רכישת שטח פרסום באתר אחר. מודעה שכזו כרוכה בתשלום, לרוב בגין תוצאות, אם כי היא יכולה למשוך לאתר המשווק הרבה מאד גולשים, שיכולים להפוך להיות לקוחות (חיוני במיוחד לאחר פתיחת עסק או אתר, מצב בו משוועים לכל לקוח חדש). כדי שפרסום מהסוג הזה יהיה אפקטיבי מומלץ לבחור למקם את המודעה באתרים העוסקים בנושא דומה לזה של האתר או העסק, או לחילופין פונים לאותו קהל יעד. כמובן שחשוב לבדוק את האותיות הקטנות של הפרסום, למשל בכל הנוגע לשעות הצגת המודעה, פרטי התשלום (עבור הקלקות, למשל) וכיוצא בזה.
מומלץ להיעזר במומחים
פרסום בגוגל בפרט, ובאינטרנט בכלל, מצריכים כניסה למים שעשויים להיות עמוקים ביותר. זו הסיבה בגינה רבים ממליצים לעשות זאת רק לאחר קבלת ייעוץ שיווקי מאנשי מקצוע, ורצוי כאלה המתמחים בפרסום בדיגיטל. אנשי מקצוע שכאלה יכולים לבנות עם הלקוח תכנית שיווקית מנצחת ו"לתרגם" את הצרכים שלו לכדי החלטות כלכליות בזירת האינטרנט, החשובה ביותר בעולם הכלכלי של היום.
SEO
10 טיפים לקידום אתרים מקצועי!
SEO
4 כלי הקידום אתרים שהכי כדאי להשתמש בהם
פרסום באינטרנט
קניית קישורים ל SEO
-
קופירייטינג8 שנים ago
איך לכתוב קופי טוב?
-
SEO4 שנים ago
למה כדאי למוקד טלמרקטינג לטפל בלידים שלך? כל התשובות בפנים
-
SEO6 שנים ago
חדשות קידום אתרים
-
SEO3 שבועות ago
השוואה בין קידום אורגני לקידום ממומן בגוגל
-
SEO5 חודשים ago
כיצד AI משנה את עולם השיווק הדיגיטלי
-
SEO6 שנים ago
קידום אתרים מקצועי – כיצד הוא מתבצע ועל מה הוא מתבסס
-
Google Analytics9 שנים ago
הטמעת קוד גוגל אנליטיקס
-
SEO8 שנים ago
קידום אתרים חינם