lead-ad-main

 

איך ליצור מודעת לידים בפייסבוק ב-4 צעדים פשוטים

 

הרבה באזז נוצר לאחרונה סביב מודעות הלידים של פייסבוק, ויש לכך סיבה טובה: מדובר בכלי מצוין ליצירת לידים חדשים, שמקל את התהליך עבור משתמשים ומשווקים כאחד. 

בתחילת דרכן מודעות הלידים היו זמינות רק עבור גרסת המובייל של פייסבוק, אבל עדכון שיצא לאחרונה פתח אותן גם לגרסת הדסקטופ. יצירת המודעה נעשית דרך ה-  Power Editor, והתהליך הקצר והפשוט דומה מאוד לזה של יצירת מודעה רגילה.

תוספת נוספת טריה ונחמדה למודעות הלידים היא האפשרות ליצור כרטיס קונטקסט, שמציג למעשה את הטופס בפני הלקוח לאחר שזה הקליק על המודעה, ומסביר לו לְמה הוא נרשם ומדוע.

 

מוכנים? בואו נתחיל. 


צעד #1 – קמפיין חדש
ב- Power Editor, הקליקו על "Create Campaign". בחלון שנפתח תנו שם לקמפיין שלכם, וודאו כי סוג הקניה הוא "Auction", אחרת האפשרות למודעות לידים לא תופיע בסעיף הבא.
כעת, פתחו את תפריט מטרת הקמפיין - Objective"", ובחרו "Lead Generation".

 

lead-ad-1

 

 

צעד #2 – קבוצת מודעות ומודעה חדשה
 בהמשך העמוד, כמו במודעה רגילה, תנו שמות לקבוצת המודעות ולמודעה שלכם ולחצו על  :Create

 

 

lead-ad-2.1

 

 

בצד שמאל של המסך שייפתח עברו מרמת הקמפיין לרמת קבוצת המודעות:

 

lead-ad-3

 

ברמת קבוצת המודעות תוכלו לבחור את עמוד הפייסבוק שבו תרצו למקם את המודעה, ולקבוע את התקציב היומי, את לוח הזמנים ואת קהל היעד שלה:

 

lead-ad-4

 

 

שימו לב שהמיקום (Placement) של המודעות הללו יהיה רק בפיד המובייל שלכם, מאחר וכאמור אפשרות מודעות הלידים עדיין לא קיימת בגרסת הדסקטופ.
הבדל נוסף הוא בבחירת סוג הביד – האפשרויות יהיו פר קליק או פר ליד

 

צעד #3 – המודעה וטופס הליד
כעת הגענו לשלב יצירת הטופס עצמו.
ראשית, חזרו לצדו השמאלי של המסך ובחרו את רמת המודעה:

 

lead-ad-5

 

בפעם הראשונה שתצרו מודעת לידים, תראו את ההודעה המסומנת באדום בתמונה שלמטה. מאחר ואין לכם צורך במרכז העזרה של פייסבוק, פשוט לחצו על "Create New Form" ותועברו ליצירת טופס הלידים עצמו.

 

lead-ad-6.3

 

 

בעמוד הראשון שיופיע, תנו שם לטופס ולחצו על "Next"(לא לשכוח לבחור "עברית" עבור שפת הטופס):

 

lead-ad-8.2

 

lead-ad-8.1

 

 

עמוד זה כולל למעשה את פרטי הליד שאותם תרצו לאסוף. כברירת מחדל, התיבות "שם מלא" ו-"דוא"ל" יסומנו באופן אוטומטי, ותוכלו להוסיף ולסמן תיבות נוספות כרצונכם. 

ככלל, עדיף לצמצם כמה שאפשר בפרטים המבוקשים – דרישות רבות מדי עלולות להרתיע את המשתמשים ולגרום להם לוותר על מילוי הטופס בכללותו.

 

צעד #4 – מדיניות פרטיות וסקירה

בעמוד הבא שאליו תגיעו תתבקשו להזין לינק למדיניות הפרטיות שלכם (לא ניתן לדלג על חלק זה) ואם אין לכם עמוד כזה באתר מומלץ מאוד שתכינו מראש לפני שאתם מתחילים ביצירת המודעה:

 

 

lead-ad-9

 

 

 

ברכות – סיימתם ליצור את טופס הלידים הראשון שלכם! 

צפו בתצוגה המקדימה שלו, ודאו שכל הפרטים נכונים ולחצו על "Create Form" כדי להעלות את הטופס לאוויר.

 

lead-ad-10

 

 

כעט סיימו לטפל במודעה שלכם והזינו את הכותרת, הטקסט והתמונה, כמו במודעה רגילה:

 

 

lead-ad-11

 

 

איסוף הלידים

רוצים לקבל את המידע שאספתם באמצעות הטופס? קלי קלות. 

בעמוד הפייסבוק שלכם, הקליקו על "Publishing Tools".

 

lead-ad-12

 

בצדו השמאלי של העמוד, לחצו על "Form Library" - ושם תוכלו להוריד את רשימות הנתונים עבור כל אחד מהטפסים שהעליתם. 

 

lead-ad-13

 

 

וזה הכל – עליתם על הדרך הנכונה ליצירת יותר לידים בפחות מאמץ. בהצלחה!

עמוד זה כולל למעשה את פרטי הליד שאותם תרצו לאסוף. כברירת מחדל, התיבות "שם מלא" ו-"דוא"ל" יסומנו באופן אוטומטי, ותוכלו להוסיף ולסמן תיבות נוספות כרצונכם.

 

ככלל, עדיף לצמצם כמה שאפשר בפרטים המבוקשים – דרישות רבות מדי עלולות להרתיע את המשתמשים ולגרום להם לוותר על מילוי הטופס בכללותו. 

נקרא 2434 פעמים שונה ב 25 ינו
תן ציון למדריך זה
(1 Vote)
Seone

חברת SEONE קמה מתוך מטרה וחזון להקים שירות קידום ושיווק באינטרנט ברמה הגבוה ביותר. החברה מספקת ללקוחותיה שירותי קידום אתרים וייעוץ בהתאמת אתרים למנועי החיפוש, תוך שימת דגש על אמינות ושרותיות חסרת פשרות לכל לקוח. תחומי פעילותינו מתמקדים במתן שירותים מלאים בכל אפיקי השיווק באינטרנט: בניית אסטרטגיה שיווקית, שירותי PPC, שיווק ברשתות חברתיות, קידום אורגני במנועי חיפוש, ניהול קמפיינים פרסומיים וקידום אתרים באינטרנט הסלולרי.

אתר: www.seone.co.il

השאר תגובה

אנא מלא את כל השדות המסומנים בכוכבית (*). קוד HTML אינו זמין